Canvi del llit de baranes per un de "nen gran"
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Canvi del llit de baranes per un de "nen gran"
Hola a tothom,
En Guillem ja té més de 3 anys i ja li toca canviar de llit. Hem de buscar un llit nou, per una habitació més aviat petita, d'aquests que ténen calaixos a sota i que sigui modular.
¿Alguna idea de a on anar per aqui a Girona o per la provinicia? ¿Algú coneix alguna marca o alguna botiga on poder 'triar i remenar'?
Francesc
En Guillem ja té més de 3 anys i ja li toca canviar de llit. Hem de buscar un llit nou, per una habitació més aviat petita, d'aquests que ténen calaixos a sota i que sigui modular.
¿Alguna idea de a on anar per aqui a Girona o per la provinicia? ¿Algú coneix alguna marca o alguna botiga on poder 'triar i remenar'?
Francesc
Re: Canvi del llit de baranes per un de "nen gran"
Hola petitindis,
Jo vaig fer l'habitació dels nens amb mobles d'aquesta casa: http://www.bm2000.net/, a la seva web pots veure els dissenys.
Tenen uns dissenys molt moderns i originals, potser és un pèl car, però són mobles molt bons. Em sembla recordar que a la web hi ha algun apartat on veure els distribuïdors, a veure si tinguéssis alguna casa de mobles prop de Girona que els distribuís.
Fins ara,
Jo vaig fer l'habitació dels nens amb mobles d'aquesta casa: http://www.bm2000.net/, a la seva web pots veure els dissenys.
Tenen uns dissenys molt moderns i originals, potser és un pèl car, però són mobles molt bons. Em sembla recordar que a la web hi ha algun apartat on veure els distribuïdors, a veure si tinguéssis alguna casa de mobles prop de Girona que els distribuís.
Fins ara,
Hola,
jo també estic ficada en aquest tema, ara.
Nosaltres estem entre els llits infantils d'IKEA (que em semblen una mica nyigui nyogui...) i els de l'imaginarium, que són més cars però ens agraden molt.
jo també estic ficada en aquest tema, ara.
Nosaltres estem entre els llits infantils d'IKEA (que em semblen una mica nyigui nyogui...) i els de l'imaginarium, que són més cars però ens agraden molt.
magrana, sobre els llits ikea, jo et puc explicar la nostra experiència: en vam comprar un dels més senzillets perquè teníem clar que seria un impàs que no duraria gaire temps: el vam comprar quan el bressol se li va quedar petit, una mica abans dels dos anys, i l'hem fet durar una mica més d'un any, quan ja hem fet fer una habitació amb mobles "bons" i dos llits grans perquè volem que els dos germans dormin junts (almenys fins que reclamin cadascú una habitació, ja que són nen i nena).
Per aquest temps ens ha servit, la nena dormia bé, i el llit ha aguantat nou com el primer dia, però quan t'estiraves amb ella, notaves com grinyolava tot... És a dir, si l'has de fer servir pocs anyets, per solucionar l'impàs a un llit gran, ok, però n'esperis massa més...
Per aquest temps ens ha servit, la nena dormia bé, i el llit ha aguantat nou com el primer dia, però quan t'estiraves amb ella, notaves com grinyolava tot... És a dir, si l'has de fer servir pocs anyets, per solucionar l'impàs a un llit gran, ok, però n'esperis massa més...
Gràcies, Eliamartí!
Ja és el que em pensava... A mi em feien aquesta mateixa impressió, però em va molt bé saber la teva experiència!
Ja és el que em pensava... A mi em feien aquesta mateixa impressió, però em va molt bé saber la teva experiència!

- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
La opció Ikea ja l'havíem considerat, pero t'arrisques al nyigui-nyogui, tal com deieu. En canvi, la web que apunta l'Eliamarti ja té més bon aspecte. Li donarem un cop d'ull.
Gràcies.
Gràcies.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |