Descalcificadors d'aigua

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: cristina1671 » dl. maig 17, 2010 12:21 pm

Hola,

us volia preguntar si alguna de vosaltres tés descalcificador de l'aigua.
Ens hem estat informant sobre un filtre de osmosi inversa i volem saber si és realment efectiu. Les demostracions que ens han fet ens han agradat però no sabem si el manteniment és car, etc. i si, efectivament, funciona bé.

Moltes gràcies!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge


Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: Julyet » dl. maig 17, 2010 1:21 pm

Nosaltres tenim un aparell d'osmosi a la cuina, per l'aigua de beure i de cuinar. El vam comprar a la ferreteria i el va instal·lar la meva parella i el meu cunyat (va costar 100 i pico euros, més algun altre accessori).

Una gran inversió, la veritat. L'aigua és boníssima, i la vem analitzar i és molt millor que l'embotellada (que no és que sigui dolenta, eh?).

La veritat és que és super pràctic. Nosaltres ho coneixíem pels meus sogres, que tenen l'aigua descalsificada per tota la casa, i ja sabíem que la de beure és boníssima.

Jo t'ho recomano.

Ah, el punt negatiu és que és llença aigua en el procés. La gent que té una casa de vegades aprofita aquesta aigua pel vàter, etc. Jo penso que si només és la de beure, ja no generes residus de plàstic (ampolles, garrafes, etiquetes...) i compensa.
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: mireiafor » dl. maig 17, 2010 1:33 pm

Nosaltres tenim tant el descalcificador per l'aigua de tota la casa, com el sistema de filtres osmosi per aigua de beure i estem supercontents. Per al descalcificador necessites una mica d'espai, ja que és una mena de petit contenidor on has d'anar posant sacs de sal especial per aquest objectiu (són sacs de 25kg. que et duren un parell de mesos i no costen gaire). Aquest aparell té un sistema de neteja automàtica perìòdica i no necessita res més. L'aparell d'osmosi li canviem els filtres un cop a l'any i crec que no puja més de 50€.

Com pots veure el manteniment és mínim i el resultat boníssim. L'aigua és boníssima, pensa que jo ara l'embotellada la trobo dolenta de gust, i sempre vaig amunt i avall amb la meva ampolleta d'aigua de casa. Respecte el descalficador, els pots de sabó per la roba, els xampús, els rentavaixelles, tot em dura una eternitat perquè amb molt poca quantitat cundeix molt. Si a més tens la pell delicada, també notes molta millora :ok: :ok:
Imatge

Imatge
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: cristina1671 » dl. maig 17, 2010 1:51 pm

Moltes gràcies Julyet i mireiafor. :-()-) :-()-) :-()-)
És que ens han vingut a oferir un descalcificador de l'aigua per l'aigua de tota la casa, i tot i que sabem que va bé tenim dubtes sobre si comprar-lo. Val molt més del que dius que et va costar a la ferreteria... Volia tenir clar si era una bona inversió perquè entre sabons, anticals, etc. ens gastem molts diners, i a més sempre amb la sensació quan ens dutxem o quan banyo al petit, que l'aigua no està bé.
En fi, moltes gràcies perquè la vostra experiència m'ha fet tenir les idees més clares. :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge


Imatge
avatar_70
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. des. 28, 2008 12:58 pm
Ubicació: Llagostera (Girona)

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: avatar_70 » dt. juny 22, 2010 7:31 am

Hola,
jo també estic interessat en posar aquest aparell per evitar la cal de l'aigua de tota la casa. Em pots dir quina empressa va venir a fer-te la prova?

Gràcies
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: cristina1671 » dt. juny 22, 2010 7:54 am

Hola avatar_70,

l'empresa va ser Aqua10.
http://www.aqua10.com/
Imatge


Imatge
avatar_70
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. des. 28, 2008 12:58 pm
Ubicació: Llagostera (Girona)

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: avatar_70 » dt. juny 22, 2010 2:23 pm

Gràcies, ho mirarè a veure que tal
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: petit/a » dl. feb. 20, 2012 11:49 am

Hola!

Chicas, las que tenéis descalcificadores me podéis decir si gastais mucha más agua? es que nosotros gastamos una barbaridad y no sabemos si es por el descalcificador o porque hay algo que no funciona bien o algo....
Gastamos 0.5m3 al día y la factura es más del doble de lo que gastábamos normalmente...

Muchas gracias!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: vicky1983 » dc. feb. 22, 2012 2:15 pm

En el nostre cas tenim descalcificador comunitari i l'osmosis a casa, a la cuina concretament. La fem servir per beure i cuinar.

La veritat és que amb les coses es nota una gran diferència a com surt l'aigua, el color i sobretot, el gust que té. Penso que és una bona inversió ja que en definitiva repercuteix a la salud.

Petit/a en aixó penso que no puc ajudar-te perque ja et dic que el descalcificador és comunitari i no conec a ningú que ho tingui a casa seva per poder-te dir, em sap greu...
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: mireiafor » dc. feb. 22, 2012 3:10 pm

Nosaltres ho tenim i tenim una factura d'aigua alta, però també tenim piscina i crec que és més aviat per això :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: petit/a » dl. feb. 27, 2012 10:25 am

Muchas gracias chicas!
hemos estado mirando y creemos que no es el descalcificador, es la osmosis del grifo de la cocina... por el tubito que va al desagüe sale un chorrito de agua continuo todo el rato....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: Cuca84 » dl. març 12, 2012 7:22 pm

Nosaltres tenim descalcificador i la veritat és que es nota moltíssim! tenim una caldera que no ens ha tornat a fallar des de que vam comprar el descalcificador (per culpa de la calç s'espatllava cada dos per tres i era un rotllo! :ufs: ), i per exemple les rajoles del bany, sobretot a la dutxa no es plenen de calç ni res!!

Si teniu l'opció de comprar-ne un, estic segura de que no us en penedireu, a nosaltres com a mínim ens va de conya!
Imatge
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: Cuca84 » dl. març 12, 2012 7:25 pm

petit/a ha escrit:Hola!

Chicas, las que tenéis descalcificadores me podéis decir si gastais mucha más agua? es que nosotros gastamos una barbaridad y no sabemos si es por el descalcificador o porque hay algo que no funciona bien o algo....
Gastamos 0.5m3 al día y la factura es más del doble de lo que gastábamos normalmente...

Muchas gracias!


Nosotros no hemos notado mucho el cambio, mi madre dice que si que lo nota, pero tiene un jardin grande con piscina y yo creo que viene por ahí la cosa.. aunque tb tiene la mujer una cisterna de agua desde la cual llena la piscina y riega cuando la tiene llena.. no se, sólo te puedo decir que nosotros no hemos notado mucho cambio :p-)
Imatge
unmuxu
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 2:07 pm

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: unmuxu » dt. ago. 23, 2016 2:14 pm

bones!nosaltres quan vam entrar a viure al mas vam veure que hi tenim una molt gran xa tota la casa, xò no sabem com funciona , sabeu d'algú que hi entengui que ens pogués fer un cop de mà? és que la calç es nota molt al cabell i la pell i a la roba entre d'altres coses . gràcies!!! :)
unmuxu
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 2:07 pm

Re: Descalcificadors d'aigua

EntradaAutor: unmuxu » dt. ago. 23, 2016 2:15 pm

ai per cert ens trobem a prop de Besalú :)

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::