Coneixeu Murprotect? / experiències d'humitats...

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Nam
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Coneixeu Murprotect? / experiències d'humitats...

EntradaAutor: Nam » dj. nov. 04, 2010 9:40 am

Hola noies!
Escric aquí pq és un tema que, com més opinions, millor... He buscat per internet però no sé si confiar en res del què he llegit...
La qüestió és que a casa dels meus pares (una casa aïllada, de només tres anys!!!) té moltes humitats. És desesperant, penseu que ja han pintat dues vegades durant aquest temps i no serveix de res, surten unes taques i unes olors d'humitat horribles...
Ahir va venir un tècnic d'aquesta empresa Murprotect, i els hi va pintar tot TANT maco que fa dubtar i tot... això sí, pagant un dineral, és caríssim. I ara he estat buscant per internet i a tot arreu els deixen com a estafadors, que no cumpleixen...
Bé, doncs m'agradaria que si algú coneix alguna experiència, sap com treballen, etc, m'ho faci saber, ja que els meus pares estàn ben convençuts... però jo no ;)
gràcies!
Imatge
Imatge
Ginger
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Coneixeu Murprotect? / experiències d'humitats...

EntradaAutor: Ginger » dj. nov. 04, 2010 10:04 am

Ostres, jo tb tinc problemes d'humitats. M'anirà bé llegir opinions... :ok:
Sento no poder-te ajudar...

L'única cosa que sé és que hi ha una pintura antihumitats d'exterior que sol ser de color vermell i en teoria funciona... :-:)
Imatge

Imatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12233
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. nov. 04, 2010 12:19 pm

No sé si es esto del Murprotect lo que tienen mis suegros en el chalet que viven pero ellos han puesto una máquina que renueva el aire del ambiente, porque tenian verdaderos problemas con las humedades, hasta la ropa en los armarios se les "podria" de la humedad, hace cosa de 6 meses que lo tiene y les va super bien, ya te digo que no se si es esto, si quieres le pregunto a mi suegra y luego te digo si es esto o no.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Nam

EntradaAutor: Nam » dj. nov. 04, 2010 12:49 pm

Naylacris, gracias por responder!
Pues si puedes preguntale a tu suegra si lo contrató con la empresa Murprotect... es que se vé que hay varias, y todas ellas parecidas. Lo que ofrecieron a mis padres no es el aparato, el aparato lo ponen si la humedad es de dentro, y a mis padres les viene de fuera. En principio les inyectan resinas en la pared (la deben abrir toda primero,...), no sé... es que si lees por internet da a desconfiar!!!!

Ginger, a veure si trobem alguna solució!!! Lo de la pintura ja ho sabem, però és per casos lleus... i el dels meus pares és greu...
Imatge
Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dj. nov. 04, 2010 1:38 pm

Nosaltres també ens vam mirar el tema de murprotec. Vivim en una casa de poble antiga (té més de 100 anys) que la vam rehabilitar fa uns 10 anys aprox, la nostra humitat venia del terra ja que en ser tan antiga no té estructura de formigó, o sigui que la humitat pujava per les parets per capilaritat. En el nostre cas la solució era la col.locació d'una mena d'electrodes que actuava de barrera.

Val a dir que només teníem aquest problema a l'engròs al pati perquè dintre de la casa durant la rehabilitació es va fer una gran llosa de formigó que va aïllar del terreny i es va impermeabilitar però al pati la normativa només obliga a un forjat sanitari, o sigui "ná y menos". Nosaltres vam descartar la solució de murprotec perquè era caríssim i la nostra solució va ser repicar la paret i deixar vista la pedra que feia la paret original, i al final ens ha quedat decoratiu i tot :-:) :-:)
Imatge

Imatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. nov. 04, 2010 1:47 pm

Yo le pregunto a mi suegra, pero la humedad es de fuera o sea la tiene dentro pero le viene de fuera, no se si me explico y ella miro lo del murprotect pero mi marido es ingeniero y le dio que desconfiar eso si la maquina les va genial.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
nona
:: zebra
Entrades: 1062
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dj. nov. 04, 2010 8:30 pm

Hola noies, jo sóc arquitecte, i si us he de dir la veritat el tema de les humitats és un tema molt díficil de solucionar. Quan entra l'aigua es molt díficil d'aconseguir que marxi, per això normalment la millor solució es deixar-la sortir i fer el que va fer la mireiafor. Nosaltres en una restauració d'una església amb molts problemes d'humitat per capil·laritat també vam optar per deixar la pedra vista per a que l'humitat pugués sortir i hi vam col·locar un sistema d'electrodes. La mateixa solució que explica la mireiafor.
Naylacris no sé en que consisteix aquesta màquina que has comentat. potser també funciona...
Nam en que us han dit que consisteix exactament el murprotect?? jo penso que la millor solució seria deixar un acabat que deixi sortir l'aigua i d'aquesta manera no hi haurà taques d'humitat i solucionarieu el problema (crec perquè a distància i sense veure-ho es molt díficil solucionar-ho). Hi ha morters drenants que deixen sortir l'aigua i que els revestiments no es taquin, i també hi ha pintures que ho fan...Si es una construcció tan nova es molt extrany que tinguin humitats... potser alguna cosa no es va fer bé...
No sé si us he ajudat massa, però cada cas es diferent i de veritat, es un tema de molt díficil solució...
Imatge

Imatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. nov. 04, 2010 9:08 pm

Te pongo el enlace del que tiene mi suegra : http://www.humitec.es/ van a cualquier lugar de spain.

Mi marido es ingeniero de caminos y lo que comentas lo sabe de sobra pero la máquina de humitec a mis suegros les ha ido genial y ya tenian referencias de otra vecina de la urbanizacion.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
Nam

EntradaAutor: Nam » dv. nov. 05, 2010 9:04 am

Merci per les aportacions!!!
Naylacris, gracias por el enlace! El problema es que mis padres YA firmaron con el señor de murprotect que vino a casa... es que se precipitaron (supongo que con la ilusión de acabar con el problema...). Ahora los estoy intentando convencer para que lo paren... y miren más opciones!!!

Mireiafor, m'alegro que hagues solucionat més o menys el problema!!! Aquest que dius tu també el tinc jo a casa, visc en una casa que abans era una granja que un tros es d'abans del 1900, i tenim una paret de pedra d'uns deu metres de llarg que també té moltes humitats, i a dins a casa també... però també vem deixar la pedra vista tant a dins com a fora i mira... com dius tu queda decoratiu i tot, jeje... i de vegades val més no pensar-hi...

I nona, que bé tenir la opinió d'una arquitecte!!! Jo crec que al ser una casa nova el problema vé de la contrucció, evidentment. De fet la meva mare sempre ha dit que la seva impressió es que no havien posat suficients plàstcs aïllants durant la construcció a la part dels fonaments, etc... però clar, com ho arregles això ara? El meu pare (és paleta) ja ha buidat un bon tros, fins a nivell de fonaments, hi hi ha fet com una mica de "respiradero"... però no acaba de funcionar... I això dels materials que expliques potser aniria bé... El què faré serà la setmana que vé hi tiro algunes fotos i així em dius quina impressió et fa? és que és llastimós... de dins, però, fa poc que han pintat (aquest estiu) i ara enara no fa mala pinta, però està tornant a sortir la gran taca... si et mires la pàgina que ha deixat la Naylacris, la foto de la part inferior a l'esquerra (la de la paret groga) és el què passa adins!!! si només a fora rai...

Ui quin rollo he fotut... igràcies eh!!!!
Imatge
Imatge
nona

EntradaAutor: nona » dv. nov. 05, 2010 12:34 pm

Nam ara sóc a la feina i no puc obrir la pàgina de la naylacris, a casa ho miro. Si el teu pare es paleta, segurament que ja ha intentat altres solucions... Ja em posaràs la foto, només una coseta, la paret que té humitats és una paret soterrada o una façana normal?? Si la humitat puja dels fonaments perquè no hi van posar la barrera impermeable es difícil solucionar-ho...
Bueno ja posaras la foto i et dic el que em sembli ok?
Imatge

Imatge
Nam

EntradaAutor: Nam » dv. nov. 05, 2010 1:16 pm

Mil gràcies Nona!!!
i la paret és una façana semi soterrada... (normatives de l'ajuntament...)...
Ja tiraré fotos!!! Ara que jo crec que vé dels fonaments... la meva mare diu que les humitats primer apareixen a les colimnes que van cap els fonaments... i és per això que jo crec que si és així, ni murprotect ni res...
Imatge
Imatge
Nam

EntradaAutor: Nam » dj. nov. 18, 2010 1:44 pm

Torno per aquí!!! No me'n havia oblidat nooo, el què passa és que encara no havia anat a casa dels meus pares!!! I de fet, no aporto fot... :-:)
Bé, el cas és que vaig parlar amb la meva mare i la vaig convèncer pq ho fessim mirar per un arquitecte, i així ho han fet. El resum de la meva mare (no massa explícit, però com que pensa que jo estic en contra de fer-ho...) és que l'arquitecte els hi ha dit que endavant, que pel tipus d'humitat i com ho ha vist li sembla que això de les resines anirà bé, i li ha dit que hi ha molta gent que ho ha fet i els funciona... O sigui que ja veus el tema. Ara, jo penso que 7000 euros per 7 metres lineals és una bogeria, però suposo que s'aprofiten de la desesperació de la gent en aquests casos i ho fan pagar...
Gràcies pels consells que m'heu donat totes!!!!
Imatge
Imatge
nona

EntradaAutor: nona » dv. nov. 19, 2010 11:53 am

Molt bé Nam, si l'arquitecte us ho ha aconsellat després de veure la paret, has de tenir fe!!!
Espero que sigui la solució definitiva!!!! i que els 7000 euros estiguin ben empleats!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: