![]()
|
|
MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Hola noies !!
Obro aquest post per si hi ha més mamis de Sabadell i voltants per compartir idees i opinions de botigues, alguna que altra quedadeta, etc .... Petonets per a totes !
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??doncs jo soc de castellar del valles!
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Hola,
Jo sóc de Sabadell i em sembla una idea molt bona. Amaiam
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??hola guapis1!
yo soy de Mollet pero trabajo en Sabadell, bueno trabajaba, xq acaban de cerrar la sucursal bancaria en la que trabajaba.
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Jo no sóc de Sabadell, però hi he viscut i encara hi tinc família i hi vaig bastant!!!
![]()
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Hola guapes,
Jo també visc a Sabadell! Molt bona idea el post!
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??
mmm, oi que ens coneixem?? ![]()
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Jo també sóc de Sabadell !!
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Doncs aquí, una Sant Cugatenca!
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Doncs aqui una Palauenca! Visca el Vallés!!
Les gràfiques amb el + !! http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17 http://www.fertilityfriend.com/home/261840 El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??hola guapisimas!!
pues aqui una ex sabadellense que ahora vive en badia del valles jaja no me he ido muy lejos jajaa muy buena idea la del post besukiss
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Uiuiui !!!
com s'anima això !!!! Quantes en som !!! Que bé !!! Xinxeta !!! Clar que ens coneixem i mooolt bé !! jejeje ! ESE CAN BIEL !!! jejeej ! Com está la peque ?? Tarma.... ese nombre de AKANE.... no seras quien me pienso que eres.... soy TXELLENS ! Si es que estamos todas metidas aquí !! jejeje !
Per cert guapi !! El meu nen es dirá BIEL !!! jejejeje !!! ![]()
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Hola a totes!
Jo també visc a Sabadell des de fa uns anys. Quina bona idea has tingut! Petons
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Benvinguda Mel !!!
jejeje !! Gràcies !!! He pensat que seria bo poder compartir allà on comprem les coses pels peques.... Al foro de Guia nupcial ens va aanr molt bé així que .... he pensat que aquí també aniria bé !
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Us recomano que aneu al Bambino Outlet, a la Ctra de Terrassa, gairebé tocant Terrassa, ja. No sé ara, però quan jo vaig haver de comprar les cosetes abans de néixer l'Arlet estava mooolt bé!! Cotxet, llitet, armari... moltes coses bé de preu!
Ah, i a l'Avinguda de Barberà, tocant gairebé la Granvia, hi ha una botigueta molt mona, que em sembla que es diu Rundi (ara no ho recordo) on pinten roba, la personalitzen amb el nom o el que vulguis, jo hi he comprat unes quantes coses per a regalar!! ![]()
Ostres que guay !!! I tarden molt a fer-ho ???
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??Us volia proposar de fer una mica d'intercanvi o donació de cosetes que anem deixan d'utilitzar. En aquests moments jo no tinc res, ja que fa pocs dies ho hem deixat tot a uns amics, pero en els temps que estem estaria molt bé aprofitar les donacions.
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants |