El pit quan tenen dentetes
El pit quan tenen dentetes
Una pregunta per les mamis que feu teta i els vostres fills ja tenen dents. El meu fill ja té una dent, si un dia em mossega, com haig de reaccionar? S'ha de fer com si res, se'ls hi ha de cridar l'atenció i si jo sense voler crido i s'espanta?
Què heu fet o si alguna sap que es recomana fer m'agradaria que m'ho expliques.
Moltes gràcies
Què heu fet o si alguna sap que es recomana fer m'agradaria que m'ho expliques.
Moltes gràcies
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Re: El pit quan tenen dentetes
El que jo vaig fer (el meu fill va mamar fins als 14 mesos i li van començar a sortir dents cap als 5 -molt aviat-) va ser dir-li que no em mossegués. De fet només ho feia quan ja era més gran, és a dir, quan ja li vaig començar a introduir menjar en trossos (que també va ser aviat perquè les farinetes deia que me les mengés jo
).
Tampoc ho feia sovint, perquè sabia perfectament quan havia de mossegar i quan mamar, però de vegades (al final ja el pit només era de consol o per "jugar) si que se li escapava una mossegadeta. Doncs el que et deia, jo li deia que no m'havia de mossegar que em feia mal, i ja està, ell ho captava perfectamet.

). Tampoc ho feia sovint, perquè sabia perfectament quan havia de mossegar i quan mamar, però de vegades (al final ja el pit només era de consol o per "jugar) si que se li escapava una mossegadeta. Doncs el que et deia, jo li deia que no m'havia de mossegar que em feia mal, i ja està, ell ho captava perfectamet.
jo als meus si no em feien mal feia com si res... si ho repetien me'ls mirava i deia com la companya..."fa mal". Si ho repetia (mai m'han fet mal de deb``o, m´´es aviat ´´es l'esglai del que et pugui passar) li retirava el pit suaument i li deia aixi no.... al cap d'una mica li tornava a oferir i llestos.
Han mamat fins els 18 mesos un i els 30 l'altra.
Han mamat fins els 18 mesos un i els 30 l'altra.
mamavi ha escrit:jo als meus si no em feien mal feia com si res... si ho repetien me'ls mirava i deia com la companya..."fa mal". Si ho repetia (mai m'han fet mal de deb``o, m´´es aviat ´´es l'esglai del que et pugui passar) li retirava el pit suaument i li deia aixi no.... al cap d'una mica li tornava a oferir i llestos.
.
Jo ho feia així també.
jo també,
amb el primer vam fer teta fins els 23 mesos i gairebé mai em va mossegar.
Amb la Iris portem 8 mesos, però encara no té n'hi una dent
amb el primer vam fer teta fins els 23 mesos i gairebé mai em va mossegar.
Amb la Iris portem 8 mesos, però encara no té n'hi una dent

Doncs el meu ja té les 2 de dalt i les 2 de baix i hi ha hagut de tot. Mossegades a on li he dit que això no es feia, que a la teteta no se la mossega, o bé m'ha sortit directament un AAAAUUUUU!! que és clar, el petit s'ha espantat una mica, però al final no ha passat res
11 mesos i continuem!!
11 mesos i continuem!!
La meva té 13 mesos i també fem LM, des dels 8 mesos que té dents i més d'un cop m'ha fet vertader mal la mossegada, però la majoria de cops em mossega sense ser conscinet del què està fent, o bé perquè es despista mirant alguna cosa o perquè s'adorm al pit. Aquests cops no li dic res, li retiro el pit i després li torno a oferir. Si ella ha estat conscient de que em mossegava li retiro i li dic: M'has fet mal, no has de mossegar a la mamà (o algo semblant). Després li torno a oferir... i algun cop si que m'ha et una mica d epor tornar-li a donar i que es repeteixi, però mai ha passat que em mossegui dos cops seguits.
A mi quan em va començar a mossegar (quan ells tenen mal a les genives per la sortida de les dents sembla que els calma el mossegar el mugró) directament li vaig dir que NO rotundament, li treia el pit i li tornava a oferir, si ho tornava a fer li tornava a dir que NO i li treia de nou, i així fins que deixava de fer-ho. Haig de dir que moltes vegades la marranota es reia quan em mossegava i si li deia que no encara reia més, peró al final ho va entendre, ara em mossega pero només quan s'adorm al pit, i aquestes mossegades em deixen K.O. total, haig de fer palanca amb el dit petit, peró clar, amb les dents costa més fer-ho, a vegades acaba mossegant-me el dit 

A mi la flor encara no m’ha mossegat mai però fa una mica de cosa pensar-ho... i és l’argument que molts fan servir “Ara deixaràs el pit, que li han sortit dents, no?”. Doncs no, no el deixaré. A la Clara li han trigat a sortir, tot just amb nou mesos i mig van sortir les dues de sota, però hi ha nens que amb quatre mesos ja comencen, haurien de deixar el pit tan aviat? No, oi? A més, si mossega i em fa mal, serà problema meu.
El que sí em fa de vegades, la punyetera, és pessigar-me el mugró, quan ja ha acabat s’incorpora, em fa festes, mira al voltant, torna a estirar-se i fa alguna xupadeta més i m’agafa el pit amb la mà i de vegades em pessiga. Quan ho fa la “renyo” i tanco la paradeta.
El que sí em fa de vegades, la punyetera, és pessigar-me el mugró, quan ja ha acabat s’incorpora, em fa festes, mira al voltant, torna a estirar-se i fa alguna xupadeta més i m’agafa el pit amb la mà i de vegades em pessiga. Quan ho fa la “renyo” i tanco la paradeta.
Ayrs ha escrit:mamavi ha escrit:jo als meus si no em feien mal feia com si res... si ho repetien me'ls mirava i deia com la companya..."fa mal". Si ho repetia (mai m'han fet mal de deb``o, m´´es aviat ´´es l'esglai del que et pugui passar) li retirava el pit suaument i li deia aixi no.... al cap d'una mica li tornava a oferir i llestos.
.
Jo ho feia així també.
jo també... i sempre ha deixat de fer-ho
Doncs a mi ahir m'ho va fer per primer cop i jo vaig fer un crit (sobretot per la sorpresa, ja fa dues o tres setmanes que té dents i no m'ho havia fet mai), el vaig apartar, li vaig dir que no i li vaig tornar a oferir com havieu comentat per aquí... i el tio em va tornar a mossegar i quan el renyava reia
M'ho va fer des de la tarda al vespre. A la nit li he donat "acollonida" per si hi tornava però no ho ha fet i aquest matí ben despert hi ha tornat i m'ha mirat somrient com dient ara xisclaràs i em diràs algo, oi?
i jo he fet com si res, a la següent no ho ha fet i espero que no hi torni... Jo penso que va veure que reaccionava al que ell havia fet i per això ho va tornar a provar, ja que potser amb cinc mesos que té no entèn que crido per mal i no d'alegria. Espero que la tàctica d'ignorar-ho funcioni perquè la veritat és que mal i sobretot esglai en fa... 
M'ho va fer des de la tarda al vespre. A la nit li he donat "acollonida" per si hi tornava però no ho ha fet i aquest matí ben despert hi ha tornat i m'ha mirat somrient com dient ara xisclaràs i em diràs algo, oi?
i jo he fet com si res, a la següent no ho ha fet i espero que no hi torni... Jo penso que va veure que reaccionava al que ell havia fet i per això ho va tornar a provar, ja que potser amb cinc mesos que té no entèn que crido per mal i no d'alegria. Espero que la tàctica d'ignorar-ho funcioni perquè la veritat és que mal i sobretot esglai en fa... 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |