ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: Raqueleta » dt. maig 11, 2010 6:01 pm

Ostres, està tremendo l'Aleix i només té quatre mesos i mig!! No et fa una mica de por pensar com estarà (i què pesarà) d'aquí dos mesos?? :r) Fa el doble de bulto que la meva!!
Però està molt guapo, coi!
Pel que fa al fular, uf, jo encara no m'he atrevit a provar de posar-me la nena a l'esquena, trobo que ha de ser complicadet!
maka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 8:37 pm

EntradaAutor: maka » dt. maig 11, 2010 6:07 pm

London que wapo l'aleix i que be que ja hagis provat un nus a l'esquena. Jo com la Raqueleta encara no m'atreveixo. Tot es posar-s'hi està clar.
Per cert quin nus és???es molt complicat????
Jan 03/12/09 . Mi pequeño terremoto, la fuerza que nos empuja
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
Londonbaby
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dt. maig 11, 2010 6:18 pm

Doncs el nus inteta ser la mochila cruzada dic intenta pq m'ha sortit més que motxilla un xurro.
Però és el video de Djiluga que he vist més fàcil....ara que el seu nen s'està tan tranquil...el meu entre que es posava "tieso" i no podia fer-li la bosseta...després passar el fular per darrera uff...bé que he suat una mica però m'he rigut molt i estic contenta.

http://www.youtube.com/user/Kanguravide ... -f-zQimjY4

Raqueleta si és un torete, li agrada molt la tetiti! :love: :love: Suposo que quan es bellugui més i menji verdureta i fruita no agafarà tant de pes!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

EntradaAutor: martuchi » dt. maig 11, 2010 7:12 pm

London encara t'ha quedar força bé....hauries de veure el xurro que vaig fer jo després de dos o tres dies d'intentar-ho...no era útil ni per estendre roba >.-<:
A més com l'Ariadna es la meitat de l'Aleix, doncs em quedaba con amagada dins el churro-sac que em va quedar...jo vaig riure molt, ella crec que no tant
Imatge
Imatge
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dt. maig 11, 2010 9:08 pm

London, ell està prou cofoi, amb la seva mami fent fotos!
I aparentment, no sembla cap xurro, eh.
Imatge

Imatge
Aditi
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dt. maig 11, 2010 9:41 pm

Londonbaby ha escrit:
nius ha escrit:londonbaby, nosaltres teniem un JPMBB (bé, i encara el tenim) i vaig decidir probar un no-elàstic... em feia respecte perquè soliem preanusar, però ara ens va de conya! Tenim un hoppediz, i bé, encantats. Al principi ens va costar un pelet, ens vam asseure tots 3 davant la tele mirant videos del youtube, i probant-ho. I bé, cap problema!
Jo si que noto que no és tant calurós, bàsicament perquè fem nusos d'1 sola capa, i també li trec els bracets.

T'ho recomano molt!!!!

Moltes gràcies Nius per la teva recomenació :ok: Ja estem pensant i estic entre un pinjarra o un indio amb cànyam, crec que la clau és el cànyam que no fa tanta calor i aguanta pesos pesats com del meu nino... Clar hi ha una diferència de preu :ok:
Mentres tant anem practicant nusos....Ara acabo de posar-me a l'Aleix per primera vegada a l'esquena... ho he intentat aquest mati pero no podia i ara al llevar-se de la migdiada tranquil, ho hem provat i m'he pixat de riure no podia pujar-me'l! el pobre em mirava i tambè reia com pensant que fa la boja aquesta!. Total que al final al llit jo semiasseguda i el de peus he pogut! Bé m'ha sortit un xurro entre el riure, ser la primera vegada i els kilets del senyoret....Però he sortit i tot a estndre la roba!

Nena esta guapisimo Aleix!!!!!!!

Como has conseguido el nudo atras?¿? ?-) ?-) ?-) ?-) es que el link no me lo carga me da error!!!!!

Y yo tambien queiro probar de hacerlo para poder hacer mas cositas en casa!!!!!!!

Por cierto me recomendais que ponga atras al nene?¿ tengo un fular elastico, el eco si no me equivoco ?-) ?-) y no llega a las 6 kilos!!!!!!

Estoy pensando en comprar tambien una bandolera!!!!!! o un mei!!!!! ainsss no se!!!!!!
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. maig 11, 2010 10:47 pm

Feia dies que no entrava al post!
Julyet, que bonic el mei tai! :ok:
Londonbaby m'encanta que t'hagis animat amb el nus a l'esquena! No et pensis que en Bernat s'està sempre quiet... més aviat poques vegades :-:) Amb una mica més de pràctica et sortirà perfecte :ok:
Koks, tant la Ergo Sport que comentes com la Boba es poden utilitzar a la mateixa edat. Fins i tot al tenir la Boba el teixit més flexible s'amotlla millor als peques. La ABC, depèn molt de la talla del nen, ja que el seient no és preformat.
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. maig 11, 2010 10:48 pm

martuchi ha escrit:London encara t'ha quedar força bé....hauries de veure el xurro que vaig fer jo després de dos o tres dies d'intentar-ho...no era útil ni per estendre roba >.-<:
A més com l'Ariadna es la meitat de l'Aleix, doncs em quedaba con amagada dins el churro-sac que em va quedar...jo vaig riure molt, ella crec que no tant

No et desanimis! És qüestió de pràctica! :ok:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. maig 11, 2010 10:50 pm

marta9 ha escrit:
Julyet ha escrit:ja és oficial: sóc addicta als portabebés. Aquest cap de setmana m'he portat part de la colecció de cap de setmana a Osca i no sé què hauria fet sense: hem anat per la muntanya, a visitar pobles, a dinar a un restaurant, hores amb els amics a la casa rural... És la canya, no calia parar a que li donés pit ni res, simplement la samarreta amunt i apa!
A més han sigut hores i hores, i l'esquena intacta!

Estic molt i molt contenta!

:-D :-D :-D Sí, jo també! Em dic Marta i sóc adicta als portabebès. Au, ja ho he dit! :-D Potser d'aquí un temps quan els nens se'ns facin grans ens caldrà un grup d'ajuda per ajudar-nos a superar la síndrome d'abstinència! :-D Què bé que us hagi anat tant bé, el cap de setmana... I quina enveja sana, noia! :love:

:-D :-D :-D :-D :-D no sé de què em sona ;-)
ImatgeImatgeImatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. maig 12, 2010 8:32 am

Aditi ha escrit:Nena esta guapisimo Aleix!!!!!!!

Como has conseguido el nudo atras?¿? ?-) ?-) ?-) ?-) es que el link no me lo carga me da error!!!!!

Y yo tambien queiro probar de hacerlo para poder hacer mas cositas en casa!!!!!!!

Por cierto me recomendais que ponga atras al nene?¿ tengo un fular elastico, el eco si no me equivoco ?-) ?-) y no llega a las 6 kilos!!!!!!

Estoy pensando en comprar tambien una bandolera!!!!!! o un mei!!!!! ainsss no se!!!!!!

Otra que se está enganchando!!! >.-<:
Aditi
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dc. maig 12, 2010 10:11 am

Julyet ha escrit:
Aditi ha escrit:Nena esta guapisimo Aleix!!!!!!!

Otra que se está enganchando!!! >.-<:

Ya te digo!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Awer si alguna experta me puede aconsejar!!!!!!! Pondriais a Gaizka en la espalda con un fular elastico?¿? es el Eco y Gaizka pesa unos 6 kilos!!!!!!

Me aconsejais mei hip o pouch o bandolera?¿?¡ es que no se cual de los tres comprarme, la verdad es que he visto la mei hip y esta muy bien y son muy chulas!!!!!! yo es que soy mucho de llevar a los peques en las caderas jejejejejjejejje.

Pero claro no se lo que puede ir mejor, ademas a Gaizka ahora no le hace mucha gracia ir pegado, por que lo que quiere es ver mundo y mirarlo todo!!!!!!

Por cierto he visto en alguna web que no es bueno poner a los peques con el fular mirando para adelante, pero la verdad es que no lo se, ahor ano recuerdo la pagina, tiene alguna contraindicacion?¿ o algo?¿ es que a Gaizka es como mas le gusta ir!!!!!!

soy un mar de dudas jejejejejjejejje ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dc. maig 12, 2010 10:17 am

Bon dia!

Noies, els nens i vosaltres esteu fantàstics cangurejant a les fotos!! (LONDONBABY ja he vist les fotos de l'Aleix al post de desembre, a veure si tinc temps i hi escric una mica però ja t'ho dic aquí: està guapíssim!!!!!)

Tinc un dubte, bé, un parell:

La nena em pesa 7,5 kg, amb el MamEco anem molt bé fins que ha començat a fer calor...bé, sóc jo que sóc molt, però molt! calorosa. Jo em poso amb màniga curta i camiseta de cotó i a la nena també la poso amb màniga curta i pantaló curt, tot hi així a la mínima que em moc em fa moltíssima calor tenir a la nena enganxada amb mi i quan acabem de passejar o de fer les feines de casa i la trec del fular estem tan ella com jo amb tota la roba xopa :-:) , i clar ens hem de canviar de roba i tal. Si estem a casa no hi ha problema però si estem fora és molt engorrós.....alguna solució? No hi entenc casi gens de fulars i tal, crec que quan són més grandets es porten en portanadons no-elàstics, veritat? són més fresquets aquests?...ja sé que deu variar segons el teixit, quin m'aconsellarieu? jo faig 1.70m i 80,4 kg
Tinc un mei-tai del nen però no sé si ja hi puc posar la Queralt, és que la veig més ben agafadeta amb el fulard..

..i un altre dubte...quan em puc començar a posar la nena a l'esquena?

moltes gràcies!

Gràcies!
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dc. maig 12, 2010 11:42 am

Hola guapes, a veure us aclareixo algun dels dubtes...

els nens, en realitat es poden posar a l'esquena des del primer dia, hi ha cultures que ho fan, però jo realment no t'ho recomano!!! El moment de posar el nadó a l'esquena es decidei cada mare i cada nen, n'hi ha que els hi agrada i n'hi ha que no...a la marta, per exemple no li agradava massa, i no la vaig posar fins mes gran.
Els nens que estan acostumats te'ls poses a l'esquena, i com que ja saben on van s'estan quitets i mentres pots agafar el fular... i no es mouen, mentre que els que no estan acotumats els has de tenir molt ben agafats amb el fular, perquè sinó es caurien, el millor és que practiquis primer amb algú que es posi al redera, i així podras anar agafant seguretat, i quan la nena ja s'estigui mes quieteta, ja ho podras fer tota sola :ok:

a mi personalment el mei hip no m'agrada perque no dona massa joc, és unica i exclusivament per la cadera, mentre que amb un mei tai, per exemple, el pots posar, al davant, a la cadera o a l'esquena i donen mes joc, igual que el pouch o la bandolera.

Si tens aquests probemes de supercalor, jo et recomanaria una bandolera 50%cotó i 50%lli, que té la suavitat del cotó , però la frescor del lli.

en fin, espero haber-te ajudat
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. maig 12, 2010 12:32 pm

Jo ahir també vaig fer una bona suada... I crec que l'opció més fresqueta serà la de la bandolera o pouch (no sabia que el mei tai es pogués posar a la cadera!).

Em vaig comprar la ABC per l'estiu, però clar, tindré a la peque tota enganxadeta... i això, per més fresqueta que sigui, em desfaré, no?

Aditi, acabarás como yo, con toda la "cole" :P. Yo tengo la bandolera que dice marta_mum, de algodón y lino, y es muy muy fresca y puedes provar, cadera, delante o detrás (que yo todavía no me atrevo). El pouch a la cadera va de coña, es un segundo y bien ajustado!
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dj. maig 13, 2010 9:58 am

Goga ha escrit:A mi també m'agradaria que em recomanessiu un portanadons per quan faci caloreta. A la meva filla (1 mes) li encanta anar en posició de granoteta, i havia pensat comprar-me la manduca, però penso que potser farem una suada, sobretot ella si ha d'anar "aixafada" entre el meu cos i la motxilla... :-:) Què em recomaneu, sobretot per ella, per quan fa calor?

jo no et recomano pas la manduca per un nadó d'un mes!!! i no per temes de calor, sinó per temes d'esquena i amplada de cames, no m'agrada el reductor.
elikar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dg. juny 21, 2009 9:18 am

EntradaAutor: elikar » dj. maig 13, 2010 11:08 am

holaa!!
me infiltro un momentito para lanzar una consulta a las kanguras expertas jejeje
estamos en la fase de cambio de mochila, tenemos la Marsupi, estamos entre la boba y la beco...pero veo que nadie habla de esta última...alguien la ha probado?
Seguro que más confortable es la boba, pero el diseño de la beco es increíble!!

Graciassssssssssssss

Nius, cuando puedas pásate por el post viewtopic.php?f=27&t=15627 a ver si puedes ayudarme :ok: gràciessss
Imatge
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dv. maig 14, 2010 10:43 am

hola elikar,

és veritat que les beo són molt boniques, però aixafen una mica l'esquena del nen, jo em decntaria per qualsevol altre :ok:
Aditi
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dv. maig 14, 2010 11:10 am

Julyet ha escrit:Jo ahir també vaig fer una bona suada... I crec que l'opció més fresqueta serà la de la bandolera o pouch (no sabia que el mei tai es pogués posar a la cadera!).

Em vaig comprar la ABC per l'estiu, però clar, tindré a la peque tota enganxadeta... i això, per més fresqueta que sigui, em desfaré, no?

Aditi, acabarás como yo, con toda la "cole" :P. Yo tengo la bandolera que dice marta_mum, de algodón y lino, y es muy muy fresca y puedes provar, cadera, delante o detrás (que yo todavía no me atrevo). El pouch a la cadera va de coña, es un segundo y bien ajustado!

Julyet cuqui donde la compraste¿? es las unicas que encontro de bandoleras con de algodon 100% :-:) :-:) :-:) :-:)

lo del tema pouch me llama mas la atencion, pero los pouch no son ajustables no?¡ o me equivoco?¿ :-:) :-:) :-:) :-:)

Hay no se!!!!!!! Adito me va a pegar!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
koks
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dv. maig 14, 2010 1:19 pm

Hola cangures!!!

Ara feia dies que no entrava!! El dimarts, per celebrar que la Marta feia 4 mesos, la varem posar a l'esquena per primera vegada, amb la marsupi. Ella hi va anar encantada, pel que sembla!! Us en poso algunes fotos!!
Ella ja va aguantant més el cap, però com que no com per anar a l'esquena sense cap suport, li agafem la primera tanca.

I seguint amb el tema de l'estiu i la calor, quin tipus de mei tai em recomanarieu? segurament, al ser només una capa, deu ser més fresquet, no? Sobretot el tema és tenint en compte la seva edat.... Caldrà fer-ne un d'espercial com el de la Julyet, o amb un de normal ja hi podrà anar aquest estiu?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dv. maig 14, 2010 10:22 pm

ADITI: al final terminaras con toda la coleccion!!!!!!!! si señor!!!

nosaltres demà per fi ja tindrem el mei tai!! us prometo fotos!!! made in ma mare!!!!!!!
l'hem fet una mica a mida de la nena pq encara es peque, te 3 i mig; i quan aquest li quedi petit en farem un altre ja mes gran. a veure si ens en hem ensortit pq encara no l'hem provat amb la nena a sobre!! potser resultara un xurru!!! jejejeje! ja us explicaré! ;)

KOKS: q maca la marta!!!!!!!!
aquestes mamis de gener estem sortint força cangures!!!

jo aquests dies amb la pluja he deixat el cotxet ben aparcat i estic acabant d'aprofitar el fular elastic q quan ja vingui la calor de veritat l'hauré de desar... amb lo be q va!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::