crema antiestries

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: ruti » dc. ago. 18, 2010 9:41 pm

Hola nenes! jo com la majoria també faig servir la trofolastin de la Carreras, jopé, es deuen estar forrant,ja,ja, perquè vaja clavada que foten!com algunes heu dit també parlen molt bé de l'oli d'ametlles, així que per si de cas també tinc un pot i a vegades m'ho combino. Jo crec que es tracta de tenir la pell molt hidratada, jo la tinc molt seca, així que sempre a part de pensar en les estries, em poso crema i la faig servir de farmàcia, que em va millor (la ureadin de la Isdin). Igualment tinc les meves pors, perquè dels canvis de cos de l'adolescència ja en tinc a les caderes, el que vol dir que soc propensa...en fi, ja es veurà a mesura que avanci l'embaràs!
Imatge
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: crema antiestries

EntradaAutor: puçeta » dj. ago. 19, 2010 2:49 am

Jo m'estic posant al isdin antiestries, fa molt bona oloreta, val uns 21€, no sé si Andorra la puc trobar més barateta. És que la Carreres no m'agradava l'olor que feia. També em vaig comprar l'oli d'atmelles del Mercadona
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:54 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: Lluna26 » dj. ago. 19, 2010 9:27 am

Bon dia!!!

A mi l'olor de la trofolastin al principi tampoc m'agradava gens, ì al meu home menys! Però sembla que ara ja la debem tenir ben superada tots dos pq ni ens imutem... jijijii :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
lua1
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 7:44 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: lua1 » dj. ago. 19, 2010 9:50 am

Noies, pels pits feu servir la mateixa que per la panxa? Jo faig servir la Trofolastin i de moment la faig servir per tot, però m'han dit que pel pit n'hi han de més concretes q van més bé, les coneixeu?
JORDI
MARC
La nostra botiga: http://www.eltallerdesorpresas.com
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: ruti » dj. ago. 19, 2010 5:36 pm

Lua1, la carreres també en té una específica pels pits i mugrons...quan em vaig comprar l'altre dia l'últim pot en venia una de regal, la diferència és que la textura és més suau...
Imatge
Avatar de l’usuari
lua1
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 7:44 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: lua1 » dv. ago. 20, 2010 7:54 am

ruti ha escrit:Lua1, la carreres també en té una específica pels pits i mugrons...quan em vaig comprar l'altre dia l'últim pot en venia una de regal, la diferència és que la textura és més suau...

Gràcies ruti, no ho sabia, l'aniré a mirar a la farmàcia!
JORDI
MARC
La nostra botiga: http://www.eltallerdesorpresas.com
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: crema antiestries

EntradaAutor: -Alba- » dv. ago. 20, 2010 10:42 am

puçeta ha escrit:Jo m'estic posant al isdin antiestries, fa molt bona oloreta, val uns 21€, no sé si Andorra la puc trobar més barateta. És que la Carreres no m'agradava l'olor que feia. També em vaig comprar l'oli d'atmelles del Mercadona



jo també utilitzo la de la ISDIN.. pero la olor no m'agrada gens i dieu que la Carrera fa pitjor olor? jolin....
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
lua1
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 7:44 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: lua1 » dv. ago. 20, 2010 11:17 am

-Alba- ha escrit:
puçeta ha escrit:Jo m'estic posant al isdin antiestries, fa molt bona oloreta, val uns 21€, no sé si Andorra la puc trobar més barateta. És que la Carreres no m'agradava l'olor que feia. També em vaig comprar l'oli d'atmelles del Mercadona



jo també utilitzo la de la ISDIN.. pero la olor no m'agrada gens i dieu que la Carrera fa pitjor olor? jolin....

La Carreras que jo tinc fica que és amb nou perfume, no es que sigui la olor més agradable del planeta però tampoc tira pa'tras..
JORDI
MARC
La nostra botiga: http://www.eltallerdesorpresas.com
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: crema antiestries

EntradaAutor: Carbiadaya » dv. ago. 20, 2010 2:30 pm

La tieta del meu home treballa en una parafarmacia i m'ha comprat la Elancyl,va molt bé,la veritat és que deixa la pell molt suau.També utilitzo un oli de la marca Weleda i va genial! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: crema antiestries

EntradaAutor: abart » dv. ago. 20, 2010 5:23 pm

Jo m'estic posant Trofolastín anti-estrías de Novartis des dels 4 mesos aproximadament però no vaig mirar-ne gaires sinó que vaig agafar la primera que em van dir a la farmàcia.

La veritat és que no me la posava tots els dies, sobretot al principi, i no veig que m'hagin sortit estríes, tot i que he de dir que la panxa tampoc m'ha crescut molt. Ara me la fico més sovint (tampoc cada dia) perquè li faig ficar-la al meu company amb un massatge, així hi ha més vincle amb el nadó.

Ah! i també em van recomanar la crema hidratant Nivea (la de tota la vida), que és la que em fico a la panxa i els pits els dies que em dutxo al gimnàs.
Avatar de l’usuari
lua1
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 7:44 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: lua1 » ds. ago. 21, 2010 10:11 am

Jo combino la Trofolatin de carreras amb oli d'ametlles que també q va molt bé!
JORDI
MARC
La nostra botiga: http://www.eltallerdesorpresas.com
Avatar de l’usuari
aSiKa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 2:11 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: aSiKa » ds. ago. 21, 2010 10:20 am

Us he fet cas i m'he comprat l'oli d'atmelles dolces del Mercadona, per combinar amb la crema antiestries. Ja que tinc alguna estria petita que ja ha començat a treure el cap! A veure que tal :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: crema antiestries

EntradaAutor: -Alba- » ds. ago. 21, 2010 11:16 am

eiiii donc potser jo també em compro l'oli d'ametlles!! jo tinc una crema d'ametlles pero suposo que l'oli es encara més hidratant!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: crema antiestries

EntradaAutor: Carbiadaya » ds. ago. 21, 2010 7:28 pm

Jo també m'el vull comprar!!! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
lua1
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 7:44 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: lua1 » dl. ago. 23, 2010 10:52 am

L'oli d'ametlles q vaig comprar a una farmacia me'l van fer pagar a preu d'or! que tal les que feu servir el del mercadona? el recomaneu?
JORDI
MARC
La nostra botiga: http://www.eltallerdesorpresas.com
Avatar de l’usuari
Malva
:: gosset
:: gosset
Entrades: 490
Membre des de: dv. juny 19, 2009 11:12 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: Malva » dl. ago. 23, 2010 11:05 am

Hola!!

Jo també desde la 1ª visita al metge m'estava posant la Trofolastin i em van sortit tot d'estries a la panxa...als pits cap! Em van dir de la Nivea i vaig cambiar, em continuen sortint, ara estic amb l'oli de rosa mosqueta i més del mateix...li vaig dir al metge si hi havia alguna altre cosa, encara que el meu marit diu que no sap quan me la posaré...em poso 3 cops al dia!! i el metge em va dir que depen de la pell, que si em sentia millor posant-me alguna crema ho fes, pero que si m'havien de sortir em sortirien igual...
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: emanens » dl. ago. 23, 2010 11:11 am

Malva ha escrit:i el metge em va dir que depen de la pell, que si em sentia millor posant-me alguna crema ho fes, pero que si m'havien de sortir em sortirien igual...


Jo no he parat de untar-me des de el principi i als glutis i les cuixes m'han sortit estries, les he provat totes (trofolastin, isdin, nivea, oli ametlles, rosa mosqueta etc) i m'hi he deixat pasta gansa a les farmacies..Segur que ajuden a hidratar la pell, però us puc assegurar que si el teu tipus de pell és propensa a que et surtin estries t'acabaran sortint..Jo mai havia tingut cap estria i amb l'embaras han sortit com un bolet. Per aixo us recomano si voleu poseu-vos qualsevol crema hidratant perque segur que sempre hidrata la pell i va bé, pero no us gasteu tants diners en cremes com jo no us obsessioneu
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: ruti » dl. ago. 23, 2010 11:33 am

Ei nenes,l'oli d'ametlles del mercadona està molt bé de preu i va la mar de bé! jo m'hidrato molt la pell però ara que entro en l'últim trimestre faré un extra i a més de la meva hidratant, la carreras i l'oli, faré servir la nivea de tota la vida, ja que la recomaneu molt també!per prevenir que no sigui,je,je
Imatge
Avatar de l’usuari
lua1
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 7:44 pm

Re: crema antiestries

EntradaAutor: lua1 » dl. ago. 23, 2010 12:42 pm

ruti ha escrit:Ei nenes,l'oli d'ametlles del mercadona està molt bé de preu i va la mar de bé! jo m'hidrato molt la pell però ara que entro en l'últim trimestre faré un extra i a més de la meva hidratant, la carreras i l'oli, faré servir la nivea de tota la vida, ja que la recomaneu molt també!per prevenir que no sigui,je,je

Gràcies ruti!
JORDI
MARC
La nostra botiga: http://www.eltallerdesorpresas.com
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: crema antiestries

EntradaAutor: puçeta » dl. ago. 23, 2010 6:19 pm

També m'he comprat l'oli d'atmelles del mercadona va molt béa part de la isdin. Porto 18 semanetes i de moment no m'ha sortit cap estria....si han de sortir potser ho fan més endavant.....Em vaig posar crema cada dia...o dia si dia no si em despisto..
suposo que el tema de les estries tb depen del tipus de pell...no en tinc cap de l'adolescencia....tb m'ha dit que hi ha un componen hereditari important..
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::