Menu foro

batejos i comunions

animació
 detalls
 fotografia i vídeo
 restaurants

festes i aniversaris

espais
 articles de festa
 servei de catering
 dolços i pastissos

premamà
 moda
 salut

nens
 alimentació
 higiene i salut
 escoles bressol
 llibres
 música
 moda
 mobiliari
 accesoris
 jocs i joguines
 cinema i televisió
 oci i temps lliure
 extraescolars
 museus

pares i mares

mascotes
 salut i bellesa
 receptes de cuina
 vehicles
 solidaritat
 associacions
 viatges

BOTIGA PER NENS

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..

BOTIGA PER NENS

EntradaAutor: lluna74 » dj. set. 01, 2011 4:21 pm

Molt bones a totes, ja fa temps que m'està passant pel cap d'obrir una botiga de roba de nens i puericultura en general.
Però hi veig diferents problemes: visc en un poble petit (no arriba als 4000 habitants), estem en una època que la gent compra molt a grans superfícies i cadenes de botigues,... Per altre banda veig que al poble no tindria competència,... no sé estic molt perduda.
En el cas que tirés endavant el projecte, tant puc vendre roba, com sabates, com peluixos, com cotxets, petits accessoris,....
Ja veieu que estic molt perduda, algú em pot aconsellar??
Gràcies a totes.
lluna74
:: papallona

Entrades: 114
Membre des de: dc. març 25, 2009 10:26 pm

Re: BOTIGA PER NENS

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 01, 2011 4:31 pm

però... quin consell busques exactament??
ariadna
:: girafa

Entrades: 2466
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. set. 01, 2011 4:50 pm

Hola reina! No tinc ni idea on vius, però et puc posar com exemple el meu poble, amb 12.000 habitants només hi ha una botiga de puericultura... com que és la única va treballant, sobretot amb llistes de naixament, però també t'he de dir que quan passo per davant gairebé sempre està buida...

No sé, crec que si et fa il·lusió i tens els recursos suficents, pots embarcar-t'hi, és una decisió molt personal... però ja saps com està la cosa, i tampoc és que la gent gasti molt per ara...

Mira jo mateix, espero la meva primera filla, i a part d'haver heretat la majoria de coses, n'he comprat varies de segona mà, que segurament en una altra circumstància econòmica no hagués fet, però la cosa no està per gastar-se 200 euros en coses que s'utilitzen com a molt 6 mesos, quan de segona mà ho trobes per menys de la meitat...
soleilua

Entrades: 2553
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: lluna74 » dj. set. 01, 2011 5:00 pm

Doncs potser més que consells seria a veure què en penseu. Creieu que és un bon moment obrir una botiga?
M'agrada els punts de vista com la soleilua, el què diu que cada vegada "heredes" més coses d'altre gent, ja sigui amics o familia (jo matiexa ho ha fet).
Si alguna de vosaltre està dins aquest món si que em podrà guiar de com fer-ho, i quins passos s'ha de seguir.
Gràcies per endavant.
lluna74

Entrades: 114
Membre des de: dc. març 25, 2009 10:26 pm

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 01, 2011 5:05 pm

doncs jo penso que tú has de veure-hi el negoci...
on va a comprar la gent del teu poble?? quan parles amb altres mares, troben a faltar una botiga així? fés una mica d'estudi de mercat...

I mira també els tràmits que has de fer, la inversió, etc...

amb tot plegat, tu mateixa veuràs si el negoci és viable o no ho és!

Jo vaig comprar cosetes, noves; altres les va heretar (gairebé tota la roba, per ex.), altres les vaig comprar per internet (perque no tenia botiga física a prop...)

Jo crec que si pots i n'estàs segura, no hi perds res!! :ok:
ariadna

Entrades: 2466
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: Takita » dj. set. 01, 2011 5:11 pm

lluna74, jo penso que no és gaire bona època, però és clar, és una decisió molt personal.
Nosaltres, vivim a la muntanya, però el poble que tenim més a la vora té 5.000 habitants i una botiga/merceria/puericultura; la veritat és que venen molt poc, perquè el poble del costat és molt gran (la capital de la comarca, vaja) i tothom hi va allà a comprar i a fer les llistes de naixement. Amb això et vull dir que si la botiga de puericultura més propera que teniu és a prop del vostre poble, potser és arriscat obrir-ne una, però si és lluny...
Takita
:: dinosaure

Entrades: 5266
Imágenes: 8
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 12:58 pm
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Flordeneu » dj. set. 01, 2011 7:09 pm

Jo visc a Barcelona, però just al costat de casa meva han obert una botiga infantil on tenen moltes coses en bon estat però de segona mà. També algunes de noves, però la majoria són de segona mà. Penso que pot ser una bona idea tenir una secció com aquesta, perquè com ja heu dit la majoria, no està el moment per gaires alegries econòmiques i la gent potser no compra tantes coses noves.

Sigui com sigui, que tinguis molta sort amb el teu projecte! :ok:
Imatge
Imatge Imatge
Flordeneu
:: poltre

Entrades: 697
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Lisa_Cat » dj. set. 01, 2011 10:08 pm

Flordeneu ha escrit:Jo visc a Barcelona, però just al costat de casa meva han obert una botiga infantil on tenen moltes coses en bon estat però de segona mà. També algunes de noves, però la majoria són de segona mà. Penso que pot ser una bona idea tenir una secció com aquesta, perquè com ja heu dit la majoria, no està el moment per gaires alegries econòmiques i la gent potser no compra tantes coses noves.

Sigui com sigui, que tinguis molta sort amb el teu projecte! :ok:

Ei Flordeneu! on és aquesta botiga?

(ho sento, ja sé que m'en vaig del tema...)
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Lisa_Cat
:: peixet

Entrades: 285
Imágenes: 0
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Ítaca » dv. set. 02, 2011 11:03 am

Jo t'anava a dir el mateix... fes una secció d'articles de segona mà... avui dia tal i com estan les coses, si ets pots estalviar un "duro" te l'estalvies...
Has de valorar la proximitat q teniu a altres ciutats/centres comercials, etc...
Per una alta banda, jo no sé si m'arriscaria a posar cotxets i mobiliari... més q res pq hauries de tenir molta cosa exposada per tal q la gent pugui remenar i mirar (amb el q valen els cotxets, ningú es queda amb el primer q veu... abans fan un bon estudi!) i clar, això suposa una inversió molt forta i una botiga molt gran... Potser jo em centraria més al tema robeta, sabatetes (amb preus "econòmics"), accessoris petits de puericultura (alguna banyera, orinalet, aro de any, etc...), llençolets i coses així.

Lisa_Cat, em sembla q a Granollers també n'hi ha una. Ho vaig veure per internet (http://www.elpequenomonstruo.com/)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ítaca
:: dinosaure

Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 1:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Flordeneu » dv. set. 02, 2011 6:08 pm

Lisa_Cat ha escrit:
Flordeneu ha escrit:
Ei Flordeneu! on és aquesta botiga?

(ho sento, ja sé que m'en vaig del tema...)

Hola Lisa! La botiga d'articles infantils de segona mà que hi ha al costat de casa meva es diu Minitroc. Aquesta és la seva web: http://www.minitroc.com/catala#!__catala

De fet estan acabant de muntar-la, la inauguren la setmana que ve però fa bona pinta ;-)

Ah, per cert, està a Gràcia (a Barcelona).
Imatge
Imatge Imatge
Flordeneu

Entrades: 697
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Lisa_Cat » dg. set. 25, 2011 9:28 pm

Moltes gràcies Flordeneu i Itac@!! miraré les dues!!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Lisa_Cat

Entrades: 285
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: llumer » dg. set. 25, 2011 9:33 pm

Doncs el meu poble te 20000 habitants, i n'hi havia una, la van traslladar al centre (perque estava una mica allunyada del centre) i al poc temps va tancar.
Ho veig dificil... a mi el que m'ha passat més d'una vegada pel cap es una botiga de coses de segona mà, perque tal com estan les coses gairebé inclus el mes "pijo" acaba heredant... Pero em passa pel cap pero no tinc l'empenta per tirar-ho endavant (per calers, ni dedicacio...)
llumer
:: dofí
:: dofí

Entrades: 3112
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 7:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Torna a: De tot una mica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant