Dra. Anna Ball
Re: Dra. Anna Ball

Penny l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 30, 2011 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Aquesta doctora ja no està activa, té més de 70 anys i fa anys que ja no té la consulta.
La Doctora Anna Vall, és psicòloga i logopeda i tenia consulta al carrer Barcelona i té més de 75 anys, no crec que sigui la que busques.... Deus demanar informació d'alguna pediatra,no???
Es q em surt a la guia de la mutua, hi vaig trucar i em va dir q era ella mateixa però feia una veu de iaia, iaia, segur és la q m'esteu dient.
Està en actiu.
???????????..........
Està en actiu.
???????????..........
Ui quina gràcia veure aquest nom en un post!!!
Jo aquest any en faig 30, i de petita hi havia anat (bastant, jeje). Ja llavors li havien recomanat a la meva mare a l'escola on jo anava...
La recordo molt bé, m'agradava molt, em feia fer tests i moltes coses i feia uns informes que encara ara de vegades llegeixo!!!!
Jo la recomanaria, tot i que sí que deu rondar els 70 anys potser, eh!!!!
Jo aquest any en faig 30, i de petita hi havia anat (bastant, jeje). Ja llavors li havien recomanat a la meva mare a l'escola on jo anava...
La recordo molt bé, m'agradava molt, em feia fer tests i moltes coses i feia uns informes que encara ara de vegades llegeixo!!!!
Jo la recomanaria, tot i que sí que deu rondar els 70 anys potser, eh!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]