pa cassolà

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
petitindis
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

pa cassolà

EntradaAutor: petitindis » dt. feb. 22, 2011 5:37 pm

Hola noies, necessito la vostra ajuda. Resulta que el meu nen està fent els oficis a l'escola i estan fent el forner i vol que fem pa a casa. Jo no n'he fet mai i no sé si és gaire complicat. Algú em pot passar alguna recepta fàcil de fer amb els nens. Per cert, suposo que hi deu anar llevat, on el puc comprar, perquè no tinc ni ideia.

Moltes gràcies
MaCeNe
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: pa cassolà

EntradaAutor: MaCeNe » dt. feb. 22, 2011 6:16 pm

El pa que nosaltres fem és 1/2 kg de farina, 1/2 dau de llevat (el pots trobar al mercadona mateix, a la gelera dels làctis) i més o manco són uns 465g d'aigua; no sol arribar als 500g. S'ha de pastar ben pastat, que quedi tot ben mesclat, li dónes la forma (nosaltres el fem rodó) i el deixes tovar una estoneta fins que pugi. Al forn a 180º més o manco 1/2 horeta.

Tenc més receptes de pa però moltes no les he provades així que no puc dir-te gaire més. Aquest és el pa blanc mallorquí :ok:
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » dt. feb. 22, 2011 6:40 pm

Per cert, demà tenc intenció de provar aquests panets però sempre es poden fer com un pa. -http://www.lacocinadeauro.com/index.php/2007/09/06/panecillos-de-aceite/
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

EntradaAutor: Merche83 » dt. feb. 22, 2011 7:13 pm

al post de taller de receptes fa un parell de setmanes van ficar una recepta de fer pa, molt fàcil i molt bona! jo mai m'havia atrevit a fer-ne i al provar aquesta em va encantar
si vas a la primera plana del post cap abaix veuras el link per anar directament a la recpeta del pa i a les fotus :ok: :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
terrassa5
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dt. feb. 22, 2011 8:35 pm

MaCeNe ha escrit:El pa que nosaltres fem és 1/2 kg de farina, 1/2 dau de llevat (el pots trobar al mercadona mateix, a la gelera dels làctis) i més o manco són uns 465g d'aigua; no sol arribar als 500g. S'ha de pastar ben pastat, que quedi tot ben mesclat, li dónes la forma (nosaltres el fem rodó) i el deixes tovar una estoneta fins que pugi. Al forn a 180º més o manco 1/2 horeta.

Tenc més receptes de pa però moltes no les he provades així que no puc dir-te gaire més. Aquest és el pa blanc mallorquí :ok:

No porta sal? Totes les receptes que he vist fins ara en porten.
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » dt. feb. 22, 2011 9:10 pm

Aquesta recepta que he posat és de pa mallorquí i no, no porta sal tot i que li pots posar, supòs que mal no li farà.
ametista
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4919
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dt. feb. 22, 2011 10:59 pm

et poso l'enllaç al pa que vaig posar al taller de receptes és moooolt fàcil, no necessita ni amassat!!! allí també explico on comprar el llevat :ok:

també et poso l'enllaç al post de panificadores hi ha unes quantes receptes que es poden fer amb màquina o sense :ok:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de juliol llegim:
EL NOSTRE LLIBRE Nº50!!!!! que serà:
Leer Lolita en Teherán, d'Azar Nafisi
T'apuntes?
petitindis
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dc. feb. 23, 2011 7:09 pm

Gràcies a totes!
BERTA13
Entrades: 147
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 10:02 pm

EntradaAutor: BERTA13 » dt. maig 03, 2011 9:24 pm

A veure si aquest cap de setmana provo per fi de fer pa.

Alguna de vosaltres té una pedra que es posa al forn per augmentar la temperaturaper fer pa?? Sabeu on es compra??
Imatge

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: