La Bressola
La Bressola
Coneix amb aquest vídeo la realitat de la Bressola, filosofia, objectius, resultats. Indispensable per conèixer-la!
http://www.youtube.com/watch?v=zGVLpn6xoTI
http://www.youtube.com/watch?v=zGVLpn6xoTI
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: La Bressola
Un reportatge molt interessant.
M'ha agradat molt l'adaptació a noves llengües dels nens i mestres. Tant de bo moltes escoles funcionessin igual.
M'ha agradat molt l'adaptació a noves llengües dels nens i mestres. Tant de bo moltes escoles funcionessin igual.
Sí, amb la UAB tb hi ha conveni per a fer-hi les pràctiques!
En una altra situació m'ho hagués plantejat
En una altra situació m'ho hagués plantejat

jo hi he treballat durant tres anys i és una experiència boníssima i ho recomano a qualsevol mestra/e.
mantenir el català a la catalunya nord, és una tasca difícil i gràcies a iniciatives com la de la bressola, el català segueix viu en aquestes terres. Ara s'ha d'aconseguir incrementar les situacions en llengua catalana fora de l'escola. Que els nins i nines vegin que no és només la llengua de l'escola, sinó que es parla també al carrer.
mantenir el català a la catalunya nord, és una tasca difícil i gràcies a iniciatives com la de la bressola, el català segueix viu en aquestes terres. Ara s'ha d'aconseguir incrementar les situacions en llengua catalana fora de l'escola. Que els nins i nines vegin que no és només la llengua de l'escola, sinó que es parla també al carrer.
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Eps! No l'havia vist, aquest vídeo. M'agafen ganes d'anar a viure per aquelles contrades (en som assidus visitants, ja
) i portar-hi la nostra filla.
Jo sóc sòcia dels Amics de la Bressola des de fa anys.
) i portar-hi la nostra filla.
Jo sóc sòcia dels Amics de la Bressola des de fa anys.

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |