trona stokke

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
gege
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

trona stokke

EntradaAutor: gege » dv. jul. 30, 2010 3:46 pm

Hola noies!
He estat buscant i no trobo la pregunta que us vull fer!

Les que teniu la trip trap desmonteu tota la trona cada vegada que heu de rentar el coixí que va sota el cul??? És que si no no veig com fer-ho!!!

Gràcies!!
gege

Re: trona stokke

EntradaAutor: gege » dv. jul. 30, 2010 3:54 pm

Juas estava pensant que no he trobat la pregunta perquè segurament que és força tonta i tothom sap com fer-ho...però m'ho he tornat a mirar i no veig com!!
LaLau
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. març 22, 2010 2:20 pm

EntradaAutor: LaLau » dv. jul. 30, 2010 5:05 pm

Doncs és molt bona pregunta... jo fa dies que me la miro i penso el mateix...¿? I ara que fa res que hem començat amb l'AC...queda tot fet una me.... de la quantitat de menjar que vola pels aires... a veure si algú contesta! Petonets!!!!
Imatge
gege

EntradaAutor: gege » dv. jul. 30, 2010 5:09 pm

Eis els nostres nens es porten 3 dies!!!

Hi ha un post de mames de gener, si t'animes ja ho saps!!!
gege

EntradaAutor: gege » dv. jul. 30, 2010 5:10 pm

ups, ja no sé comptar! 2 dies!!!
alexa7783
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 2:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: alexa7783 » dv. jul. 30, 2010 5:43 pm

Hola!!

No se si hi ha alguna altra manera peró jo hu faig així; Desmonto el "cinturó" trec la cinta del mitj de les cames i llavors ja puc treure els coixins. No he trobat cap més manera per fer-ho ;-)
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dv. jul. 30, 2010 7:35 pm

Ja!!! Jo vaig pensar el mateix, que mira que és pràctica, però aquell coixí si s'ha de desmontar cada vegada... gege, és una molt bona pregunta :ok:
LaLau

EntradaAutor: LaLau » dv. jul. 30, 2010 7:54 pm

Ostres havia escrit una altra resposta, però no la dec haver tramès...kin cas! En fi, que m'ho he estat mirant i és el que diu l'alexa, treure la peça que els hi aguanta la panxa i treure la peça de cuir... xo personalment crec, que amb lo bé que està aquesta trona en això han fallat una mica, no?

Gege, si, ja he vist que es porten dos dies!!! Aviam si faig un cop de cap i m'animo amb el post de gener 2010!!! Petons!
Imatge
gege

EntradaAutor: gege » dv. jul. 30, 2010 8:39 pm

Però es pot treure aquella peça sense desmontar la trona??? JO em sembla que si no afluixo els cargols no puc...
ratolineta
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:09 pm

EntradaAutor: ratolineta » dv. jul. 30, 2010 9:38 pm

Doncs nosaltres també ho fem així.
Si estires amb força, aguantant la trona, la fusta de la panxa surt i no cal descargolar res.
Jo al començament em pensava que no hi cabria, però ara veig que te trona per dies. :trona:
Imatge
Imatge
gabrielle
Entrades: 25
Membre des de: dt. set. 01, 2009 11:42 am

EntradaAutor: gabrielle » ds. jul. 31, 2010 12:58 pm

Hola, jo faig com t'han dit, trec la peça que aguanta el cinturó i despres puc treure la roba. I sí, costa molt!! De fet, m'ho fa el meu home... De totes maneres, si la trona no està molt bruta, es pot passar una baieta per la robeta, que si t'hi fixes és com una mica impermeable.
Jo penso que la trona està molt bé, però el sistema aquest per rentar la robeta és una mica rotllo.

I una altra cosa, jo no tinc els tirants, i la nostra filla, des dels 8 mesos més o menys,que ens surt per dalt de la trona... em vaig girar un moment, i quan vaig tornar a mirar, anava de 4 potes per sobre la taula... <:-< Així que compte!!
jorann
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

EntradaAutor: jorann » ds. jul. 31, 2010 1:39 pm

Hola!!!

Nosaltres afluixem els cargols del costat per poder treure la peça de fusta i llavors ja podem treure el coixí. La veritat és que no és massa pràctoc al principi però li acabes agafant la pràctica.
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » ds. jul. 31, 2010 9:23 pm

Sí, com bé et diuen s'ha de fer així, personalment ho trobo un pal, s'ha de fer massa força per treure la barra :ufs: i lo de desatornillar tampoc és gaire pràctic. Nosaltres la vem deixar a casa els meus pares i ens en vem comprar una de plàstic que va de conya i es neteja amb una baieta. :love:
GLG
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » ds. jul. 31, 2010 10:02 pm

Dons nosaltres la vam posar per sobre, sense fer passar la corda pel mig. A saco! Una mica cutre? potser, pero........

El fet va ser que vam muntar la cadira, i quan ja la teníem la mar de bonica, ens vam adonar d'aquest petit detall... i per mandra, vaig dir al meu marit "deixa, deixa, ho poso per sobre i a prendre vent!" i mira, no me n'arrepenteixo!
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » ds. jul. 31, 2010 10:28 pm

juas! juas! juas! just anava a "aconsellar" el mateix q la GLG, nosaltres tb ho hem fet aixi!!!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dg. ago. 01, 2010 8:31 am

ostres per fi algú que troba un inconvenient a aquesta trona! jaja és que només en sento meravelles però no m'acaba de convèncer perquè tota així de fusta, no sé, no la veig tant còmoda com diu la gent, a part no rcolzen el cap en cap moment (que potser això ajuda a que no s'adormin els nens mentre mengen, però...), i això que ha dit la gabrielle, déu ni do!! que se't pugui escapar tant fàcilment la criatura!!

sort que encara em queden uns mesos per haver-la de comprar... i haver-me de decidir!
LaLau

EntradaAutor: LaLau » dg. ago. 01, 2010 10:10 am

Soclamarga, jo per tota la resta estic super contenta!!! El que ens va fer decidir per aquesta trona és que ocupa poc espai, estèticament és molt maca, i sobretot, que s'acostumen a menjar a taula ja de petitons. Però conec gent que té altres trones i també estan molt contents. Suposu que has de mirar el que més us convé, i estar convençuda pq de barates no en tenen res!!!!! :ufs:
Imatge
GLG
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dg. ago. 01, 2010 1:11 pm

Dons mira soclamarga, jo la tenia des del principi, i vaig haver de canviar-la per una de la Jane, més clàssica (També menja a la taula amb nosaltres, és reclinable i amb diferents alçades). Amb l'stocke al principi la nena no s'aguantava bé, li tenia que posar una tovallola a la cintura per a que no s'anés de canto. Després, quan ja s'aguantava bé, tenia tanta llibertat de moviment que gairebé es posava d'esquena a nosaltres.... en fi. Ara que ja és més gran (2 anys) ens va millor que abans.

M'grada com a concepte de cadira evolutiva, però com a trona a mi no m'ha funcionat.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::