ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Jo tinc un marsupi plurs breeze,és superlleugera i la vaig comprar en un principi per una amiga però al final me la vaig quedar jo.Hi anem molt bé.
És una de les més fresquetes pel que me vaig informar.En coneixeu alguna altra de millor?
Per cert,l'aleix quasi té 4 mesos i pesa 6,5kg.he de ficar la cinta reductora?
Alguna té instruccions del marsupi?es q no sé com ficarme-la tret de davant,clar
Quina és la millor postura per portar-lo ara tenint en compte el seu temps?
que és un minimei?un meitai petit?
gràcies
És una de les més fresquetes pel que me vaig informar.En coneixeu alguna altra de millor?
Per cert,l'aleix quasi té 4 mesos i pesa 6,5kg.he de ficar la cinta reductora?
Alguna té instruccions del marsupi?es q no sé com ficarme-la tret de davant,clar
Quina és la millor postura per portar-lo ara tenint en compte el seu temps?
que és un minimei?un meitai petit?
gràcies
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
ha ha ha, això del minimei és un bateig d'aquests meus!
És un mei tai més petitet que li vaig cosir a la Julyet.
jo no he aconseguit mai posar-me-la sola al derrera una marupi, però com que està pensada pels nadons mes petits, normalment ja es posa al davant
És un mei tai més petitet que li vaig cosir a la Julyet.
jo no he aconseguit mai posar-me-la sola al derrera una marupi, però com que està pensada pels nadons mes petits, normalment ja es posa al davant
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
noies! foto del mei q m'ha fet ma mare! l'hem fet a mida de la nena i quan li quedi petit en farem un altre.
no es veu gaire be pq les tires son negres i jo anava negre pero...
ah! i una pregunta: com coi els plegueu????????
jejeje! es q les tires les hem fet molt llarges a la mida d'en lupito i em queda un nyap!
ah! i una pregunta: com coi els plegueu????????
jejeje! es q les tires les hem fet molt llarges a la mida d'en lupito i em queda un nyap!
lupitafriend l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 02, 2010 8:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
lupitafriend ha escrit:noies! foto del mei q m'ha fet ma mare! l'hem fet a mida de la nena i quan li quedi petit en farem un altre.
ah! i una pregunta: com coi els plegueu????????jejeje! es q les tires les hem fet molt llarges a la mida d'en lupito i em queda un nyap!
Guauuuuuuu Lupi!!!!!!!!! estais genial!!!!!!!!! es super chulo!!!!!!!

Lupita quina mare més apanyada, m'heu fet venir ganes de provar de fer-ne un. Sabeu si hi ha algun tutorial on pugui veure com el fan. És que em defenso amb la màquina de cosir, però d'experta res de res... però em vaig amb ànims d'intentar-ho!!
Això si hauré de treure el temps de sota les pedres!
Això si hauré de treure el temps de sota les pedres!
Lupita, què xulo és!
I què bé tenir una mare tan apanyada, podràs estrenar mei cada dos mesos si vols i sense gastar-te massa diners

I què bé tenir una mare tan apanyada, podràs estrenar mei cada dos mesos si vols i sense gastar-te massa diners

Ei estupendo aquest mei 
- lupitafriend

ai! q hem fareu posar vermella!!!
la veritat es q ens agrada molt com ha quedat! tot baratet i ens ha sobrat roba per fer-ne un altre! pero l'estampat era un retall. quan sigui mes grandeta en volem fer un "versió havy pel pare", ara faltarà trobar la roba. i a veure si ma mare hi vol tornar, pq aquest l'hem "suat" (ma mare critica molt aixo de tant de braços i m'ho he hagut de sentir a cada repunt...!!!)
piruleta: internet està plagat de tutorials per fer meis. nosaltres tb ho hem fet molt mirant fotos, agafant el q ens agradava d'un i d'un altre, pero ja veus q es força estandard, només té la zona del cap més alta per agafar-li el cap quan dorm.
pero continuo sense saber si hi ha algun truc per fer un "plegado facil"!!!! ?????????
m'en alegro q us hagi agradat!!!
la veritat es q ens agrada molt com ha quedat! tot baratet i ens ha sobrat roba per fer-ne un altre! pero l'estampat era un retall. quan sigui mes grandeta en volem fer un "versió havy pel pare", ara faltarà trobar la roba. i a veure si ma mare hi vol tornar, pq aquest l'hem "suat" (ma mare critica molt aixo de tant de braços i m'ho he hagut de sentir a cada repunt...!!!)
piruleta: internet està plagat de tutorials per fer meis. nosaltres tb ho hem fet molt mirant fotos, agafant el q ens agradava d'un i d'un altre, pero ja veus q es força estandard, només té la zona del cap més alta per agafar-li el cap quan dorm.
pero continuo sense saber si hi ha algun truc per fer un "plegado facil"!!!! ?????????

lupitafriend ha escrit: i a veure si ma mare hi vol tornar, pq aquest l'hem "suat" (ma mare critica molt aixo de tant de braços i m'ho he hagut de sentir a cada repunt...!!!)![]()
Ui, llavors potser no te'n voldrà fer més... esperem que quan vegi que la nena hi va tan a gust canviï de parer! Explica-li que els nens que van en braços ploren menys, tenen menys còlics, etc., també li pots dir que ella no n'ha de fer res però llavors no et voldrà fer cap altre mei i la veritat és que li ha quedat ben maco

lupitafriend, que xulo!!!!!!!!!!!!
piruleta: viewtopic.php?f=51&t=15007 aquí mateix al socpetit n'hi ha un de tutorial!
piruleta: viewtopic.php?f=51&t=15007 aquí mateix al socpetit n'hi ha un de tutorial!
Raqueleta ha escrit:lupitafriend ha escrit: i a veure si ma mare hi vol tornar, pq aquest l'hem "suat" (ma mare critica molt aixo de tant de braços i m'ho he hagut de sentir a cada repunt...!!!)![]()
Ui, llavors potser no te'n voldrà fer més... esperem que quan vegi que la nena hi va tan a gust canviï de parer! Explica-li que els nens que van en braços ploren menys, tenen menys còlics, etc., també li pots dir que ella no n'ha de fer res però llavors no et voldrà fer cap altre mei i la veritat és que li ha quedat ben maco
El revés, el que has de fer és sortir a passejar i que sigui ella que la porti una tarda, a la meva la va passar, tot era dir-me que si amb això de babumel perdia el temps, i inflar-me el cap i el dia que li vaig posar un pouch i li vaig encavir la nena a dins, va anar superorgullosa pel carrer, i ja no m'ho ha tornar a dir mai mes, fins hi tot m'ha dit que si un dia tinc molts encàrregs que li digui i que m'ajudarà a cosir-los
Goga ha escrit:Ei, Indai, m'interessa això de la marsupi plus breeze. He estat mirant per internet i sembla que només es fa en color gris...aixxx...Tu on l'has comprat? De quin color la tens?
Només la fan en gris.Li vaig comprar a la dj-luga a la seva web.L'Aleox hi va molt a gust...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
- lupitafriend

marta_mum ha escrit:Raqueleta ha escrit:lupitafriend ha escrit: i a veure si ma mare hi vol tornar, pq aquest l'hem "suat" (ma mare critica molt aixo de tant de braços i m'ho he hagut de sentir a cada repunt...!!!)![]()
El revés, el que has de fer és sortir a passejar i que sigui ella que la porti una tarda, a la meva la va passar, tot era dir-me que si amb això de babumel perdia el temps, i inflar-me el cap i el dia que li vaig posar un pouch i li vaig encavir la nena a dins, va anar superorgullosa pel carrer, i ja no m'ho ha tornar a dir mai mes, fins hi tot m'ha dit que si un dia tinc molts encàrregs que li digui i que m'ajudarà a cosir-losla pena és que ara ja no la pot dur, perque té l'esquena cacada i ja casi 14 quilos de marta és massa per ella.
no crec q funcionés marta... l'altre dia vam sortir a passeig i lanena al cotxet va començar a rondinar, la vaig agafar i me la vaig posar a la bandolera... " q aqui tindrà fred...", al cap d'una estona: "vols dir q no té calor tan juntes??"; la nena va ser agafar-la i callar, i fer dues passes i dormir, i el comentari: " aqui si que calles eh! trapassera! com us enreda!"
ja ho deixo per impossible... ni ella em convencerà a mi, ni jo a ella. mentre em vagi fent mei tais ja en tinc prou!

