Tallar melic
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Tallar melic
Bona tarda,
avui hem anat a la pediatra, per la revisió del mes i mig, i al dir-li que encara no li ha saltat el melic, ens ha comentat que passem a un cirurjà pediatric, ostres algú s'hi ha trobat?
ja farà quasi els 2 mesos i no té pinta de caure-li sol...i li curem amb alcohol de 70º 3-4 cops al dia...i se li resseca però no del mig... i ens ha dit qu eja fa molts dies i q s'ha de treure, que no passa a masses nens però q a nosaltres ens ha tocat....
algú sap en què consisteix? l'han d'adormir? espero que no..... pobret....
si algú en coneix especialment d'algún que sigui de la mutua Medifiatc?
avui hem anat a la pediatra, per la revisió del mes i mig, i al dir-li que encara no li ha saltat el melic, ens ha comentat que passem a un cirurjà pediatric, ostres algú s'hi ha trobat?
ja farà quasi els 2 mesos i no té pinta de caure-li sol...i li curem amb alcohol de 70º 3-4 cops al dia...i se li resseca però no del mig... i ens ha dit qu eja fa molts dies i q s'ha de treure, que no passa a masses nens però q a nosaltres ens ha tocat....
algú sap en què consisteix? l'han d'adormir? espero que no..... pobret....
si algú en coneix especialment d'algún que sigui de la mutua Medifiatc?
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Re: Tallar melic
Jo no conec cap cas que li hagin hagut de tallar però penso que si estigués en el teu lloc que faria i mira, t'ho escric, però és parlar per parlar perquè no tinc cap coneixement mèdic.
Com que com tu, em faria molta cosa que l'haguéssin de tocar provaria, abans de "l'intervanció" deixar-li el mèlic a l'aire, sense embolicar i que els bolquers tampoc li tapéssin, diuen que l'aire és el que va millor per curar les ferides... i en comptes de l'acohol provaria la mercromina, aquella vermella de tota la vida. Abans els nens se'ls hi curava el mèlic amb això i el Vall d'Hebron encara ho fan, el nostre nen, li va caure ellà amb 10 dies i li van curar amb mercromina. Ara venen monodosis. No sé, per provar...
Que tinguis sort i molt ànims!!!
Com que com tu, em faria molta cosa que l'haguéssin de tocar provaria, abans de "l'intervanció" deixar-li el mèlic a l'aire, sense embolicar i que els bolquers tampoc li tapéssin, diuen que l'aire és el que va millor per curar les ferides... i en comptes de l'acohol provaria la mercromina, aquella vermella de tota la vida. Abans els nens se'ls hi curava el mèlic amb això i el Vall d'Hebron encara ho fan, el nostre nen, li va caure ellà amb 10 dies i li van curar amb mercromina. Ara venen monodosis. No sé, per provar...
Que tinguis sort i molt ànims!!!
Aquí una altre rècord!
La Neus va estar 2 mesos i una setmana perque li caigués el melic! Ostres, com passa el temps, ja ni me n'enrecordava fins que he vist el post. El tenia molt gruixut.
A nosaltres no ens van dir res sobre tallar el melic amb cirurgia, simplement em deien que ja cauria, que no es pot forçar. Mentre no estigués infectat que no passava res. Però em van dir que sigués generosa amb l'alcohol a l'hora de curar-li (més de 3 o 4 cops i amb un bon raig) i que el deixes a l'aire una bona estona.
Fins que un bon dia, simplement li va caure.
La Neus va estar 2 mesos i una setmana perque li caigués el melic! Ostres, com passa el temps, ja ni me n'enrecordava fins que he vist el post. El tenia molt gruixut.
A nosaltres no ens van dir res sobre tallar el melic amb cirurgia, simplement em deien que ja cauria, que no es pot forçar. Mentre no estigués infectat que no passava res. Però em van dir que sigués generosa amb l'alcohol a l'hora de curar-li (més de 3 o 4 cops i amb un bon raig) i que el deixes a l'aire una bona estona.
Fins que un bon dia, simplement li va caure.
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Al Walid li va caure als 2 mesos! El pediatre si veia algun puntet de ferida li "cremava" amb una mena de llapis que semblava com allò de les verrugues i al nen no li feia res , però era per tancar la ferida i que acabessim abans! però no van dir res d'operar ni res i que li curessim més sovint amb mercromina que asseca i deixar-li a l'aire bastant sovint! i com que era al setembre doncs tampoc feia fred i apa fins que un dia ja el tenia apuntet i netejant-li se li va treure, li va sortir un puntet de sang el vaig portar al pediatre, li va cremar una micona la ferida amb allò i aqui vam acabar!!!
Ara pobret meu li ha quedat un melic lleig.... 
Ara pobret meu li ha quedat un melic lleig.... PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola nusi,
jo soc infermera i treballo a pediatria des de fa uns anys, i et puc dir que no passa molt sovint, però si que de tant en tant hi ha algun bebé que després del mes encara no si li ha caigut el melic. El que jo conec es que si a partir del mes de edat encara té el melic el cirurgià, en una consulta com la del pediatra li talla. Es relativament sencill, el bebé no s'entera de res, no li fa cap mal. Ho fa el cirurgià per que ha de tenir cura de que no sagni en excés, però jo ho vist fer bastants cops i és tot molt ràpid i sense cap mes problema.
Si vols, abans de que et donin hora al cirurgià, com ja t'ha dit una companya la mercromina seca molt més que l'alcohol, nosaltres barrejem en un pot meitat de alcohol i meitat de mercromina i les cures les anem fent amb això.
jo soc infermera i treballo a pediatria des de fa uns anys, i et puc dir que no passa molt sovint, però si que de tant en tant hi ha algun bebé que després del mes encara no si li ha caigut el melic. El que jo conec es que si a partir del mes de edat encara té el melic el cirurgià, en una consulta com la del pediatra li talla. Es relativament sencill, el bebé no s'entera de res, no li fa cap mal. Ho fa el cirurgià per que ha de tenir cura de que no sagni en excés, però jo ho vist fer bastants cops i és tot molt ràpid i sense cap mes problema.
Si vols, abans de que et donin hora al cirurgià, com ja t'ha dit una companya la mercromina seca molt més que l'alcohol, nosaltres barrejem en un pot meitat de alcohol i meitat de mercromina i les cures les anem fent amb això.
- nusi_nusi
- Contacta:
Esquitx, pel que m'han dit a la consulta de la Teknon, el que fan és tallar-li, no serà una intervenció en absolut, no l'hauran ni d'adormir ni res....li tallen amb tisores crec... ja li deixarem a l'aire tot el que poguem!
Neuetes, vaja veig que a la teva nena, li va caure encara més tard q al meu Martí, vaja vaja...al final ja m'han donat hora per el 12 d'agost, ara el que faré és seguir-li curant amb força alcohol i deixar-li a l'aire...
Angelina, doncs espero que també li caigui abans i en tot cas baixarem pq verifiqui q el té ben curat si li ha caigut....pobre...es q no el puc banyar bé... el remullem...però no el puc banyar...pobrissó..... també li netejaré amb mercromina...tot sigui pq li caigui sol
Picara, doncs finalment agafarem l'hora q ens han donat, per tallar-li i que m'han dit que no és intervenció sino tallar-li, i el dia 12 hi anirem però abans faré això de barrejar alcohol i mercromina..tot sigui pq li salti sol!
GRÀCIES a totes per les vostres respostes, m'heu ajudat molt!
ja us diré si li cau sol!
Neuetes, vaja veig que a la teva nena, li va caure encara més tard q al meu Martí, vaja vaja...al final ja m'han donat hora per el 12 d'agost, ara el que faré és seguir-li curant amb força alcohol i deixar-li a l'aire...
Angelina, doncs espero que també li caigui abans i en tot cas baixarem pq verifiqui q el té ben curat si li ha caigut....pobre...es q no el puc banyar bé... el remullem...però no el puc banyar...pobrissó..... també li netejaré amb mercromina...tot sigui pq li caigui sol
Picara, doncs finalment agafarem l'hora q ens han donat, per tallar-li i que m'han dit que no és intervenció sino tallar-li, i el dia 12 hi anirem però abans faré això de barrejar alcohol i mercromina..tot sigui pq li salti sol!
GRÀCIES a totes per les vostres respostes, m'heu ajudat molt!
ja us diré si li cau sol!
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Nusi aqui a França des de l'hospital mateix banyen al nen mullant-lo tot inclòs el melic i això si després molta cura d'assecar-li molt bé amb una gassa i alcohol i després la mercromina aquesta ben fastigosa per ajudar que s'assequi millor i deixar-li estones a l'aire doblegant el bolquer de devant!
Que tinguis sort i li caigui abans del dia 12!
Que tinguis sort i li caigui abans del dia 12!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- nusi_nusi
- Contacta:
Gràcies Angelina!
doncs ja el banyo a la meva manera pq no es mulli el melic...però a partir de demà farem un intensiu pq se li assequi al màxim!!!
gràcies!!!!
doncs ja el banyo a la meva manera pq no es mulli el melic...però a partir de demà farem un intensiu pq se li assequi al màxim!!!
gràcies!!!!
Nusi a veure si li cau sol el melic! i si li han de tallar, fa cosa perquè són tan petitons però si tan dit que no s'enteren de res no et preocupis

Hola,
Al meu li va trigar 3 setmanetes en caure-li i en el grup de lactància em van recomenar que li poses un raig de la meva llet directament al melic perquè és desinfectant. No sé si va ser per això o perquè també em van dir que li mogués en tots els sentits, que als pocs dies li va caure.
... si vols provar-ho, ja ho saps!!
Al meu li va trigar 3 setmanetes en caure-li i en el grup de lactància em van recomenar que li poses un raig de la meva llet directament al melic perquè és desinfectant. No sé si va ser per això o perquè també em van dir que li mogués en tots els sentits, que als pocs dies li va caure.
... si vols provar-ho, ja ho saps!!
Lele ha escrit:perquè també em van dir que li mogués en tots els sentits
Si, això també m'ho van dir a mi, que li anés separant la pelleta per tot el voltant de la cicatriu, així l'alcohol o la mercromina arribaria a tot arreu.
- nusi_nusi
- Contacta:
Klara, ei sisi sembla que avui q li he posat la mercromina, i li he deixat que respiri el té una miqueta més sequet....creuem els dits...
En quant a tallar-li es veu que ho fan molt ràpid i no se'n senten els peques1 ja estic molt més tranquil·la!
En quant a tallar-li es veu que ho fan molt ràpid i no se'n senten els peques1 ja estic molt més tranquil·la!
- nusi_nusi
- Contacta:
Lele, Neuetes, doncs mira per sort, el moure-li ja ho fa el peque solet,pq com q no para quan li curo segur que li arriba a tot arreu, ara bé si que li mouré a veure si cau ràpid!
Gràcies guapes!
Gràcies guapes!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
a mi el pediatra també ema va dir mercromina i alcohol des de la prmera setmana... tot i així va trigar a caure-li mes i mig i qui li va acabar de treure va ser el pediatra!
La Lia ja és tota una princesa!
- nusi_nusi
- Contacta:
Gràcies per la teva resposta, petazetas, jo ara li segueixo curant amb mercromina a veure, però sembla que ara el té més sequet! de tota manera l'hora pel dia 12 d'agost ja la tinc reservada però esperem que no calgui anar-hi!!!!
- nusi_nusi
- Contacta:
Hola, encara no ens ha caigut el melic i ja sort qe tenim hora per el dia 12....el té sequet però no fa pinta de caure abans de dijous....
Pel que m'han dit és molt ràpid! ja us explicaré!
Ara, li deixem al màxim a l'aire i amb mercromina a veure....
Pel que m'han dit és molt ràpid! ja us explicaré!
Ara, li deixem al màxim a l'aire i amb mercromina a veure....
Nusi ojala li caigui ja, i sino segur que el Martí ni s'entera de res, ja veuras.
- nusi_nusi
- Contacta:
Gràcies Nut, si lo fort és que el té molt sequet i auvi li hem deixat a l'aire tot el dia, però noi el té tant gruixut diuent que clar que no se li assecarà més per si sol, sisi ja m'han dit que no se n'adonarà pas de res! per això ja estem més tranquils però pobret....
Ei, Com a anat, nusi-nusi?
Ja ens explicaràs!!
Ja ens explicaràs!!

- nusi_nusi
- Contacta:
Neuetes, ja hem tornat! ara mateix! us explico!
Ja estem aqui, en MArtí ja no porta el cordó! per fi li hem tret! el cirurjà li ha estirat per mirar i em diu, li faltava poquet...però li treurem que ja fa masses dies, molt maco ha estat ràpid i molt bé, el nen no ha ni plorat quan li ha tallat, només quan li ha posat la gasa i l'esparadrap, li ha posat nitrat de plata i no el banyem en 2 dies (cosa que ja no feiem) nomes el rentavem...pobret i que tot okis! com q demà anem a la pediatra faré que li revisi!
gràcies per aguantar-me el dubte, em vau ajudar a veure que no passava res, i realment li ha tallat en un segon!
Ja estem aqui, en MArtí ja no porta el cordó! per fi li hem tret! el cirurjà li ha estirat per mirar i em diu, li faltava poquet...però li treurem que ja fa masses dies, molt maco ha estat ràpid i molt bé, el nen no ha ni plorat quan li ha tallat, només quan li ha posat la gasa i l'esparadrap, li ha posat nitrat de plata i no el banyem en 2 dies (cosa que ja no feiem) nomes el rentavem...pobret i que tot okis! com q demà anem a la pediatra faré que li revisi!
gràcies per aguantar-me el dubte, em vau ajudar a veure que no passava res, i realment li ha tallat en un segon!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |