IVI BARCELONA

Tractaments, clíniques, medicaments..
elia1733
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: IVI BARCELONA

EntradaAutor: elia1733 » ds. set. 18, 2010 11:45 am

Gràcies a totes, de moment va molt bé. Tot i treballar, intento descansar el màxim que puc, em fa por que no reposi prou, ja que vull que surti bé.
Em noto sovint un dolor suau de regla i tinc els pits sensibles, he llegit noies betaesperants que ho han passat igual, però no en vull fer massa cas, no sigui que tingui un disgust, la progesterona hi té molt a a veure. Si no va bé el tindré de ben segur, però tirarem endavant!

Nuri, Lulla, com us va a vosaltres? I la Sofia i la Isabella?, fa dies que no en sabem res.
Salutacions també per la Kora i a les que ens aneu llegint.

Una abaraçada.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » ds. set. 18, 2010 2:12 pm

Hola Noies,

Elia1733. Molt Bé!!!, molts ànims!!! ojala tinguessin una vareta màgica per passar aqest dies el més ràpid possible....

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
nuri79
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dj. set. 23, 2010 3:55 pm

Elia quin dia ho has de saber? ja gairebé,no? ja ens diràs. Molta sort!!!!!!!!

Nosaltres començarem cap el 22 d'octubre, d'aqui un mes. Es veu que la setmana que em tocava la regla (cap el 13) i havia de començar el cicle ho tenen ple i m'han donat anticonceptives per retrassar la regla. Amb les visites que portem i el pressupost de la fiv-icsi son gairebé 6000 euros...és una passada de car. En fi tot sigui a fi de bé.
Imatge
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dj. set. 23, 2010 4:18 pm

Hola Nuri,
doncs si falta poquet, ja us donaré la bona notícia o el disgust quan toqui. La veritat és que aquesta vegada l'espera ha estat bona, desprès de 3 fracassos... no ho veig massa clar, no m'acabo de creure que pugui funcionar aquesta vegada. No he estat gens angoixada, tot i que últimament no tinc cap símptoma i em dona la sensació que no vagi bé.

Tens raó amb el pressupost, és ben bé el que tu dius, una passada! Tot sigui per aconseguir-ho.

Sembla molt lluny quan comences les anticonceptives, però ja veuràs que de seguida sereu al dia que tant espereu per començar amb el tractament.

Una abraçada a totes!
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » dj. set. 23, 2010 5:33 pm

Elia és bo que estiguis tranquil.la...això sempre va bé. Aniré mirant el post per veure què ens dius.

De fet porto nou mesos esperant des del primer negatiu i ja no ens ve d'una setmana. A vegades penso que el break que hem fet ha estat massa llarg, sembla que hagi allargat l'agonia. Ara mateix estic molt cansada de patir. En fi, veig que portes des del 2004 ja saps de sobres de què parlo.

Moltissima sort de nou!!!
Imatge
Kora

EntradaAutor: Kora » dv. set. 24, 2010 8:29 pm

Hola noies,

Elia. Passo per enviar-te Molts i molts ànims!!!!

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » ds. set. 25, 2010 10:44 am

Gràcies a totes!
Sofia
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » ds. set. 25, 2010 5:28 pm

Hola noies!!!

Perdoneu-me per haver desaparescut... Però quí hi sóc altre vegada!
Per part meva poca cosa, la transfer dels frigos no va anar bé i tot i que em queda un congeladet prefereixo tornar a fer tot el cicle de nou, però ja veurem si començo en proper cicle o després de Nadal.

elia, he pensat molt en tu, moltíssima sort! T'ho mereixes. Un petó molt fort!

Kora i nuri, espero que se us faci curteta l'espera!

Lulla, com ho portes??

Petons a totes!!
Imatge
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » ds. set. 25, 2010 7:40 pm

Sofia em sap greu, ara t'has de recuperar i agafar forces per tornar-ho a provar abans de Nadal o després. La única cosa que podem fer es tornar a posar-li il.lusió i pensar que anirà bé. Algun dia ho aconseguirem.
Imatge
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » ds. set. 25, 2010 8:05 pm

Hola, mirant el blog de l'IVI he trobat aquesta notícia sobre la tècnica MACS per a seleccionar els millors espermatozoides. Jo diria que d'aquesta tècnica no ens han dit res i la veritat es que com que el Nuro té pocs bitxets i de poca mobilitat no aniria malament que utilitzessin aquesta tècnica.

http://blog.ivi.net/2010/09/24/ivi-logr ... tica-macs/

La notícia diu que s'ha aplicat a València, això vol dir que la resta de centres no ho apliquen? En sabeu res d'això?
Imatge
Lulla
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

EntradaAutor: Lulla » dl. set. 27, 2010 8:25 am

Bon dia guapes!! :content: :content:

Entrava per mirar si hi havia notícies de l'elia....veig que no, quin dia tenia la beta? Aix, estic nerviosa, espero que tot li hagi anat bé :ok: .

Sofia!! Quant de temps!! He pensat amb tu, sento molt que la transfer dels congelats no hagués anat bé, espero que et recuperis aviat d'aquest tràngol i quan en tingueu ganes ho torneu a intentar (no deixis de lluitar, eh?). Això sí, fes-ho quan estiguis animada i amb forces pq tu ja saps que se'n necessiten moltes. Un petó molt fort!! :-()-) :-()-)

nuri79, molts ànims per tu també!! Agafa forces per la pròxima, que l'octubre ja és aquí!

Kora, i tu, quan comences el tractament? No ho he sapigut veure :-:)

Doncs jo ja estic de 12 setmanes! :p-) Que lent que ha passat, ara sí que ja m'ho començo a creure....encara no m'he atrevit a entrar a cap post d'embarassades pel que pugués passar. Potser m'he passat de prudent, però què hi farem! La veritat és que em trobo bastant malament, vomito cada dia del món i estic feta una merda, però a part d'això molt contenta :ok: . L'altre dia vaig anar a fer-me la eco del 1er trimestre...va ser molt emocionant pq ja tenen forma. El metge ens va dir que semblaven dues nenes, però encara és molt aviat per estar-ne segurs. Ja us informaré.
Guapes, espero que no us molesti que us expliqui com em va, però em fa il.lusió compartir-ho amb vosaltres.

Tornaré a entrar per mirar el resultat de l'elia!

Molts petons i abraçades!! :love: :love: :love:
Imatge
Kora

EntradaAutor: Kora » dt. set. 28, 2010 5:37 pm

Hola Noies,

Elia. Com vas, Maca???.

Lulla. M'encanta q ens vagis explicant!!!!

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dc. set. 29, 2010 5:02 pm

Hola noies,
ostres quantes coses han passat en pocs dies!.
Us he de dir que la meva beta ahir va ser negativa, que hi farem. Al primer moment ho passes malament, ja que sempre hi ha l'esperança, però ara a tirar endavant. La setmana que ve anem a la clínica a veure quines conclusions en treiem i suposo que una segona FIV, ja que no tenim congelats. Gràcies per preocupar-vos per mi. He estat atrafegada. Ara estem bé, crec que estava una mica mentalitzada que podia anar malament. Ja us explicaré que decidim.

Hola Sofia, m'alegra llegir-te, sembla que tu i jo anem fent el mateix camí, suposo que aviat començarem nou tractament.

Lulla, quina sort! ens encanta llegir l'evolució dels teus embrions i que ens expliquis com va tot. Com m'agradaria passar per la teva experiència! espero que aviat, falta lluitar una mica més.

La resta, Kora, Nuri salutacions per vosaltres també i gràcies per estar pendents.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
Sofia
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » dj. set. 30, 2010 11:04 pm

Hola...

Ho sento molt elia, és totalment injust que se'ns resisteixi tant el que més desitgem. Espero que en pocs dies tornis a recuperar la il.lusió. Després d'un negatiu, i sobretot de FIV, es veuen les coses totalment negres, amb por de no aconseguir-ho mai.... La incertesa aquesta és la que em mata quan estic xof, tant de bo em pugués assegurar algú que ho aconseguiré, d'aquí 3 mesos o d'aquí 3 anys però que ho aconseguiré... Però aquests mal pensaments només els tinc quan em ve la regla, 1-2 dies dolents i després no sé com però tot torna al seu lloc i reonovo forces per tornar a la càrrega... Suposo que a totes ens passa més o menys el mateix.....
Quan tens pensat tornar a començar?? Jo depèn de vàries coses... Ara estic esperant els resultats d'unes proves que em vaig fer, cariotip (que no me l'havien demanat mai i el meu marit sí que el té) i altres proves d'hormones i més coses .. És que últimament em rondava pel cap que potser hi havia algun problema per part meva que no haguéssim detectat i li vaig demanar a la dra. de fer-me alguna prova mentres esperava tornar a començar, si tot està bé perfecte i sinó millor posar-hi remei ja que continuar perdent temps i €.. A veure què passa...
Ànims guapa, ja hem recorregut un bon camí i més aviat que tard farem cim, molts petons!!!!

Lulla, no deixis de compartir amb nosaltres com creixen les teves petites! És clar que no ens molesta, tot el contrari! Espero que a l'acabar el primer trimestre acabin també els vòmits, ha de ser un rotllo però "palos con gusto no duelen", oi? I aparca ja les pors i declara en tots els posts que puguis que estàs embarassada! Una abraçada ben forta a les 3!!

nuri, en l'última visita a l'IVI li vaig comentar a la Dra. que no m'agradava això de l'ICSI perquè almenys en la FIV convencional un dels ..::·· entra per si sol a l'òvul i està capacitat per fecundar però clar, a l'ICSI agafen un qualsevol i apa, cap a dins... No sé, no m'agrada. Ella em va dir que com que venim de 4IA negatives no es volien arriscar a que no fecundés capi em van fer ICSI a tots els òvuls (12). He estat llegint això de l'IMSI que és com l'ICSI però veuen els ..::·· amb molt més augment i seleccionen als millors, però he llegit que està poc extès i és bastant més car. Això em fa una mica més el pes però no em consta que a l'IVI ho facin... Aquest enllaç que has posat és interessant, li comentaré a la dra. a la propera visita. Tot el que sigui millorar la tècnica i pujar % d'èxit és il.lusionant. Un petó!

Kora, sento que no et donessin bones notícies ahir... Ara que ho tenies més aprop ha d'aparèixer un quist... :-(( :-(( Espero que marxi per si sol o com a mínim que te'l treguin aviat i puguis començar ja mateix. És desesperant aquesta llarga espera.. Molts petons i ànims per tu també!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Lulla
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

EntradaAutor: Lulla » dv. oct. 01, 2010 7:49 am

Bon dia a totes,

elia, em sap molt de greu, desitjava molt que aquesta vegada hagués anat bé, ho sento de veritat. Només espero que poc a poc t'animis i tinguis ganes de tornar a començar, sigui quan sigui, pren-te el temps que necessitis. Molts petons i molta força :-()-) :-()-) :-()-) Però algun dia arribarà, n'estic segura.
Igualment per tu Sofia, molts ànims, i espero que totes les proves estiguin bé. A veure què us diuen els metges. Molts sort! :love: :love:
Kora, quin rotllo això del quist, espero que desapareixi ràpid i puguis començar aviat. <:-)
nuri, comences aviat, oi? Molts ànims!! :-()-)

Noies, és un dia trist, m'agradaria que les coses fossin més fàcils i totes tinguessiu ja el positiu que tant us mereixeu.

Una abraçada ben forta!! :***: :***:
Imatge
Kora

EntradaAutor: Kora » ds. oct. 02, 2010 11:29 am

Hola Noies,

Elia. Molts i molts ànims!!!, no hi han paraules..... Ptnets!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Jo ara a esperar al dia 8oct a veure q tal el quist......

Una abraçada ben i ben gran a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
LOLITA
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 7:50 pm

EntradaAutor: LOLITA » dg. oct. 03, 2010 2:19 pm

Bona tarda noies! Ja fa uns mesos que em vaig donar d'alta al SP.... ara després de fer algunes proves estem quasi segurs que haurem de passar per RA.... demà tenim visita amb el ginecòleg i imagino que ens orientarà una mica en el tema.

He estat llegint una mica tot el que comenteu i de fet desconeixo bastant el tema.... de totes formes llegir-vos m'ha anat molt bé per entendre quins tractaments hi ha i una mica com funcionen! Imagino que haviat em posaré al dia de tot aquest món!

Tinc algun dubte sobre els preus dels tractaments... he estat consultant a la Mutua i sembla que DKV té conveni amb Quiron, Teknon i IVI. De les dues prmieres veig que algunes noies no en parlen massa bé... així que l'IVI se'ns presenta com una de les opcions a escollir... de totes formes voldria preguntar-vos de quins preus estem parlant... he estat mirant i veig que algunes de vosaltres parleu de 6000€ per la FIV... em podrieu donar una mica d'orientació al respecte? La veritat és que el meu ginecòleg està a l'equip de Sagrada Família i realment ara no sé cap a quina de les dues clíniques decantar-me... ja que per confiança faria Sagrada Família, però veig que els vostres comentaris de l'IVI són realment molt bons.... així que imagino que finalment el que ens farà decantar serà el preu entre una i l'altra...

Us agrairia molt si em podeu guiar una mica ja que estic del tot perduda en aquest tema...

Moltes Gràcies!
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » dl. oct. 04, 2010 9:23 pm

Hola a totes,

Elia,tot i que ja t'ho he dit en l'altre post em sap molt greu que no hagi anat bé. Espero que d'aqui uns dies estiguis millor i agafis la propera fiv amb moltes ganes.

Sofia gràcies pel què m'has dit de la tècnica de seleccio d'esperma, el dia 20 tinc hora per començar, li preguntaré a la doctora. però si dius que es molt car doncs suposo que de moment res de res.

Lolita, una FIV-ICSI costa 5500, però amb les visites que hem fet ens surt en uns 6000 (tot i que ja teniem el diagnostic fet perquè ja haviem fet una fiv-icsi en un altre centre). Carissim.

Lulla, a mi també m'agrada que ens expliquis com va l'embaràs sobretot perquè tu ens pots entendre. No em fa tanta gràcia si vé d'algu que només parla del seu embaràs i que no pot imaginar-se lo dur que es això. Per mi és molt diferent.

Petons per totes.
Imatge
LOLITA
Entrades: 30
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 7:50 pm

EntradaAutor: LOLITA » dt. oct. 05, 2010 4:03 pm

Hola Nuri79, moltes gràcies per la informació. Finalment ahir vam tenir visita i anirem a FIV a Sagrada Família on hi treballa el meu ginecòleg. Els preus són més assequibles perquè parlem de 4600€... així que ara toca apretar-se el cinturó!

Moltes gràcies!!!
isabella
Entrades: 66
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 3:19 pm

EntradaAutor: isabella » ds. nov. 06, 2010 8:12 pm

HOLA CHICAS,
HACE MUCHOS DIAS QUE NOS OS ESCRIBIA PERO HOY QUE TENGO UN POQUITO MÁS DE TIEMPO QUIERO DEDICAROS UNAS PALABRAS DE ALIENTO Y ANIMO, YO SE QUE LO QUE NOS SOBRAN SON ESO PERO BUENO AHÍ VAN...
NO DEJEIS DE LUCHAR, EL CAMINO ES DURO Y LARGO PARA MUCHAS DE NOSOTRAS PERO TIENE SU RECOMPEMSA Y QUE SEPAIS QUE TODO LLEGA, LO UNICO ES QUE SE HACE DE ROGAR, SON MUCHAS LAGRIMAS Y "ENVIDIAS" (YA ME ENTENDEIS)... CUANDO ALGUNA CONOCIDA O FAMILIAR SE QUEDA CASI SIN BUSCARLO, QUE SEPAIS QUE HE PASADO POR TODOS ESOS MOMENTOS Y QUE OS ENTIENDO.
YO AHORA GRACIAS A LA FAMILIA DE IVI, ESTOY ESPERANDO A MI HIJO PARA FEBRERO, ESTAMOS MUY FELICES, PERO YO ME SOLIDARIZO CON TODAS VOSOTRAS Y AUN ME EMOCIONO CUANDO OS LEO YA QUE PARECE QUE ESTOY LEYENDO MIS PROPIOS ESCRITOS.
UN MILLON DE BESOS.

ISABELLA

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::