lupitafriend, jo també em pregunto per què la gent des de que tenim els peques es preocupa tant pel sol fet de tractar-los obertament amb carinyo i "mimitos". Jo penso, el pitjor que ens podria passar és que quan pesin 30 kilos vulguin anar a coll (en cas que tinguin raó, mai se sap...). No crec que cap de nosaltres li demani a la gent de l'entorn que se'ls pengin, no??
Jo també estic farta que a la gent li sembli malament que fem servir portabebés i ho expressin en veu alta (ja cansa...). Faré un grup d'indignats al facebook "señoras cansadas que de oir que su hijo fracasará en la vida por ir en portabebés".
Tu llueix mei tai, bandolera, pouch, etc... que feu molta patxoca i és super agradable i pràctic!!!
Jo també estic farta que a la gent li sembli malament que fem servir portabebés i ho expressin en veu alta (ja cansa...). Faré un grup d'indignats al facebook "señoras cansadas que de oir que su hijo fracasará en la vida por ir en portabebés".
Tu llueix mei tai, bandolera, pouch, etc... que feu molta patxoca i és super agradable i pràctic!!!
Julyet ha escrit:lupitafriend, jo també em pregunto per què la gent des de que tenim els peques es preocupa tant pel sol fet de tractar-los obertament amb carinyo i "mimitos". Jo penso, el pitjor que ens podria passar és que quan pesin 30 kilos vulguin anar a coll (en cas que tinguin raó, mai se sap...). No crec que cap de nosaltres li demani a la gent de l'entorn que se'ls pengin, no??
Doncs si crees el grup, avisa, que m'hi apunto!
A mi algun cop m'han dit que ens pren el pèl i coses així però tampoc gaire, ni els faig massa cas, ja poden dir que jo tinc clar com ho vull fer!!
- lupitafriend

jejeje! doncs julyet, jo l'altre dia amb la indignada q duia a sobre vaig estar a punt de fer-ne un del pal: "soc mare cangur, i què??" o algo aixi. i incloure el collit, el pit a demanda, els bolquers reutilitzables... i totes aquestes coses "extranyes", pero vaig pensar q les meves germanes ho veurieni encara me la dirien mes grossa!
si el fas avisa q tb m'hi apunto!!!!
si el fas avisa q tb m'hi apunto!!!!
- djiluga

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Fa dies que no entrava al post... i m'uneixo a tot el que esteu comentant. Hi ha diversos estudis a nivell psicològic que demostren que un vincle proper durant els dos primers anys dóna al fill la suficient seguretat per ser molt més independent en el futur.
Sabem que un nen de 14 anys no voldrà ser portat en portabebès... i moltes vegades tampoc un de un any o dos o tres... perquè el contacte amb la mare ja el té tant que el que comença a tenir ganes és de caminar, explorar i allunyar-se a descobrir...
Certament el nen que més enganxat va de la mare de petit, més bé se'n desenganxa... i qui digui el contrari que llegeixi estudis psicològics al respecte
Sabem que un nen de 14 anys no voldrà ser portat en portabebès... i moltes vegades tampoc un de un any o dos o tres... perquè el contacte amb la mare ja el té tant que el que comença a tenir ganes és de caminar, explorar i allunyar-se a descobrir...
Certament el nen que més enganxat va de la mare de petit, més bé se'n desenganxa... i qui digui el contrari que llegeixi estudis psicològics al respecte
- djiluga

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
lupitafriend ha escrit:ai! q hem fareu posar vermella!!!
la veritat es q ens agrada molt com ha quedat! tot baratet i ens ha sobrat roba per fer-ne un altre! pero l'estampat era un retall. quan sigui mes grandeta en volem fer un "versió havy pel pare", ara faltarà trobar la roba. i a veure si ma mare hi vol tornar, pq aquest l'hem "suat" (ma mare critica molt aixo de tant de braços i m'ho he hagut de sentir a cada repunt...!!!)![]()
Us ha quedat ben xulo!!!! És que si et llences al món de les màquines de cosir, no hi ha límits... pots fer tants portabebès!

Yo tambien me apunto al grupo de Facebook ehhhh Julyet!!!!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |