Jornades de portes obertes terrassa
- martiialbert
- Entrades: 3
- Membre des de: dt. abr. 19, 2011 6:12 pm
Jornades de portes obertes terrassa
Hola a tothom, demá son les jornades de portes obertes de joaquima de vedruna i de la tecnos, els dos m interessen no se com ho fare, sabeu si puc anar amb els nens?
Re: Jornades de portes obertes terrassa
Quin vedruna el del centre o l'altre? si es el del centre no tens tan lluny la tecnos del vedruna, i tan que hi pots anar amb nens.
Hola!!!
Jo treballo al Vedruna del centre, però les nostres jornades de portes obertes són el diumenge 5. Per supossat que pots anar amb els nens!!! Els hi encanta i poden jugar a la seva futura classe i al seu pati. Només faltaria que els protagonistes no puguessin anar-hi!!!
Jo treballo al Vedruna del centre, però les nostres jornades de portes obertes són el diumenge 5. Per supossat que pots anar amb els nens!!! Els hi encanta i poden jugar a la seva futura classe i al seu pati. Només faltaria que els protagonistes no puguessin anar-hi!!!
- martiialbert
- Entrades: 3
- Membre des de: dt. abr. 19, 2011 6:12 pm
gràcies per la resposta!! anirem tota la family,je,je.
el Joaquima de Vedruna em toca per zona (zona 3 , ) i la tecnos la tinc a prop de la feina.
No se , encara estic valorant opcions , vamos q estic feta un lio.
Com ho porteu vosaltres?
el Joaquima de Vedruna em toca per zona (zona 3 , ) i la tecnos la tinc a prop de la feina.
No se , encara estic valorant opcions , vamos q estic feta un lio.
Com ho porteu vosaltres?
Les de la tecnos són demà dia 28! I sí, i tant els nens hi van també!
Aprofito per preguntar-vos per les escoles bressol, ara és el tema que em toca!!! je,je,je... Com que veig que sou de Terrassa... Teniu alguna referènca bona??? Gràcies!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |