En tractament de reproducció assistida

Tractaments, clíniques, medicaments..
turmalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

Re: En tractament de reproducció assistida

EntradaAutor: turmalina » dl. jul. 26, 2010 1:19 pm

Eiii Karkinyoli!!
Moltes felicitats..... a veure si per la eco teniu 2 sorpreses amb aquests valors del clearblue....
Que ho disfruteu molt!!

Les que esteu pendents de betes, Anna 28, Lulla....Com va l'espera? Ja s'acosta el dia de mica en mica.

A les que esteu en tractament o a l'espera de començar, molts ànims a totes. No s'ha de perdre mai l'esperança....
Imatge

Imatge
ika
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 2:47 pm

EntradaAutor: ika » dl. jul. 26, 2010 1:34 pm

Karkinyoli,

ei no deixis aquest forum, jo ara soc una seguidora teva i espero tenir la mateixa sorteta que tu. :ok:
on t'has fet la IA?

encara et queda una sorpresa mes, saber quants s'han quedat amb tu??? que bonic. :-()-)
fins aviat.
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,
Bridget_Jones112
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dl. jul. 26, 2010 2:12 pm

Karkinyoli, enhorabuena de nuevo. Gracias por compartir tu experiencia. Al leerte me has emocionado tanto. Ya nos irás contando como va todo y si vienen más de uno. Muchas felicidades.
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dl. jul. 26, 2010 2:15 pm

Estoy nerviosa por empezar como vosotras todo el trámite. Tengo tantas ganas de saber cuál será mi siguiente paso,... tengo que tranquilizarme, porque veo que la espera es larga y hay que estar tranquila para que todo vaya bien. Aunque no he empezado aún, llevo mucho tiempo esperando este momento. Desde los 21 años estoy en tratamiento y ahora tengo 36. Lo que pasa que hasta este momento, ya casi había perdido la esperanza. Ains tengo que respirar y tranquilizarme, ya queda menos.
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dl. jul. 26, 2010 3:04 pm

Enhorabona Karkinyoli!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Anna28
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: ds. des. 12, 2009 1:56 pm

EntradaAutor: Anna28 » dl. jul. 26, 2010 3:13 pm

Hola neneees!!!

Karkinyoli MOLTES FELICITAAATS nena!!! :-()) >.-<: >.-<: >.-<:

Per fi t’arriba’t el dia! Ara a disfrutar-ho al màxim!!! :-D :-D :-D

Bridget, benvinguda, ja veuràs com aviat estaràs ficada de ple en el procés, MOLTA SORT!!!

Enhorabona a la Peixitu!!! Ja tens alo teu somni en braços!!! Un petonet gegant!!! <:-< <:-< <:-<

Karma, Nell, Palme com va tot maques???

A les que esteu en betaespera, com aneu nenes??? Algun símptoma??? :-()-)
---------------------------------------------------------
Jo avui ja he començat a treballar, aquests dies he descansat un munt!!! jijiji
A veure si els petits cigrus aquest cop es volen quedar amb mi! :content: :content: ...si no haurem de començar de nou des de el principi... però de moment soc positiva i penso que aquest cop si!!! :-D :-D
El dia 2/8 m’he de fer el test, ja us aniré explicant!!! :ok: :ok: :ok:

Mil petonets per a toteees!!! :p-)
Imatge

Jo 30, ell 31

27/4-> TE positiu, petit gran MIRACLE!!!
Ets un nen!!!!!!!!!!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge
estel
:: girafa
Entrades: 2702
Membre des de: dv. març 07, 2008 7:21 am
Contacta:

EntradaAutor: estel » dl. jul. 26, 2010 3:39 pm

Bones!

Feia molts dies que no entrava a aquest post i avui mha donat per entrar i he vist el positiu de la Karkinyoli....Moltissimes felicitats Karkinyoli! >.-<: >.-<:

A les demés seguiu lluitant que val la pena, recordeu les que em coneixeu que jo tambe em vaig quedar embarasada a la segona IA i despres de un any i mitg de busqueda! :ok:

I mireu ara... em queden menys de 3 setmanes per tenir en braços a la meva petita Natàlia!

Tot arrribaaaaaaaaaaaaaaa noies.

Molts anims a totes per seguir lluitant,mua! :-()-)
Imatge
glauc
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. jul. 26, 2010 7:55 pm

Hola!
Jo també fa molt que no escric en aquest post...també em vaig quedar embarassada gràcies a una IA.
Voldria felicitar a la Peixitu que ja té al seu petit i a la Karkinyoli que comença el camí més feliç de la seva vida.
A les altres molts i molts ànims. Ja ho veieu, tard o d'hora arriba el dia que veus les dues ratlletes... :ok:
Un petó a totes! :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
estel
Entrades: 2702
Membre des de: dv. març 07, 2008 7:21 am
Contacta:

EntradaAutor: estel » dl. jul. 26, 2010 8:07 pm

Ei Glauc que guapes que estan les teves petitonesssssssssss! Aiiiii quines ganes de tenir jo també a la meva. :love:
Imatge
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dl. jul. 26, 2010 8:15 pm

Hola Noias,
Buenas Anna28, muchas gracias por tus ánimos.
Estel que bien, ya no te queda nada para tener a tu niña. Felicidades.
Glauc son gémelas??? Cómo se portan??? qué guapas!!!
Sofia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » dl. jul. 26, 2010 11:26 pm

Moltes felicitats Karkinyoli!!!!

Bridget, tu historia es muy dura y siento de verdad por todo lo que has pasado. Mucha suerte!

Anna28, molta sort amb els teus frigos, jo també aniré a pels congelats així que pugui. Un petonàs!!

Una abraçada a totes, ho aconseguirem! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
karkinyoli
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dt. jul. 27, 2010 11:45 am

Ostres noies segueixo pensant que sou genials, cadascuna de vosaltres, de veritat. Us agraeixo molt les vostres paraules! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Zuria, la primera en felicitar-me!!!No se en quin moment et trobes pero et desitjo el millor!
Xin76, un altre petonet per tu maca!Segueix aixi de simpatica! :love:
Bridget_Jones112, Te deseo una busqueda bien corta. Has superado etapas mucho + duras: esto no sera nada, ya veras!!!Suerte guapa! :ok:
Nell, me n'alegro que t'hagi animat el meu positiu! Ja t'ho vaig dir l'altre dia: primer sou vosaltres. Agafeu forces i endevant amb tot! :cangui:

Ika, no penso deixar el forum ni de conya! Em penso quedar fins que vegi com totes ho aneu aconseguint. Ja veuras com en 4 dies tu tb estas :-()) i tenim converses sobre cremes antiestries!
Per cert, ho he fet per la Seguretat Social.(era IA).

Veterana: segueix aixi noia, conscient de la situacio pero sense rendir-se. Mira jo: quan menys m'ho esperava... :-())

Karma: prepara't a consciencia i quan tinguis tots les forces del mon, xiruques i gps i a fer el cim guapa!!Ja veuras com ni te n'adonaras i ja hauras arribat (llavors començara una nova ruta, pero....) <:-<

Anna28, aixo ho tens a tocar nena: molta sort!! ;-)

Seid, Duneta i Estel: recordo perfectament cadascun dels vostres positius, i per aixo em fa una alegria enorme que ara em feliciteu tb vosaltres. Les vostres experiencies m'han servit de molt >.-<:

Glauc, si me'n surt + d'un et demanare consell sovint, pq amb aquests 2 solets que tens, es nota que tu hi tens la ma trencada :menjadonuts: :menjadonuts:

Kora, Turamilna, Palme, Sofia: gracies a vosaltres tb guapes!!

Segur que em deixo algu: perdoneu, pero tinc el cap en una altra galaxia!!Per exemple avui volia obrir tant si com no un cotxe que no era el meu!!! :-D
A veure qui es la propera a unir-se al club!! :p-)
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dt. jul. 27, 2010 12:33 pm

Ui Karkinyoli doncs preparat perquè això de la memòria no canviarà en molts mesos. Jo estic d'un despistat que és massa!!! :-D
Imatge
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dt. jul. 27, 2010 4:05 pm

Karkinyoli quin xute d’ànims que ens has donat a totes :p-) ! Tú i el Karkinyolu gaudiu d’aquests moments tan màgics !! :-()-)
Anna28 estaré molt pendent de la teva beta. Aquest cop ha de ser :ok: ! Ja queda poquet. Tú sempre així de positiva! Ets genial :-()-)
Lulla a tú també et queda poquet. Molta sort guapi! :-()-)
=========
Jo noies, soc una gran amant de la muntanya/alpinisme. Tot i que no sóc religiosa ja he quedat amb el Karmito per anar a Núria a ficar el cap a l’olla. Com el lloc és ideal per fer alguna ascensió aprofitarem i farem el ritual. Us adjunto la llegenda per si no la sabeu:
VALL DE NÚRIA: La creu, la campana i l’olla, un camí a la fertilitat
Al llarg de la història, moltes parelles que no sabien per què però no aconseguien tenir fills, s’han adreçat fins aquí per demanar-ne; i amb una pregària davant la creu; i posant el cap a l’olla, alhora que tocaven la campana, han obtingut el do de la fertilitat. No hi ha una explicació lògica, tanmateix el fet és real i es repeteix assíduament. Sovint pugen parelles a Núria a donar gràcies a la Mare de Déu pel fill que han tingut, després d’haver posat el cap a l’olla.
L’origen llunyà el trobem, segons el folklorista Joan Amades, en un megàlit o un menhir que antigament hi havia a la vall. Les creences paganes afirmaven que les dones que hi fregaven el cos tenien assegurada la fertilitat. Des dels inicis fins als nostres dies la simbologia de la fertilitat ha estat sempre present a Núria
.”
Bé, tot plegat potser és una tonteria.. però per probar-ho que no es digui :love: Us imagineu que anèssim totes juntes en excursió a ficar al cap a l’olla ?? Jejj...No es donaria l’abast. Si al final ho faig no dubteu que pensaré en totes les coleguis del SP.
karkinyoli
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dt. jul. 27, 2010 4:10 pm

Ei Karma!Que nosaltres vam anar a Nuria fa menys d'un any, vam fer lo de la campana i mireu-me ara!!! :-())
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dt. jul. 27, 2010 5:21 pm

Karma jo tinc una amiga d'aquí al SP que va anar a Núria amb un TE i va posar el cap dins de l'olla per ella i per mi i hi va posar el TE i després me'l va regalar junt amb una estatueta de la mare de déu i mira....
La setmana que ve anem de camping en aquella zona i el Dunet i el gos aniran a pujar muntanyes, jo em quedaré al camping perquè no puc caminar gaire estona, però el dia que vagin a fer el Puigmal, jo pujaré a Núria i li donaré les gràcies a la verge.

així que si aneu a Núria, poseu-hi el cap, per si de cas oi???? :-D
Imatge
ika

EntradaAutor: ika » dt. jul. 27, 2010 7:26 pm

Duneta: el teu avatar es xulíssim em dona bon rotllo que feliç! ah!!! penso anar a la vall de Núria al setembre, ho tinc claríssim, que per això no quedi, tu!
Estel: aviat tindràs a la petita als braços, que bonic.
Peixitu: com anat el part? ja explicaràs si li ha costat molt sortir al Roge.
turmalina: cuida't molt maca.
Judita: no deixis de passar per aquí, em de fer el seguiment de la panxolina!
Xin76: aquest agost a tope, ens te que sortir el + com sigui, ànims!
nell: relaxa't, que el setembre el tenim a aquí amb un tres i no res, eh?
Karkinyoli: així m'agrada que estiguis amb nosaltres, amb la il.lusió que tinc de saber noticies teves... per cert, quan vas al metge?
Veterana: el proper intent quan el tens? ho he llegit però no recordo.
Karma: així que ets muntanyera?? jo també, però em fa l'afecte que tan com tu no. el cim que mes costa es aquell que mes satisfacció dona, ho aconseguirem!
Anna28 Lulla: aquest com sí! ja veureu.
Estel Seid: cuideu-vos molt i no ens deixeu mai, eh?
Glauc: però com ho has fet??? son una preciositat!!! ai quina cosa mes bonica!
Sofia: ho em d'aconseguir, ja veuràs
segur que em deixo algú però el meu cap ja no dona per a mes! ho sento.
a totes a totes a totes, nenes ens em de ficar les piles i practicar molt molt molt, a veure que passa aquest mes d'agost, val?
un petonassss guapes! :ok:
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dt. jul. 27, 2010 7:40 pm

Sofia ha escrit:Moltes felicitats Karkinyoli!!!!

Bridget, tu historia es muy dura y siento de verdad por todo lo que has pasado. Mucha suerte!

Anna28, molta sort amb els teus frigos, jo també aniré a pels congelats així que pugui. Un petonàs!!

Una abraçada a totes, ho aconseguirem! :-()-) :-()-) :-()-)

Sofia muchas gracias. Ahora estoy animada. Y ya se me ha olvidado lo pasado, hay que mirar hacia delante.
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dt. jul. 27, 2010 7:42 pm

karkinyoli ha escrit:Ostres noies segueixo pensant que sou genials, cadascuna de vosaltres, de veritat. Us agraeixo molt les vostres paraules! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Zuria, la primera en felicitar-me!!!No se en quin moment et trobes pero et desitjo el millor!
Xin76, un altre petonet per tu maca!Segueix aixi de simpatica! :love:
Bridget_Jones112, Te deseo una busqueda bien corta. Has superado etapas mucho + duras: esto no sera nada, ya veras!!!Suerte guapa! :ok:
Nell, me n'alegro que t'hagi animat el meu positiu! Ja t'ho vaig dir l'altre dia: primer sou vosaltres. Agafeu forces i endevant amb tot! :cangui:

Ika, no penso deixar el forum ni de conya! Em penso quedar fins que vegi com totes ho aneu aconseguint. Ja veuras com en 4 dies tu tb estas :-()) i tenim converses sobre cremes antiestries!
Per cert, ho he fet per la Seguretat Social.(era IA).

Veterana: segueix aixi noia, conscient de la situacio pero sense rendir-se. Mira jo: quan menys m'ho esperava... :-())

Karma: prepara't a consciencia i quan tinguis tots les forces del mon, xiruques i gps i a fer el cim guapa!!Ja veuras com ni te n'adonaras i ja hauras arribat (llavors començara una nova ruta, pero....) <:-<

Anna28, aixo ho tens a tocar nena: molta sort!! ;-)

Seid, Duneta i Estel: recordo perfectament cadascun dels vostres positius, i per aixo em fa una alegria enorme que ara em feliciteu tb vosaltres. Les vostres experiencies m'han servit de molt >.-<:

Glauc, si me'n surt + d'un et demanare consell sovint, pq amb aquests 2 solets que tens, es nota que tu hi tens la ma trencada :menjadonuts: :menjadonuts:

Kora, Turamilna, Palme, Sofia: gracies a vosaltres tb guapes!!

Segur que em deixo algu: perdoneu, pero tinc el cap en una altra galaxia!!Per exemple avui volia obrir tant si com no un cotxe que no era el meu!!! :-D
A veure qui es la propera a unir-se al club!! :p-)

Madre mía!!! Que control!!! Tienes para todas,... jejeje. Muchisimas gracias por tus ánimos.
ika

EntradaAutor: ika » dt. jul. 27, 2010 7:50 pm

bridget_jones112 pues ya ves que memoria la mia!!!!
te leo un monton, me pareces una tia super valiente y voy y me descuido, perdona.
un besote guapa!
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET