Canvi del llit de baranes per un de "nen gran"

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
petitindis
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Canvi del llit de baranes per un de "nen gran"

EntradaAutor: petitindis » dj. set. 09, 2010 10:30 pm

Hola a tothom,

En Guillem ja té més de 3 anys i ja li toca canviar de llit. Hem de buscar un llit nou, per una habitació més aviat petita, d'aquests que ténen calaixos a sota i que sigui modular.

¿Alguna idea de a on anar per aqui a Girona o per la provinicia? ¿Algú coneix alguna marca o alguna botiga on poder 'triar i remenar'?

Francesc
Eliamarti
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 8:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: Canvi del llit de baranes per un de "nen gran"

EntradaAutor: Eliamarti » dv. set. 10, 2010 7:25 am

Hola petitindis,

Jo vaig fer l'habitació dels nens amb mobles d'aquesta casa: http://www.bm2000.net/, a la seva web pots veure els dissenys.

Tenen uns dissenys molt moderns i originals, potser és un pèl car, però són mobles molt bons. Em sembla recordar que a la web hi ha algun apartat on veure els distribuïdors, a veure si tinguéssis alguna casa de mobles prop de Girona que els distribuís.

Fins ara,
Imatge
Imatge
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. set. 10, 2010 9:30 am

Hola,

jo també estic ficada en aquest tema, ara.
Nosaltres estem entre els llits infantils d'IKEA (que em semblen una mica nyigui nyogui...) i els de l'imaginarium, que són més cars però ens agraden molt.
Imatge
Eliamarti
Entrades: 80
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 8:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Eliamarti » dv. set. 10, 2010 12:13 pm

magrana, sobre els llits ikea, jo et puc explicar la nostra experiència: en vam comprar un dels més senzillets perquè teníem clar que seria un impàs que no duraria gaire temps: el vam comprar quan el bressol se li va quedar petit, una mica abans dels dos anys, i l'hem fet durar una mica més d'un any, quan ja hem fet fer una habitació amb mobles "bons" i dos llits grans perquè volem que els dos germans dormin junts (almenys fins que reclamin cadascú una habitació, ja que són nen i nena).

Per aquest temps ens ha servit, la nena dormia bé, i el llit ha aguantat nou com el primer dia, però quan t'estiraves amb ella, notaves com grinyolava tot... És a dir, si l'has de fer servir pocs anyets, per solucionar l'impàs a un llit gran, ok, però n'esperis massa més...
Imatge
Imatge
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. set. 10, 2010 3:01 pm

Gràcies, Eliamartí!

Ja és el que em pensava... A mi em feien aquesta mateixa impressió, però em va molt bé saber la teva experiència! :globus:
Imatge
petitindis
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dv. set. 10, 2010 8:36 pm

La opció Ikea ja l'havíem considerat, pero t'arrisques al nyigui-nyogui, tal com deieu. En canvi, la web que apunta l'Eliamarti ja té més bon aspecte. Li donarem un cop d'ull.

Gràcies.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::