Compte si els vostres nens fan un pipi als carrers de BCN!
Compte si els vostres nens fan un pipi als carrers de BCN!
No se ben be on posar-ho pero m'ho van explicar ahir al parc i vam alucinar.
Es veu que estava una avia amb el net d'uns 3-4 anys a l'Av. Gaudi (es un passeig peatonal) i com el nen tenia pipi l'avia li va fer fer a l'arbre, fins aqui normalissim i ho veiem continuament.
Doncs passava un policia i li va posar una multa de 300 €! Deu ser en compliment de l'ordenança contra els borratxos que pixen a tot arreu pero vaja aplicar-ho a un nen amb una urgència em sembla fort, que no tenim criteri?
La pobra dona molt nerviosa, li va demanar el carnet d'identidad i si no li donava era desacatament i encara era pitjor, vaja un sidral que deu n'hi do.
O sigui que com a minim ja esteu avisades!
Es veu que estava una avia amb el net d'uns 3-4 anys a l'Av. Gaudi (es un passeig peatonal) i com el nen tenia pipi l'avia li va fer fer a l'arbre, fins aqui normalissim i ho veiem continuament.
Doncs passava un policia i li va posar una multa de 300 €! Deu ser en compliment de l'ordenança contra els borratxos que pixen a tot arreu pero vaja aplicar-ho a un nen amb una urgència em sembla fort, que no tenim criteri?
La pobra dona molt nerviosa, li va demanar el carnet d'identidad i si no li donava era desacatament i encara era pitjor, vaja un sidral que deu n'hi do.
O sigui que com a minim ja esteu avisades!
Re: Compte si els vostres nens fan un pipi als carrers de BCN!
Espero que això sigui una llegenda urbana d'aquelles que comencen i no se sap com acaben perque em sembla fortíssim.........
També multaran a tots els gossos que pixen al carrer??
També multaran a tots els gossos que pixen al carrer??
Déu ni do!!Si que és exagerat, si!! jo no sóc de Barcelona, però procuro mirar bè si passa algun urbano de la meva ciutat aprop quan la nena té pipí...
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Què fort!!! Hem perdut el cap?
Ostres espero que no m'hagin enredat, la historia tenia molts detalls, me la va explicar una avia al parc i jo visc al costat de l'av gaudi, o sigui que em va semblar molt real!
Fa dos a anys al centre de Terrassa vaig veure un mosso que li fotia bronca a una dona per voler posar la seva nena de 2 anys a fer pipbí a un arbre, el tío li deia que això no es podia fer al carrer. La dona li va explicar que a la nena li acabaven de treure el bolquer i no aguantava, que quan demanava pipi era immediat, doncs el mosso que no, que al carrer no, que se n'anés a un bar. La pobre dona va haver de pujar les calces a la nena i marxar. És tan ridícul! Al menys no li va posar cap multa.
M'enrecordo que va ser fa dos anys perquè vaig pensar "l'any vinent això em passarà a mi"
Jo penso que el dia que un mosso em digui alguna cosa semblant, li prendré el número de placa i em queixaré a la direcció dels mossos, a més li diré que a partir d'aleshores cada cop que vegi un gos pixant pel carrer trucaré als mossos indicant que ell m'havia dit que estava prohibit.
M'enrecordo que va ser fa dos anys perquè vaig pensar "l'any vinent això em passarà a mi"
Jo penso que el dia que un mosso em digui alguna cosa semblant, li prendré el número de placa i em queixaré a la direcció dels mossos, a més li diré que a partir d'aleshores cada cop que vegi un gos pixant pel carrer trucaré als mossos indicant que ell m'havia dit que estava prohibit.
Doncs si jo hagués de pagar multa per cada "pixada" al carrer de les meves bessones... Quan tenen pipi (les 2 alhora, naturalment) buscar un lloc i demanar que et deixin anar a fer pipi, 2 nenes, temps enrera amb el cotxet doble etc...
Jo sempre acabo al carrer: més ràpid, més higiènic (que segons quins waters...), més còmode per mi... A més, sóc alèrgica a alguns productes i m'ofego segons amb quines olors... Recordo que vaig demanar una vegada a una botiga: entre que no hi cabiem les 3, que hi guardaven coses personals... i que feia olor a llexiu i a no sé què que una mica més i m'ofego... total, vam haver de sortir cames ajudeu-me... i fer-ho enmig del carrer. I demanar disculpes
I ho sento... però si algú mai em multa per fer-ho al carrer.... t'asseguro que els hi bloquejo la centraleta amb trucades de cotxes mal aparcats, cagades al carrer, invasió de guals
I ho sento... però si algú mai em multa per fer-ho al carrer.... t'asseguro que els hi bloquejo la centraleta amb trucades de cotxes mal aparcats, cagades al carrer, invasió de guals

- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
jo tinc un amic al qui fa uns mesos el van multar per pixar al carrer, crec que va ser a Lloret de Mar, però el tiu té 30 anys... però a un nen.... però si a mi em venen tots els mals només en pensar en haver d'entrar en segons quins lavabos... el carrer és molt més higiènic, i a més reguem els arbres... no s'ha de reutilitzar?? doncs reciclem l'aigua que bebem, jejeje, on anirem a parar....
Doncs que voleu que us diguin, no ho trobo bé lo de la multa, ho trobo exagerat... però no podem fer res pq els nostres nens no facin pipi i caca al carrer? hi ha uns adaptador de wc que també son orinals de "viatge", el nen pot fer el pipi o caca allà i llavors tires la bosseta a la paperera. Jo ho he vist fer servir a moltes mares al parc. I també he vist a mares correr als arbres o a algun racó a que el nen fes el pipi i prefereixo lo de la bosseta. Pq si em fa "fàstic" que el nen toqui llocs on potser s'hi ha fet un pipi un gos, també em fa "fàstic" que el meu nen toqui un lloc on potser ha fet un pipi un altre nen.
A més una vegada vaig veure al mig de la plaça del poble (que vale que es de sorra) un nen d'uns 5 anys amb la tita a l'aire i fent pipi allà al mig, i per molt nen que sigui no em va agradar gens.
Apa, ja teniu una opinió contraria
A més una vegada vaig veure al mig de la plaça del poble (que vale que es de sorra) un nen d'uns 5 anys amb la tita a l'aire i fent pipi allà al mig, i per molt nen que sigui no em va agradar gens.
Apa, ja teniu una opinió contraria

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Quina exageració!!!!
Trobo que hi ha casos i casos, si parlem de nens o nenes que els acabem de treure el volquer, un pipi es converteix en una emergència, i moltes vegades no tenim temps d'anar a una botiga o bar per fer el pipi. Ara bé, si parlem de nens més grans, i això també inclou adults,... potser sí que és bo que ens toquin el crostó.
De totes maneres no és tant greu un pipi de nen, a mi em sembla pitjor veure que encara hi ha gent que no recull les caques dels gossos
, això sí que s'hauria de multar.
Trobo que hi ha casos i casos, si parlem de nens o nenes que els acabem de treure el volquer, un pipi es converteix en una emergència, i moltes vegades no tenim temps d'anar a una botiga o bar per fer el pipi. Ara bé, si parlem de nens més grans, i això també inclou adults,... potser sí que és bo que ens toquin el crostó.
De totes maneres no és tant greu un pipi de nen, a mi em sembla pitjor veure que encara hi ha gent que no recull les caques dels gossos
doncs si em passa a mi, us asseguro que em multarà per bastant més de 300, per que el que li diré al policia dubto que li agradi massa, per tant ja em pot multar ja
On anirem a parar?? una cosa és que hi hagi un crio fent un pis o caca al bell mig d´una plaça o carrer i que els "responsables " del crio no l´eduquin civicament i per tant siguin multats o que els hi cridin l´altenció ... pero en un arbre??? per l´amor de Deu, quina poca feina que tenen la policia.
Jo n´estic fins el monyo de les "mes" de gos, que de ben segur que dupliquen i tripliquen les de criatures al mig del carrer.
Indignant
La questió recaptar calerons, això si, a costa d´una iaia, mama, papa o crio, pero ni 300 ni 5, això per mi almenys, no es mereix multa ni molt menys.
Carai que vagin al metro a multar tots els que van robant carteres a DIARI i sempre els mateixos, que saben qui son, i per no enfrentar-s´hi com que no tenen calerons per recaptar, no els hi fan ni diuen res. Ufffff com m´encenc
Bon dia
On anirem a parar?? una cosa és que hi hagi un crio fent un pis o caca al bell mig d´una plaça o carrer i que els "responsables " del crio no l´eduquin civicament i per tant siguin multats o que els hi cridin l´altenció ... pero en un arbre??? per l´amor de Deu, quina poca feina que tenen la policia.
Jo n´estic fins el monyo de les "mes" de gos, que de ben segur que dupliquen i tripliquen les de criatures al mig del carrer.
Indignant
Carai que vagin al metro a multar tots els que van robant carteres a DIARI i sempre els mateixos, que saben qui son, i per no enfrentar-s´hi com que no tenen calerons per recaptar, no els hi fan ni diuen res. Ufffff com m´encenc
Bon dia

Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Quan jo parlo de fer pipi al carrer, naturalment que parlo de nens petits (en el meu cas, nenes) i sempre busco un arbre, un raconet, un "desaigüe" de cloaca... I quan els hi vaig treure el bolquer, portava a sobre 2 orinals petits perquè si no, no tenia prou mans per les 2 i per no trobar-me en una cua a punt de pagar o comprant i haver de sortir o demanar anar al water.
Jo crec que hi ha coses molt pitjors que un nen faci un pipi en un raconet.
Per cert, avui a la ràdio explicaven un cas d'una multa per fer pipi al carrer d'un adult i han parlat de 180 € (no 300 €). En tot cas... per un nen petit és absurd
Jo crec que hi ha coses molt pitjors que un nen faci un pipi en un raconet.
Per cert, avui a la ràdio explicaven un cas d'una multa per fer pipi al carrer d'un adult i han parlat de 180 € (no 300 €). En tot cas... per un nen petit és absurd
Doncs encara va tenir sort, perquè si a menys de no sé quants metres hi ha una escola (i a l'Av. Gaudí em sembla que n'hi ha una), la multa són 600 euros.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |