En tractament de reproducció assistida

Tractaments, clíniques, medicaments..
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: En tractament de reproducció assistida

EntradaAutor: picdeladona » dv. ago. 06, 2010 12:09 pm

Bon cap de setmana a totes i bones vacances a les que comenceu ! :***: :***:
Noies aquesta tardor ha de ser la nostra :ok: . Tot i que sigui difícil hem de posar totes les nostres energies per aconseguir el nostre somni.
Porto uns dies una mica xoff, ho veig tot molt negatiu i no vull tenir aquestes sensacions tant xungues..
Així que em tinc que recarregar d’optimisme i tinc que tirar endavant.
Gràcies a tot el vostre suport i tots el comentaris que ens fem, el camí es fa molt més fàcil de païr.
Gràcies també a que les meves dues meves millors amigues i les meves germanes ho saben i a vegades els hi parlo del tema i em quedo “descansada”. Les pobres “flipen” amb aquest mundillo de la RA, jejj. Elles em recolzen i em donen ànims.
Per cert, que sempre també em donen ànims per totes vosaltres ! jejjj.. :ok: :-()-) :-()-)
I per suposat el meu Karmito també us envia una abraçada molt forta i als vostres homes també, que tot i que no ho "sembli" pateixen moltíssim en tots els procesos.
Molts petonets guapes ! :-()-)
xin76
:: zebra
Entrades: 1372
Membre des de: ds. març 31, 2007 9:45 pm

EntradaAutor: xin76 » dv. ago. 06, 2010 11:40 pm

Karma, clar que sí! Aqui estem, per fer-nos costat en un procés molt dut , que molta gent desconeix, i que emocionalment és esgotador. Però tot sigui per aconseguir-ho <:-< <:-< <:-<
feminacora
:: lleona
Entrades: 932
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm

EntradaAutor: feminacora » ds. ago. 07, 2010 7:38 am

Chicas el dia 24 me hicieron transferencia de 2 embriones, a dia de hoy el TE ha dado positivo....Gracias a todas vosotras esto se ha pasado mejor cada dia, aunque hacia dias que no entraba, preferia desconectar un poco.....Besossssssssssssssss
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
07/08/10 TE Positivooooooooo
Sofia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » ds. ago. 07, 2010 10:32 am

MUCHAS FELICIDADES FEMINACORA!!!!!!!!!

Que alegría al abrir el post y leer tu positivo!!!! Que verano tan feliz vas a pasar!! Muchos besos!!!
Imatge
manu23
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » ds. ago. 07, 2010 11:15 am

MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!! M'alegro molt del teu positiu!!!!! :love:
nuru
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » ds. ago. 07, 2010 11:38 am

FEMINACORA!!! QUINA ALEGRIA!!!! FELICITATSSSS!!!!! <:-< :-)(-:
Com esteu, com ha anat? Era la teva pimera FIV, es que ara no ho recordo... Explica, explica!!!
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
xin76
Entrades: 1372
Membre des de: ds. març 31, 2007 9:45 pm

EntradaAutor: xin76 » ds. ago. 07, 2010 11:44 am

FEMINACORA, Moltes Felicitats maca!!! Com m'alegro d'aquest positiu! :-()-)
judita
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: judita » ds. ago. 07, 2010 6:16 pm

Moltes felicitats FEMINACORA!!!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
geletes
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

EntradaAutor: geletes » ds. ago. 07, 2010 7:36 pm

MOLTES FELICITAAAAAAAAATS FEMINACORA!!!!!!!!!!!!!
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
ika
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 2:47 pm

EntradaAutor: ika » ds. ago. 07, 2010 8:56 pm

hola guapes!!!

os vaig llegint, no escric perque estic de vacançes on jesus va perdre l'espardenya, penso molt amb vosaltres i ja tinc ganes de ficar-me al dia, una abraçada i fins aviat! :content:
ah! enhorabona Feminacora :-()-)
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,
Bridget_Jones112
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » ds. ago. 07, 2010 9:32 pm

Muchas felicidades feminacora!! Para mí es un subidón!! Qué alegría, estoy deseando empezar en septiembre con toodo, espero algún día vivir esto mismo. Felicidades!! Besitos desde Madrid!!!
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dg. ago. 08, 2010 6:57 am

Gracias a todas, bueno pues si era mi primera FIV, yo creia que no me iba a quedar siendo la primera pero mira, se ve que eran muy buenos mis embrioncietos....estoy en una nube, no me lo creo....dentro de 15 dias tengo que ir a hacerme un eco a ver cuantos vemos, espero y deseo que se hayan quedado los dos conmigo.....
Besitos a todas, al final todo llega.....chicas animosssssssssssssssssssss
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dg. ago. 08, 2010 7:01 am

Otra cosa chicas, el lunes es mi aniversario de bodas, hace 2 años que me case con mi marido...que aniversario mas chulo.....
Imatge
Greace84
:: pantera
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:32 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Greace84 » dg. ago. 08, 2010 10:37 am

Moltes Felicitats Feminacora!!

Ara feia mooolts dies que no entrava!! I mira que be!! Un súper positiu!!

Volia felicitar a totes les que ja ho heu aconseguit!!

I donar molts ànims a les que encara esteu en tractament, esperant per començar, fent un kit-kat o en betaespera!!
Molts ànims noies! Que això és molt dur però hi ha una llum al final del camí i la recompensa es preciosa!!
Jo ja estic quasi a punt!! Em queden 4 dies en teoria (si aquest nen es decideix, :-D :-D )

Molts i molts ànims i molta força maques!!! Sou unes lluitadores!!! >.-<: :love: :love: :love:
Imatge
El post d'en Roger! viewtopic.php?f=71&t=17751

Imatge
El post d'en Joel! viewtopic.php?f=115&t=31255
Zuria
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » dg. ago. 08, 2010 10:44 am

Hola noies, feia dies que no entrava perquè estava de vacances i no tenia internet.
Com van els positius?? N'hi ha força?? Jejej estic una mica desconnectada. Us he llegit de traves i com a mínim la Feminacora ja ho ha aconseguit >.-<: >.-<: . Enhorabona noia!!!!!!
Les altres com aneu??
Per la meva banda puc dir que ja estic esperant la regla d'aquest mes per poder trucar altre cop a la clínica i tornar a començar de nou. Ho hem estat parlant amb el Zurio i aquest cop volem que ens en posin com a mínim 2 embrions!!! (a veure si com a mínim un d'ells s'hi troba bé o-o:) ). Ara bé si surt bé, serà una feinada :r)
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. ago. 08, 2010 11:13 am

Hola noies, Jo més que res us volia donar molts ànims. Vaig estar en tractament l'any passat per invitro i havia fet 2inseminacions l'any anterior, sense èxit. Però la invitro, tot i que es va fer esperar, va ser funcionar.
Si us interessa, us puc dir on vaig fer els dos tractaments i la meva experiència. Tot i que l'èxit no està mai assegurat, us puc dir que en alguns casos és possible. Nosaltres després de tres anys d'estar-ho intentant, estem esperant a una bitxeta per mitjans de setembre.
Molts ànims, accepteu els vostres sentiments en cada moment i en la mida del possible, no us aferreu als pensaments negatius.
Una abraçada ben forta!!!!! :-()-)
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
karkinyoli
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dg. ago. 08, 2010 12:04 pm

Moltes Felicitats Feminacora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tu tb ets de les veteranes eh? Me n'alegro molt per vosaltres!!!Quin aniversari mes xulo!!!
A nosaltres tb ens ha coincidit pero amb el cumple dels dos i no ho oblidarem mai!!!

Noies encara hi ha moooooltes places al club de les prenyis, o sigui que no patiu que us anireu afiliant una a una!!! :ok:

Jo divendres vaig tenir un ensurt (un dolor molt fort que va resultar ser una rampa) i vam anar a urgencies i em van fer una eco: ja li hem sentit el cor i tot!!!!!!!Ja veureu quan ho pogueu escoltar: es fantastic!!Perque fins al moment, no+ tenia un test positiu (que ja es molt), pero es com si no m'ho acabes de creure, sabeu? Tan acostumada a que no surtis be......Ara ja estem + tranquils i de moment sembla que no+ n'hi ha un, tot i que la Dra ens va dir que era massa aviat per assegurar si eren 1 o 2. En fi! Que sigui el que hagi de ser pero que vingui be!!!!!!!

Molts petons a totes: sapigueu que penso molt amb vosatres!!!! :love:
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dg. ago. 08, 2010 8:23 pm

Hola, boniques! :***: :***: :***:
Feminacora: Moltes felicitats! >.-<: Què be! Al final ja ho tens... espero que sigui contagiós i totes ens infectem :-())
Xin/6: Ja estàs ficada en el tractament. Aquí ens tens pel que necessitis :content:
Karma: Gràcies pels ànims >.-<: Qué bé que tinguis el suport de la família! :ok: Valora'l molt perquè no totes el tenim.
Geletes: Quan tens el transfer? Estaré tot l'agost pensant en tu :p-). Molts ànimes i molta fe en tu mateixa. Un petó :love:
Greace84:Noia, ja estàs a apunt :-)(-: Gràcies pels ànims. :content:
Zuria: Jo també he decidit que m'implantin dos en el proper transfer... :miko: :miko: i això que no tinc parella... :p-) Després de pensar molt vaig decidir que preferia tenir dos a no tenir-ne cap. Tothom em diu que estic boja, però quina bogeria més maca! :-) :-D
Silvia: Moltes gràcies pels ànims. De debó em fa molta il·lusió que les :-()) passeu per aqui i ens animeu. Si us plau, no ho deixeu de fer >.-<:
Buf! Jo estudiant i esperant vacances per continuar estudiant. I a finals d'agost he de trucar per demanar hora pel hematòleg. Noies, això es fa llaaaaaaaaaaaaaaaarg i cal molta paciència <:-) <:-) <:-) . Ais, amiguetes, no deixeu que m'ensorri, porfa... Us necessito, sou el meu suport :oset: : lasito :
Us estimo moooooooooooooooooooooolt!!! :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love:
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Mafaldeta
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dg. ago. 08, 2010 8:38 pm

Uis! M'oblidava... :p-)
Bridget: Què tal per Madrid? Quan passegis per la plaza Mayor pensa en mi. : lasito : Estic enamorada d'aquesta plaça. :love: Apa! Que a finals d'agost pujaré a Montserrat i demanaré per tu a la Moreneta :content:
Bé, també ho faré per totes nosaltres, per a que la nostra il·lusió :-()) es faci realitat aviat.
Moltes gràcies supermeguesciberamigues!!! Muacs, muacs, muacs :love: :love: :love:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Bridget_Jones112
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dg. ago. 08, 2010 8:52 pm

Moltes Felicitats Feminacora!! Nosotros en breve también haremos dos años de casados, el 20/09 pero hasta el 22/09 no vamos a la doctora para empezar con el papeleo y el tratamiento,... espero que pronto pueda decir que soy un kinder, jejeje
Mafaldeta muchas gracias, si voy por la plaza Mayor tranquila que me acordaré de ti, jejeje, a mí Madrid me gusta, es mi ciudad, pero quién me tiene enamorada es Barcelona,...
Muchos besos a todas, la verdad es que mucho no he salido estos días, desde que llegué lo único que hecho es bricolaje y pintura en casa de mis papis, estamos reformando el cuarto de mi hermano y cuando he salido a la calle ha sido para ir al ikea, leroy merlin,...etc. Mañana ya daremos alguna vueltecilla, por la tarde viene mi mejor amiga a verme y el Martes para Asturias!!!!
Muchos besos para todas, en Asturias voy a ir a Covadonga, iremos a ver a la Virgen y pediré por todas.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::