ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: Julyet » dt. maig 04, 2010 10:18 am

Jo a casa casi sempre em poso l'Emma a la falda a quan jo menjo, ja que no li agrada gaire estar-se a la tumbona, així que en un restaurant, el mateix. Jo al principi també anava en cotxet, però acabava fent malabarismes per entrar, gronxant-la... així que ara, si vaig al fular ni la trec, i depèn el portabebés... a la faldeta!
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dt. maig 04, 2010 10:24 am

jo al restaurant des que en Guiu s'aguanta assegut solet que el poso a la trona. I si és un pèl cutre, sense corretges, per exemple, que t'hi trobes sovint, o si no n'hi ha, que també passa, utilitzo el fular per fermar el nen a la cadira. És que els fulars serveixen per tot! :ok: Cal dir que tampoc s'hi està massa estona, a la trona, a casa tampoc. Sempre comencem el dinar a al trona i l'acabem amb en Guiu a la falda amb les manetes dins el meu plat, donant-me de menjar ell a mi! :r)
Imatge
Imatge
Imatge
koks
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dc. maig 05, 2010 1:20 pm

Hola noies!
He vist que ha sortit un nou model d'Ergo que es diu ErgoSport. Algú la coneix? Diu que te una obertura perquè hi circuli una mica l'aire, i que és més lleugera. Sabeu si és una mica més fresca que l'original?
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dj. maig 06, 2010 9:07 am

no és un model nou, no sé què dir-te, sí que potser és mes fresca, però la part dels tirants no, però ara no recordo si només la fan en negre.... jo la veritat, no vaig trobar-li massa diferència amb la tradicional, però això és molt personal...
Blanca07
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dj. maig 06, 2010 11:02 am

Bon dia noies

avui m'he posat per primera vegada la bandolera amb anilles, i aqui vanuna sèrie de preguntes:

el meu fill pesa 7 kilos, l'he portat una 15 min i tinc l'esquena feta pols, es normal o es que no hi estic acostumada a portar tant de pes? a més a més, jo camino com si estigues prenyada, amb l'esquena cap endarrere ja que el pes el porto al davant.

DEspres posaré fotos pq em digueu si el porto b´o malament posicionat
koks
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dj. maig 06, 2010 11:43 am

marta_mum ha escrit:no és un model nou, no sé què dir-te, sí que potser és mes fresca, però la part dels tirants no, però ara no recordo si només la fan en negre.... jo la veritat, no vaig trobar-li massa diferència amb la tradicional, però això és molt personal...

Vaig pensar que era nova perquè jo no l'havia vista abans. Si, només la fan en negre. Però com que bàsicament la volem per fer excursions, no se si aquesta ens és millor sol.lució que la normal. Es que per aquest estiu, per fer excursions no sé quina motxilla agafar. La Marta serà massa petita per la Boba i la ABC. Potser seguir amb la marsupi i posar-la a l'esquena? Amb la Marsupi, a partir de quan se'ls pot posar a l'esquena? Bufff, quin embolic que tinc...
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dj. maig 06, 2010 2:39 pm

i un minimei casolà? n'hi he fet un a la julyet que em sembla que a l'emma que ara té 4 mesos li va a mar de bé.
Londonbaby
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dj. maig 06, 2010 9:51 pm

Hola!!!
no sé si atrevir-me amb els fulars no elàstics, tinc molts dubtes, què en penseu de un didymos normal de sarga? fa calor?resistent pel pes de l'Aleix? vaig trobar una taula a la redcanguro per saber la llargària adequada del fular i entenc que per la meva constitució ( 1.63cm ui 70kg) hauria de ser més de 4 metres no?
Ais és que la sensació del fular no la dóna una motxilla però em fa cosa gastar-me els calers i després no fer-ho servir :ufs:
Gràcies expertes!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
piruleta
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dj. maig 06, 2010 10:38 pm

Londonbaby, jo sóc el més allunyat d'una experta, però tinc un didymos de sarga i n'estic súper enamorada!!!
Anem a tot arreu amb l'albert, ara ja pesa 7,5 kilos i aguanta perfectament i no es clava gens. Si no vols gastar-te tants calerons pots comprar-ne un de segona mà, a red canguro hi ha una pàgina de trapicheos!!
Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dj. maig 06, 2010 10:50 pm

gràcies Piruleta! si, n'estic mirant allà però ais dubto molt...es nota que sóc balança. El principal és això de que pesa moltíssim però continuant sent petit d'edat i no té encara la musculatura enfortida, tot i que tingui el cos de nen d'un any. Amb l'elàstic li puc treure i ficar el cap quan se li cansa però amb el "normal" hauria de "re-anusar"?
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dj. maig 06, 2010 10:58 pm

Londonbaby ha escrit:gràcies Piruleta! si, n'estic mirant allà però ais dubto molt...es nota que sóc balança. El principal és això de que pesa moltíssim però continuant sent petit d'edat i no té encara la musculatura enfortida, tot i que tingui el cos de nen d'un any. Amb l'elàstic li puc treure i ficar el cap quan se li cansa però amb el "normal" hauria de "re-anusar"?

per això no pateixis pas, no hauras pas de reanusar, un didymos és bona opció, en quant a caluros...home ho serà menys que l'elàstic i mes que una bandolera o un mei.
ara això de la llargada depent molt del nus que vulguis fer...
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dj. maig 06, 2010 10:59 pm

marta_mum ha escrit:i un minimei casolà? n'hi he fet un a la julyet que em sembla que a l'emma que ara té 4 mesos li va a mar de bé.

Sí, dono fe, és la canya!! És espectacularment bonic (el papa de l'Emma va flipar) i super còmode.

Vull posar-te una foto, però encara no me l'he fet (per presumida, perquè ha coincidit que quan el faig servir porto unes pintes... :P).
piruleta

EntradaAutor: piruleta » dj. maig 06, 2010 11:03 pm

Doncs això de reanusar londonbaby depèn del nus, amb el que portem nosaltres li puc treure o ficar els braços depenent de com estigui de cansat i si s'adorm li puc posar el cap a dins de la tela perquè no li caigui. No em preguntis quin nus és que no en sé el nom ,me'l va ensenyar una amiga i de moment encara no he practicat amb cap més :ufs: a veure quan ens hi posem
No el puc comparar amb un elàstic que no n'he probat encara.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. maig 07, 2010 6:45 am

Julyet ha escrit:
marta_mum ha escrit:i un minimei casolà? n'hi he fet un a la julyet que em sembla que a l'emma que ara té 4 mesos li va a mar de bé.

Sí, dono fe, és la canya!! És espectacularment bonic (el papa de l'Emma va flipar) i super còmode.

Vull posar-te una foto, però encara no me l'he fet (per presumida, perquè ha coincidit que quan el faig servir porto unes pintes... :P).

Això, això, fotos!!!
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dg. maig 09, 2010 6:14 pm

el mei tai made by babumel_bcn!
haig de fer alguna foto millor, per`l'he fet abans corrents i ha sortit una mica xurro.
És super maco en directe!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dg. maig 09, 2010 7:48 pm

Julyet ha escrit:el mei tai made by babumel_bcn!
haig de fer alguna foto millor, per`l'he fet abans corrents i ha sortit una mica xurro.
És super maco en directe!!!

Julyet cariño estas guapisima!!!!!!!!!!! Y la Emma debe ir hay como una reina jejejejejjejje!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. maig 09, 2010 8:10 pm

londonbaby, nosaltres teniem un JPMBB (bé, i encara el tenim) i vaig decidir probar un no-elàstic... em feia respecte perquè soliem preanusar, però ara ens va de conya! Tenim un hoppediz, i bé, encantats. Al principi ens va costar un pelet, ens vam asseure tots 3 davant la tele mirant videos del youtube, i probant-ho. I bé, cap problema!
Jo si que noto que no és tant calurós, bàsicament perquè fem nusos d'1 sola capa, i també li trec els bracets.

T'ho recomano molt!!!!
Imatge

Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dg. maig 09, 2010 8:58 pm

Julyet, què maques tu i l'Emma! El mei sembla molt maco, però com que la foto no es veu gairebé el color més aviat s'intueix... però té tota la pinta de ser molt maco i molt alegre! >.-<:
Jo tinc pendent fer fotos boniques amb el mei, totes les que tinc són de l'estil de la teva, ara haurem de fer-ne quan estiguem d'excursió, en un entorn més maco.
piruleta

EntradaAutor: piruleta » dt. maig 11, 2010 2:50 pm

Julyet, esteu molt guapes!! i el minimei molt maco també!!
Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dt. maig 11, 2010 5:50 pm

nius ha escrit:londonbaby, nosaltres teniem un JPMBB (bé, i encara el tenim) i vaig decidir probar un no-elàstic... em feia respecte perquè soliem preanusar, però ara ens va de conya! Tenim un hoppediz, i bé, encantats. Al principi ens va costar un pelet, ens vam asseure tots 3 davant la tele mirant videos del youtube, i probant-ho. I bé, cap problema!
Jo si que noto que no és tant calurós, bàsicament perquè fem nusos d'1 sola capa, i també li trec els bracets.

T'ho recomano molt!!!!

Moltes gràcies Nius per la teva recomenació :ok: Ja estem pensant i estic entre un pinjarra o un indio amb cànyam, crec que la clau és el cànyam que no fa tanta calor i aguanta pesos pesats com del meu nino... Clar hi ha una diferència de preu :ok:
Mentres tant anem practicant nusos....Ara acabo de posar-me a l'Aleix per primera vegada a l'esquena... ho he intentat aquest mati pero no podia i ara al llevar-se de la migdiada tranquil, ho hem provat i m'he pixat de riure no podia pujar-me'l! el pobre em mirava i tambè reia com pensant que fa la boja aquesta!. Total que al final al llit jo semiasseguda i el de peus he pogut! Bé m'ha sortit un xurro entre el riure, ser la primera vegada i els kilets del senyoret....Però he sortit i tot a estndre la roba!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::