TALLA 0 o TALLA 1 per la CANASTETA DE L'HOSPITAL???

Salut, dubtes i preparatius.
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

TALLA 0 o TALLA 1 per la CANASTETA DE L'HOSPITAL???

EntradaAutor: crissie » dl. feb. 08, 2010 4:27 pm

Hola noies!!! tinc molts dubtes, ja no tant pel tiipus de teixit sinó per les TALLES!!!
Molta gent em diu que no compri talla 0 i que compri directamnet la talla 1 pq si em surt un pelet gran la talla 0 és molt mini...no sé què fer!! z2:-)
Si que és veritat que potser la roba de la talla 0 només la pot fer servir un parell de setmanes, però tampo és plan que el pobre bebé vagi tipus RAPERo, no??? ..::··
Aix que farieu???? :love: :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Itx77
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: TALLA 0 o TALLA 1 per la CANASTETA DE L'HOSPITAL???

EntradaAutor: Itx77 » dl. feb. 08, 2010 4:36 pm

Hola
Jo vaig portar una mica de tot. Suposo que depens una mica de com vagin veient la mida del bebé a les ecos... A mi em deien que seria un nen GRAN, per això havia anat comprant cosetes de la 1, però el últims dies em vaig il-luminar i vaig acabar comprant un parell de mudes de la 0 i un pack de bodies de la mateixa talla i vaig encertar, ja que tot i que si que va néixer gran (3,780kgs) algunes coses de la talla 1 li venien molt grosses...
Ultramar
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dc. set. 16, 2009 2:33 pm

EntradaAutor: Ultramar » dl. feb. 08, 2010 4:42 pm

Crissienoa, jo he comprat coses de les dues talles per si de cas. T´haig de dir, per això que he comprat més coses de la talla 1 que són les que utilitzarà més pq si que és veritat que de la talla 0 li dura molt poc i si el nen surt grandet no li anirà. de totes maneres si et decantes en comprar de la talla 1, tampoc hi ha molta diferència entre una i l´altra, i si li va una miqueta gran doncs s´arramenga una mica de les mànigues, jo pel que he vist tothom ho fà.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 08, 2010 4:43 pm

Jo també vaig portar una mica de tot, de la talla 0 i de la talla 1. I sort en vaig tenir, perque va nèixer més petita del que ens esperavam (2700 gr i em van dir que passaria dels 3Kg) i tota la roba de talla 1 li anava enorme.
Silvia (Gironina)
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm

EntradaAutor: Silvia (Gironina) » dl. feb. 08, 2010 4:44 pm

Crissienoa: saps el pes aproximat que fara el bebe?
El meu fill va fer 3.030 gr i 49 cm la talla 0-1 mes del Zara Baby i de l'H&M li anava enoooorme, en plan rapper, com dius tu neujor:-) neujor:-) neujor:-) . No et dic res de la talla 0-3 mesos que fan en algunes botigues... L'Aran va portar la talla 0-1 mes de l'HM fins el mes i mig porai i feia 4,5 kgs. Per aquest segon part penso comprar roba de prematur si les mides han de ser les mateixes neujor:-) neujor:-) neujor:-) . La meva doctora em va dir cap a la setmana 37-38 el que mes o menys pesaria i ho va encertar de ple. No se que dir-te, pregunta-ho i surt a comprar roba petita si veus que no passara dels 3 kgs.
A l'hospital porta de tot, quan mes millor, primera perque fan caques liquides, vomiten, etc i de vegades els canvies 2 vegades diaries. Segona perque (al menys a l'hospital on vaig parir jo) tot i que feia calor els posaven un munt de capes perque no es poden controlar la temperatura. Anava amb body de maniga curta, un de maniga llarga a sobre, pantalonets de l'HM i embolicat amb una manta! Tambe, si acabes en cessaria, t'hi hauries d'estar 4 dies.
Espero que el rotllo et serveixi d'alguna cosa...
Imatge

Imatge
cancarbou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dv. juny 26, 2009 7:37 pm

EntradaAutor: cancarbou » dl. feb. 08, 2010 4:45 pm

jo, personalment, vaig portar-ho tot de talla 1, tot i que va nèixer grandota (3.600kg) li quedava gran, però crec que es millor comprar peces còmodes i que es puguin doblegar i que puguis aproftar mes temps!!!
Xipieta
Entrades: 236
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:29 am

EntradaAutor: Xipieta » dl. feb. 08, 2010 4:54 pm

jo tb vaig portar la majoria de coses de la talla 0 i alguna cosa de la 1. La Júlia va pesar 3.620 i va medir 51 cm i fins i tot lo de la talla 0 li anava gran!!!!
però bueno suposu q depèn del tallatge de cada narca no se....jo encara li poso tb algun conjuntet de la talla 1 i te casi dos mesos!!!
Imatge
devo
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dl. feb. 08, 2010 4:57 pm

Jo també portava una mica de cada. Va pesar 3,300 kg, i la talla 0 li anava bé (ho va portar quasi un mes), i la talla 1 li anava una mica gran però també ho podia portar.
Però depen molt de les marques i dels models, ja que també tenia altres coses d'1 mes que eren enooormes!
Imatge Imatge Imatge
PETITS
Entrades: 422
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 11:30 am

EntradaAutor: PETITS » dl. feb. 08, 2010 5:08 pm

crissienoa per experiencia propi, jo vaig fer cas a la gent i de la talla 0 només tenia 2 conjuntets la resta de la talla 1. Em vaig agobiar moltissim de veure lo gran que li anava tot a la meva nena. Jo et recomano que tinguis coses de la talla 0, no et carreguis, sobre la marxa ja aniràs comprant però si que tinguis cosetes.
Jo vaig venir-me una mica avall perque et sents una mala mare de fer cas als altres i no fet el que em doni la gana.
Es el meu consell per la meva experiencia. La talla 0 l'he aprofitat un mes. També es veritat el que et comenten les companyes que depen del fabricant la talla 1 es enorme i a vegades son més justetes.
La pag de l'Ingrid: viewtopic.php?f=50&t=14170

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dl. feb. 08, 2010 5:44 pm

Hola !!

COm ja t'han dit una mica més amunt, t'aniria bé que el ginecòleg t'orientés una mica del pes i la mida que pot fer el petit, ja que potser és el que t'ajudarà més. A mi em va anar molt bé perquè com que la major part de marques, al costat de la talla hi posa els centímetres, a mi em va anar molt bé i de fet, encara m'hi regeixo.

L'Arnau va pesar 3,200Kg i va medir 52 centímetres i vam fer servir directament la talla 1 i gairebé no li sobrava res. A part, t'haig de dir que li va durar només un mes perquè de seguida vam haver de passar a la talla 3m !!!
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dl. feb. 08, 2010 7:29 pm

Noies sou totes un SOOOOOOOOOOOOOOOOOLS :***: :***: :***: :***: !!!! 100000000 gràcies a totes! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dl. feb. 08, 2010 7:35 pm

No et puc ajudar gaire però penso el mateix, tot i que potser només ho porti quinze dies no vull que li vagi quatre canes gran, el meu ja m'han dit que no pinta gran però igualment em fa coseta que li sobri per tot arreu.
Imatge[/url]
Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dl. feb. 08, 2010 8:08 pm

Jo t'aconsellaria que més que mirar si talla 0 o 1 miris el tallatge, pq cada marca és un mon i potser et trobes talla 1 que és petita i/o talla 0 gegant.

El que si que vaig veure és que tot el que son dos peces permet portar-ho més temps, si hagafes conjunts d'una sola peça de seguida es queden petits i no permeten tant de joc com de la'ltra manera! ara, no et carreguis de roba que creixem nolt depressa! agafa lo just i ja aniràs comprant a mesura de que passin els dies!

Que vagi mooolt bé l'embaràs!
kiss
Entrades: 2195
Membre des de: dj. feb. 26, 2009 5:00 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kiss » dt. feb. 09, 2010 9:57 am

Mira és complicat la veritat!!

LA meva tieta que ha tingut dos nenes, em deia que res de la talla 0 perquè ella ja els hi va posar directament la 1. La meva cosina que havia tingut una nena l'any antenior, i va ser petitona, em deia alguna cosa de la 0 ha de tenir, perquè i si neix petita???

Total que vaig comprar dos de talla0 i el demés de talla 1.
La Tanit es va avançar un mes i clar, només podia portar la roba talla0 i era gran no penseu!! pesava 2500g i 49cm. Li vaig dir a ma mare i a ma sogra que em compressin roba talla0 per tenir més robeta, amb dos pijames no feia ni per començar. La meva mare va anar al Benetton, que el tallatge és petitó, i molt bé, però la meva sogra va agafar talla 0m a una botiga de barna i ostres ha portat el pijama fins fa una setmana!!! era enoorme!!

PEr exemple, el Zara és enormeeeeeee el kiabi, H&M, obaibi i ikks sol ser força la talla amb els mesos, una mica més justeta fins i tot, i el boboli es tirant a grosset, però no tant com el zara.
Sobretot mira els cm més q la talla. Al néixer la majoria fan uns 50cm, si pesa poc el q fan els primers dies es engreixar-se de pes no de llargada.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL MEU POST viewtopic.php?f=50&t=13042&start=240

TOTHOM RECULL ALLÒ QUE SEMBRA!
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » dt. feb. 09, 2010 9:59 am

Yo ya sabia que mi peque iba a ser grande, asi que solo compré una cosita talla 0 y el resto talla 1 :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MARY17
:: peixet
:: peixet
Entrades: 283
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 6:23 pm

EntradaAutor: MARY17 » dc. feb. 10, 2010 9:22 pm

yo con mi primer hijo compre 3 conjuntos de la 1 y 3 de 1 mes
Imatge
[url=http://lilypie.com]Imatge[/ur]
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. març 03, 2010 5:28 pm

Hola noies!
Per si serveix d'ajuda, jo només vaig portar un conjunt de la talla 0, la primera roba que baixen a la sala de parts i menys mal, per què li anava justet quan s'estirava, i això que l'Arnau no va néixer gaire gran 3,155 kgs i 48,5 cm. També heu de tenir en compte que depén del tallatge de cada marca, per què el meu té ara 2 mesos i hi han coses de la talla 1 que li van grans, imagineu-vos!
Total, que jo us recomano 1 muda de la talla 0 i la resta, talla 1. Què li ve gran? és normal, com qu les talles van saltan de 3 en 3 (1, 3, 6, ...), sempre hi haurà èpoques que portaran la roba més gran, no us preocupeu per això.
Quina ilu fa comprar-lis la robeta, eh? jajaja.
xinxeta
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » dc. març 03, 2010 5:33 pm

Quina gràcia aquest dubte el vaig tenir jo la setmana pasada!!

Jo ho tenia tot preparat de la talla 1, excepte el de primera posta que es de la talla 0, pensant que si sortia una mica gran (com nosaltres) ja li aniria bé, però fa 3 setmanes ja em va dir que arribaria als 3kg no gaire més així que dubtava molt i ahir li vaig comprar dos conjuntets de talla 0 per si de cas! em van sortir baratets i així els tinc, si li va petit, només són 2 conjunts i si li va bé doncs els puc aprofitar. Per la clínica m'emporto aquests i tb de talla 1.

Ara els he de rentar i tornar a refer la bossa i mirar que li poso a sota, això un altre jeje pq em sembla que els bodis que tinc són també de talla 1, així que potser li poso conjuntets de samarreta i calcetes que són més petits, ja veurem com ho faig
Imatge

Imatge
carlotayjavi
Entrades: 4134
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am

EntradaAutor: carlotayjavi » dc. març 03, 2010 9:14 pm

pues yo para el hospital las partes de arriba son de exas por mi abuela y creo que es talla 1 mes,y los pantaloncitos tengo uno de 0 meses y dos de 1 mes,pero como me han dicho que sera grandote...pues creo que no comprare nada,si veo que todo le va muy grande mando a mi madre a comprar algo de 0 meses
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
gretagalgo
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: gretagalgo » dc. març 03, 2010 9:24 pm

Jo tinc un conjuntet talla 0 pero la resta es 1 mes i no se crec que ho deixo aixi tal qual.
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::