CanalViatges.cat
CanalViatges.cat
Avui dilluns 26 de Juliol de 2010 posem online el nostre últim projecte: CanalViatges.cat
Un portal pensat per a tots els que ens agrada viatjar, sortir el cap de setmana, viatges d'aventura, de plaer, a prop, lluny..
Pensat per als que ens agrada preparar els viatges amb tots els detalls per aprofitar al màxim tots els dies, i pensat per als que volem compartir amb tots els altres les nostres experiències.
Entra a www.canalviatges.cat i participa al seu fòrum.
Tens un mes i mig per escriure 100 missatges!, entre tots els que ho aconsegueixin sortejarem un cap de setmana a Roma! (gràcies a En Ruta Viatges www.enrutaviatges.com)
Un portal pensat per a tots els que ens agrada viatjar, sortir el cap de setmana, viatges d'aventura, de plaer, a prop, lluny..
Pensat per als que ens agrada preparar els viatges amb tots els detalls per aprofitar al màxim tots els dies, i pensat per als que volem compartir amb tots els altres les nostres experiències.
Entra a www.canalviatges.cat i participa al seu fòrum.
Tens un mes i mig per escriure 100 missatges!, entre tots els que ho aconsegueixin sortejarem un cap de setmana a Roma! (gràcies a En Ruta Viatges www.enrutaviatges.com)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: CanalViatges.cat
Molt bona idea!
Ara, amb el Guillem, tot just estem començant a planificar algunes escapadetes en família - ja tenim ganes de tornar a voltar!
(ni que sigui per aquí aprop
)
Ara, amb el Guillem, tot just estem començant a planificar algunes escapadetes en família - ja tenim ganes de tornar a voltar!
(ni que sigui per aquí aprop
)Re: CanalViatges.cat
ei Toni!molt bona iniciativa!!
no em deixa entrar amb el nom d'usuari i contrasenya, s'ha de posar una altra??
no em deixa entrar amb el nom d'usuari i contrasenya, s'ha de posar una altra??
Canalviatges fa servir un altre base de dades.. i es troba en un altre servidor... hauràs de registrar-te de nou 
molt bona pensada!!! Ara hi vaig correns 

Ei Toni molt bé!!! I en català, que ja se sap que costa trobar fòrums en català!!!
Bona idea! A nosaltres ens encanta viatjar! Ara ens hem aturat un temps, de marxar lluny, però ben segur que ho farem d'aprop!

Bona idea! A nosaltres ens encanta viatjar! Ara ens hem aturat un temps, de marxar lluny, però ben segur que ho farem d'aprop!

Genial!! M'hi apunto!!

Guai!!!! Ja m'hi he apuntat!!! Només em queden 99 missatges!

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |