Menu foro

batejos i comunions

animació
 detalls
 fotografia i vídeo
 restaurants

festes i aniversaris

espais
 articles de festa
 servei de catering
 dolços i pastissos

premamà
 moda
 salut

nens
 alimentació
 higiene i salut
 escoles bressol
 llibres
 música
 moda
 mobiliari
 accesoris
 jocs i joguines
 cinema i televisió
 oci i temps lliure
 extraescolars
 museus

pares i mares

mascotes
 salut i bellesa
 receptes de cuina
 vehicles
 solidaritat
 associacions
 viatges

maleta del hospital.....es normal!!!

Salut, dubtes i preparatius.

maleta del hospital.....es normal!!!

EntradaAutor: mireia27 » dj. maig 13, 2010 12:25 pm

hola mamis ahir vaig fer la meva primera classe prepart,al sortir ens van donar la llista per el hospital...jo el tindre a la tauli de sabadell,la questio es que vaig començar a llegir i amb vaig trobar que tenia que portar de tot....per la cura del melic amb fan portar les gases,la micromina,el alcohol,per el muquets..la aigua isotonica el aspirdor nasal,bastonets per netejarli les orelles......i aixi podria seguir.....puder es normal perque soc primeriza pero amb tot lu que amb demanan tindre que portar mes de una bolsa entre la del peque i la meva nose......algu que ja u hagi passat???
gracies
mireia27
:: puça
:: puça

Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 12:44 pm

Re: maleta del hospital.....es normal!!!

EntradaAutor: Martineta26 » dj. maig 13, 2010 12:33 pm

A mi també em van donar la llista del que s'ha de portar a l'hospital i tot això que dius que et fan portar és normal, però no crec que hagis de portar més d'una bossa, normalment la canastilla del nen ja és prou grossa per portar-ho tot, pensa que la seva roba és tan petita que ocuparà molt poc espai. I sinó el que pots fer és ficar alguna cosa a la teva bossa i llestos!
A veure si las mares que ja no són tan novates com nosaltres ens expliquen la seva experiència amb això de la bossa!!
Martineta26
:: zebra

Entrades: 1040
Membre des de: dc. març 03, 2010 11:55 am

EntradaAutor: LídiaG » dj. maig 13, 2010 12:44 pm

Nosaltres hem fet dues bosses, una per la nena i una per mi... i espereu-vos, que en farem una pel papi, clar, que ell tb s'haurà de canviar i en aquesta tb hi posarem la càmera, els carregadors (les bateries sempre s'acaben en els moments més inoportuns), i la documentació (carnet d'embarassada, etc). Semblarà que anem de colònies!!!

A mi al principi em feia cosa semblar una exagerada, però he decidit passar de tot, no vull que em falti res ni arrepentir-me de no haver agafat no sé què... val més que en sobri que no pas que en falti!!! Que és un moment molt important!!!!!! L'únic que no he comprat és cap faixa... si em cal, ja he quedat amb ma germana i una amiga que les avisaré i m'hi aniran elles.

Aquesta és la meva experiència fins ara... no sé, a lo millor després d'haver parit canvio d'opinió!!! jajajja
LídiaG
:: lleona

Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: mac » dj. maig 13, 2010 12:58 pm

Hola,

La meva experiència em diu, que ara que tornaré a ser mare a l'octubre i ho faré en altre hospital és, parlar directament amb les noies de nursery...

A la sagrada família on vaig tenir al primer, el meu gine em va passar el paper amb tot el que calia dur i després allà, no vaig fer anar moltes coses, així que he pensat que el millor que puc fer aquesta vegada, és consultar-ho amb les qué m'atendran d'aquí uns mesos...

Entre batistas, conjunts, pitets, colònies i etc, etc, etc, record que la borsa del petit anava a punt de rebentar i mes en el meu cas que eren 5 dies segurs d'hospitalització per cesària.

Bé, aquesta ha estat la meva experiéncia.

Us desitjo molta sort i que vagi bé el part!!
Imatge Imatge
mac
:: peixet
:: peixet

Entrades: 267
Imágenes: 0
Membre des de: dc. abr. 28, 2010 2:58 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dj. maig 13, 2010 12:59 pm

hola futures mamis!!!
nosaltres vam fer com la lidia: 3 bosses: una per la mami, una pel papi i l'altre per la nena. i a qui no li agradi q no miri! sinó et queda tot entaxonat!!!!
pel q fa a la llista... no et puc ajudar gaire, a mi a l'hospital per la nena nomes em demanaven la muda del dia de sortir al carrer, res mes... ni mudes, ni coses d'higiene, ni bolquers... ens ho van donar tot. pero si q hi ha llocs q et demanen moltes coses. si es el q et demanen i no coneixes ningu q hi hagi parit pq t'ho pugui assegurar, fes-ne cas, mai se sap!
molta sort!!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
lupitafriend

Entrades: 1672
Membre des de: dg. març 01, 2009 1:03 pm

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 13, 2010 1:32 pm

Nosaltres vem portar 2 bosses... una per la nena i una altra per mi. Pel papi no vem agafar res, pq tenim l'hospital al costat mateix de casa...

A veure, cada hospital és diferent... a nosaltres també ens ho van donar tot, sols vaig agafar tovalloletes pq no tenia clar si en tindrien o no. El necesser de la nena ni el vem obrir (cada dia me la venien a buscar i me la tornaven tota neta, vestideta i perfumadeta).
Jo el q faria, és en la bossa de la nena, posar tot això q et demanen, i llestos.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ítaca
:: dinosaure

Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 1:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: mireiafor » dj. maig 13, 2010 1:33 pm

Ostres a mi mai m'han fet portar res de tot això :-:) :-:) . La nostra bossa del bebé era més aviat petita: 4 mudes, un parell de gorritos, una manteta i ja està... De fet la meva era molt més gran: pijames, assecador, xampú, sabó, cremes, desodorant..... Allà a la Dexeus em van donar de tot, per curar el melic, bolquers, canviadors d'un sol ús, fins i tot el primer gorritu que li van posar era de la clínica (que li anava millor que tots els que jo havia comprat :-D ). El que támbé em van donar que em va anar millor que les meves pròpies van ser les calces d'un sol ús perquè eren com uns culotes que subjectaven molt més :ok:
Imatge

Imatge
mireiafor
:: girafa

Entrades: 2863
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: helan » dj. maig 13, 2010 1:48 pm

Hola jo vaig parir al Taulí i et recomano:

-bossa amb la primera muda de la criatura (no oblidis el gorret)+ manteta o algo per embolicarla.
-bossa més gran amb la teva roba i la seva (es queda fora i ja l'anirà a buscar el pare un cop a l'habitació). Que hi hagi: les mudes, gases i l'alcohol al 70%. La resta no cal.

Amb això fas i de sobres.

Molta sort!!!!!!!!!
helan
:: granota
:: granota

Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: edae » dj. maig 13, 2010 3:31 pm

A cada hospital et demanen coses diferents, a mi em demanen poquíssimes coses, però jo vaig per la SS.
Imatge
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí

Entrades: 3777
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: ña » dj. maig 13, 2010 5:27 pm

Hola guapa,
si que et demanen tot aixo i ho has de portar (com et diuen, millor si ho portes tot en bosses perque estigui millor classificat, jo ho vaig fer i va anar molt be) pero realment, no ven tocar res menys la roba del nen. Et donen de tot alla, pero t'ho fan portar (no se perque).
La meva informacio es actualitzada, fa 10 mesos que vaig tenir al peke i aixo es aixi, et fan portar de tot.
ImatgeImatgeImatge
ña

Entrades: 957
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: Arantxa » dj. maig 13, 2010 8:02 pm

Jolín, no sabia que a part de les mudes del bebito i la mare s'haguès de dur res més...el llit el posen ells o també s'ha de dur de casa??? jejeje
Imatge Imatge
Arantxa
:: conillet

Entrades: 399
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 10:01 am

EntradaAutor: JUDIT V » dj. maig 13, 2010 8:20 pm

Hola Mireia! :content:

Tranquil·la i no et posis nerviosa abans d'hora reina. Jo tinc 29 anys i un peke que demà farà 9 mesos. A mi també em van donar la llista aquesta que sembla que hi hagis de passar la vida a l'hospital però pensa que si téns part normal hi estaras 2 dies i si es cessàrea 4. Jo vaig acabar amb cessàrea i no has pas de patir.
Vaig fer la bossa pel nen amb 4 o 5 mudes, o potser 3 o 4, ara no ho recordo bé però bueno, no vé d'una pq no ocupa pas massa aquesta mini-robeta, després em vaig endur uns quants bolquers, que si te'n falten a l'hospital no t'ho diuen però ells te'n dónen, no ho diuen pq després ningú en portaria, i si no te'n donéssin (cosa que no serà el cas) amb un moment el teu home o algun familiar et pot passar per un super i portar-te'n. Els palets per les orelles no els vaig fer servir, encara els tenim per estrenar aqui casa... al matí, almenys aqui Vic, de l'enduien sempre i te'l cambiaven de bolquer, el netejaven, i li posaven la roba q els dèies, te'l pentinaven, te li posaven cremeta i colonia i te'l tornaven ell i llit nets.
Pel melic només vam portar gasses i alcohol que ja t'indica els graus a la llista segurament i prou, res de mercromines ni històries, al final ho compres tot i s'ha de llençar pq a l'Èric amb 1 setmana justa només amb alcohol una miqueta mullat amb cotó i la gassa per sobre per protegir li va caure el melic i no la necessites per res la mercromina...q mes, a veure...aspirador nasal no cal pq a l'hospital ja te li fan si fa falta, fixa't que jo el vaig comprar quan el nen ja tenia uns 3 mesos pq estava constipadet...o sigui q no pateixis.
En fi, que a l'hospital ténen de tot per si hi ha alguna cosa q no portes i si no sempre pots dir a algú que t'ho porti. No és qüestió d'anar carregada pq ara ho prepares tot tranquil·lament i vas carregant i carregant la bossa de coses de "per si de cas..." però a l'hora de desfer la bossa i tornar-ho tot al seu lloc pensa q no tindras tant temps, ja sereu un més, bé, o dos, o tres... depèn de cada cas i veuras que ara plora, ara s'ha fet caca, ara toca mamar, ara no vol dormir, ara com que dorm no fem soroll, a veure si dorm 5 minuts seguits...en fi, jo us vull mirar d'estalviar estress...que sempre pot ser que tingueu un angelet que no plora i dorm tot el dia, però i si no es així? :mumint:
Ah! Això de la meva bossa va ser: 2 camises de dormir, calçetes, res de faixes, unes calcetes d'aquestes q són una miqueta altetes i elàstiques, compreses d'aquestes grosses de nit, normals eh, res de calcetes de paper q són SUPER incòmodes i és un gasto innecessari, necesser i la muda per marxar de l'hospital.
I el meu home no va dur bossa, pq? A dutxar-se hi anava a casa quan hi havia algú amb mi i mes q res pq jo duia cessàrea i no em podia aixecar pq sino en qualsevol moment hi hagués pogut anar. No us acolloniu que si quedeu una estoneta soles amb el nen o nena a l'hospital no passa res, que més gent per ajudar-vos que allà no la tindreu quan sigueu a casa q us haureu d'espavilar i ja veureu q us n'acabeu sortint.
La clau te tot plegat és anar relaxades, penseu q fareu el mateix o més si aneu relaxades q nervioses.

Bueno futures mames, quin rotllo us he fomut!!! m'agradaria haver servit d'ajuda, ja em direu com va la bossa! :-()-)

Sort a totes!!! :ok:
JUDIT V
:: poltre

Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 11:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: emanens » dv. maig 14, 2010 7:57 am

Arantxa ha escrit:Jolín, no sabia que a part de les mudes del bebito i la mare s'haguès de dur res més...el llit el posen ells o també s'ha de dur de casa??? jejeje

t'has de portar un plegatín de casa :-D :-D Bé, poca broma que amb la crisis...ja ens ho trobarem!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
emanens
:: dragona
:: dragona

Entrades: 4591
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 7:50 pm

EntradaAutor: Ítaca » dv. maig 14, 2010 10:22 am

Home, jo també penso q ells per demanar no es queden... però un cop allà, ells tenen de tot... com no han de tenir bolquers, gasses, alcohol????? Però clar, si ho portes tu això q s'estalvien.... :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Finita29 » dv. maig 14, 2010 10:47 am

Bones!!!
Jo abans de començar a les classes pre-part, també havia vist llistes d'aquestes que et posen que has de portar alcohol, tisores, ...i un munt de coses que jo crec que no es deuen fer servir (més que res xq a l'hospital segur que n'hi ha!). Però el dia que vaig començar amb les classes ens van donar la llista, i a la meva lo únic que demanen és la robeta del nen/a, algo per taparlo, gorrito, mitjons, "manoples" i res el que necessito per mí....(jo pariré per la SS).
Jo de tú ho preguntaria a les llevadores, a veure si el que posa allà és realment el que necessites, xq jo conec gent que li ha passat, que a la llista li posava unes coses, i desprès no ho han necessitat per res.
Finita29

Entrades: 393
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 4:46 pm

EntradaAutor: Floti » dv. maig 14, 2010 4:55 pm

Jo per mi em penso portar la trolley... jajajajajaja... per que quan comenci.. que si l'assecador.. les planxes... les pintures... la roba... que si esto.. que si aquello... vamos.. la trolley mitjana segur que l'empleno... jajjajajaja

I pel nen... dependrà molt de la clinica. A la seg. social no fan portar res.. nomes la robeta del bebe i la de la mare.. pero a les cliniques privades... depen de quines... la llista sembla interminable...

Ja tinc ganes que em diguin lo que he de portar per començar a mirar cosetes.. jeje :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Floti

Entrades: 2739
Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
Ubicació: Caldes Malavella

EntradaAutor: Martineta26 » dc. maig 19, 2010 1:40 pm

Doncs jo tindré el nen a la S.S i si que m'han donat una llista on haig de portar de tot, fins i tot alcohol i gasses estèrils, com si en un hospital no en tinguessin d'això!!! Però bé ho portarem, una altra cosa és que al final ho fem servir o no, potser tornem amb la majoria de coses tal i com les portem.
Una pregunta, quants bolquers portarieu pels dies de l'hospital?? perquè a la llista et diuen bolquers però no quants i per les que som novates no sabem quants es poden gastar, i no és qüestió d'anar carregats com burros!!
Martineta26

Entrades: 1040
Membre des de: dc. març 03, 2010 11:55 am

EntradaAutor: pititta » dc. maig 19, 2010 1:58 pm

No acostuma a ser habitual que et demanin tantes coses i menys en un hospital públic però...

A les cliniques privades demanen més coses, sobretot peces de roba amb noms molt extravagants "camisa batista" :-:) i d'altes per l'estil..

Com et comenten jo també penso que t' anirà millor preparar 2 bosses.
pititta
:: rateta
:: rateta

Entrades: 170
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:13 am

EntradaAutor: Ítaca » dc. maig 19, 2010 2:34 pm

debi, doncs home de bolquers no sabria q dir-te... no recordo quants fèiem servir, però per si les mosques compte uns 5-6 diaris (entre pipis i cacotes), més val curar-se en salut... però bé, si veus q et quedes curta, sempre algú te'n pot portar més....
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ítaca

EntradaAutor: nursi08 » dv. maig 21, 2010 4:01 pm

Nosotros hicimos 3 mochilas, la de la nena, la del papi, y la mia.
Para la clinica nos pidieron de todo!! pero luego alli nos dieron un paquete pequeño de pañales, toallitas del culete, gasas, compresas y el alcohol del ombligo (esque me parece muy fuerte que pidan hasta el alcohol!!)
Por el tema pañales, un minimo de 5 o 6 al dia, aunque depende mucho de como haga las cacas, mi hija solto el meconio muy poquito a poco y hizo muchisimas cacas y acabo con un paquete de 30 pañales en 3 dias....
nursi08

Entrades: 639
Membre des de: dt. des. 29, 2009 7:06 pm

Torna a: Estic embarassada

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants