Menu foro

batejos i comunions

animació
 detalls
 fotografia i vídeo
 restaurants

festes i aniversaris

espais
 articles de festa
 servei de catering
 dolços i pastissos

premamà
 moda
 salut

nens
 alimentació
 higiene i salut
 escoles bressol
 llibres
 música
 moda
 mobiliari
 accesoris
 jocs i joguines
 cinema i televisió
 oci i temps lliure
 extraescolars
 museus

pares i mares

mascotes
 salut i bellesa
 receptes de cuina
 vehicles
 solidaritat
 associacions
 viatges

Ajudes per bessons

Salut, dubtes i preparatius.

Ajudes per bessons

EntradaAutor: Xellota » dv. juny 22, 2012 2:00 pm

hola,
estic embarassada de bessons, de 23 setmanes.
M'agradaria a veure si algú sap si la generalitat o el govern d'espanya encara dona ajudes per part múltiple.
Ho he intentat mirar a les pàgines de la seguretat social i a altres..pero no les entenc i no m'en entero de res.
I clar..com cada dia surten lleis noves i noves retallades pos ara no sé quines ajudes tenim.
Algu em pot ajudar?
Moltes gracies!!!!!
Xellota
:: granota

Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

Re: Ajudes per bessons

EntradaAutor: kukilus » dv. juny 22, 2012 2:46 pm

Jo també estic embarassada de bessons així que el tema m'interessa :ok:
A veure si algú ens ho explica jejeje
Un petonet!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
kukilus
:: zebra

Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

EntradaAutor: tonamar » dv. juny 22, 2012 8:24 pm

Aviam....les meves son daquest any 2012 i han pagat... Seg..social=2,565€ q equival a 4 cops el salari.minim interprofessional (uns 640€)...ho paguen 16 dies dpes dpresentar papers a deg.social...dpes tmb et paguen de les 6 primeres setmanes...ldoble...es a dir...al cap de 3 mesos tindreu un ingres de 1800€+-...i finalment la gencat dpr.benestar i familia paga uns 640€ x part multiple...i esta aprovat des de febrer...jo lhe demanat...mho han confirmat 5 mesos +tard...i enkara no.le cobrat!!
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
tonamar
:: poltre

Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 11:12 am

EntradaAutor: izansu » ds. juny 23, 2012 1:53 am

Moltes gracies tonamar així que calculant per sobre uns 5.000€ d'ajuda no? i a mes saps si hi ha algun ajut o subvencó per familia nombrosa?
Imatge
izansu
:: papallona

Entrades: 102
Membre des de: dj. maig 24, 2012 8:59 pm

EntradaAutor: kukilus » ds. juny 23, 2012 10:30 am

Tonamar Moltes gràcies per la informació! Esperem que al 2013 no retallin cap ajuda... Un petonet!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!

*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
kukilus

Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

EntradaAutor: mar36 » ds. juny 23, 2012 2:11 pm

Ooh jo pensava q no hi havien ajudes ja!!
Jo estaré a l atur, no canvia res oi?
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
mar36
:: pantera
:: pantera

Entrades: 899
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 8:36 pm

EntradaAutor: Xellota » ds. juny 23, 2012 6:04 pm

gracies tonamar per la informació!!!
encara em falta per a que neixin..pero sempre m'agrada tenir-ho tot lligat.....aixi que aquesta setmana ja em començaré a moure per demanar formularis i saber ben bé què necessito per demanar-ho....
i es que hi ha molta desinformacó respecte al tema judes..la meva cunyada m'havia dit que ja no n'hi havia cap..que la seva cosina no n'havia aconseguit cap (no crec ni que les demanés)...així que jo ja no tenia gaires esperances..pero tot era qüestió de investigar...
gracies!!!!!! :b-)))
Xellota

EntradaAutor: MONN » ds. juny 23, 2012 7:04 pm

Ei, felicitats per la bessonada!

Jo els vaig tenir al 2009 i les ajudes no eren ni molt menys tant abundoses com les que dieu. M'extranya que ara se'n donin més. Parlo des de la ignorància actual. Nosaltres fa un any que som familia numerosa i l'ajuda de la Gene pels bessons només la vaig cobrar el 2009 i 2010. Per la tercera ni hablar del peluquín, només els 100 euros mensuals estatals, la Gene res. La van abolir la primavera passada, l'han tornat a posar? Informeu-vos bé abans de fer previsions d'ingressos.

Sort i a disfrutar!
Imatge
Imatge
MONN
:: tigre

Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: floreta26 » dg. juny 24, 2012 9:40 am

Hola! Els meus van neixer el 2011 i confirmi mes o menys el q diu la tonamar (potser una mica menys) els tramits els va fer tots el meu home uns dies despres de neixer les criatures, es va passar 4 dies amunt i avall pero al final ho hem cobrat tot menys l ajut de 600 euros de la gene. Haig de dir q en el meu cas soc de muface, no de seg social i crec q paguen una mica mes. L ajut xe 100 al mes per nen de mare treballadora en realitat es una deduccio i a l esborrany de la renda me l han deduir, aixi q es com si no haguescobrat res (per una banda t ho donen i per l altra t ho treuen!)

Sort i el meu consell es q s informin els papis pq despres de parir estas molt feta pols i aixo d anar pidolant per l administracio es molt dur, q ho facin ells q nisaltres ja hem pringat prou ;-)
ImatgeImatge
floreta26
:: gosset
:: gosset

Entrades: 489
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 9:54 am

EntradaAutor: Sandie74 » dg. juny 24, 2012 10:03 am

Us dic exactament el mateix que la Tonamar. Jo he cobrat el que ella diu, excepte els de la Generalitat que sé que van amb molt, molt retard. Al igual que comenta ella, m´ho van confirmar fa cosa d´uns 15 dies ( les nenes estan a punt de fer cinc mesets) i quan vaig anar a tramitar-ho ja em van dir que no tenien ni idea de quan es farien els pagaments. Tant l´Estat com la Generalitat ja no dóna ajuda per naixement, excepte casos de parts múltiples on encara es conserva alguna cosa.
Pel fet de ser bessons, no hi ha cap ajut com a família nombrosa ( a no ser que ja tingueu fills i en tinguessiu mínim tres).
A mi el que m´agradaria saber és si, pel tema de comprar vacunes o quan vagin al cole, per exemple, pel fet de ser bessons hi ha algun tipu d´ajuda pq, clar, tot és doble i no poden aprofitar res un de l´altre, llibres inclosos. De tota manera, crec que si hi hagués algun suport econòmic, el pediatra en el cas de les vacunes, m´ho hagués dit.
Sandie74
:: lleona

Entrades: 986
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ninuka84 » dg. juny 24, 2012 3:29 pm

Jo també he sigut mare de bessons aquest 2012 i he cobrat les ajudes que comenten les noies.

Sandie74 jo no he sentir que hi hagi ajudes per bessons a nivell escolar, potser depen de cada centre... El que sí que a nosaltres ens fan un 20% de descompte amb la segona quota de la llar d'infants i hem vist centres que fan fins a un 50%.
TE +: 21/05/2011

Imatge
Ninuka84

Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 8:30 pm

EntradaAutor: medea_ » dl. juny 25, 2012 10:43 am

Gràcies noies! i tots aquests tràmits s'han de fer un cop han nascut oi? Sabeu si el fet de no està casats afecta a les ajudes? pk nosaltrs ara no tenim llibre de familia!! :ufs:

Sandie74, una companya que té bessons m'ha comentat que a la llar d'infans del meu poble fan un 40% de descompte tal i com diu la Ninuka84, crec que això depèn de cada centre...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
medea_
:: peixet
:: peixet

Entrades: 298
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 8:25 pm

EntradaAutor: tonamar » dl. juny 25, 2012 11:24 am

Noies tema més ajudes ni idea!! el què si us puc dir pel tema de vacunes... nosaltres vam ana ra Andorra a comprar la prevenar...les dossis de 2-4-6 mesos i molt més barates que aqui.. en total 6 vacunes 340 euros! i aqui valen cap els 70€ cada una!!! o sigui q ni que sigui per fer una escapada... això si emporteu-vos nevera per baixar-les!!!
i tema papers... jo vaig anar a la SEg.social dos mesos abans i vaig demanar els formularis de maternitat i paternitat... els vam mig omplir i un cop ja havien nascut vam acabar les quatre dades q faltaven!! i és un moment... nos amb un mati vam tenir llest tot!! però anavem amb molta previsió i haviem demanat hora a seg.social i al jutjat de pau..etc...
Jo lo de la generalitat encara està pendent de cobrar... i tardarem segur!!
Jo estava a l'atur i els hi vaig portar els papers de maternitat dpes d'anar a la seg.social i també vaig portar la baixa medica q et dona el metge del cap.. llibre de familia de les nenes tmb.... i hem van enviar al cap d'unes setmanes una carta des de seg.social dient quin dia s'acabava la maternitat i quin dia havia d'anar a renovar el paro i tenia 15 dies a partir de la data... aixi es q es van acabar les 18 setmanes de baixa i cap al paro... el van donar d'alta de nou i ens hem estalviat 4 mesos i pico !!
:p-) :p-) :p-)
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
tonamar

Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 11:12 am

EntradaAutor: Sandie74 » dt. juny 26, 2012 8:50 am

Gràcies per la resposta sobre les llars d´infants!
Quan arribi el moment, ho tindré en compte!
Sandie74

Entrades: 986
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Xellota » dt. juny 26, 2012 9:19 pm

hola noies;

Aquest matí ja m'he començat a moure per les administracions públiques per informar-me i demanar ja els impresos corresponents. (estic només de 24 setmanes....pero m'agrada tenir-ho tot lligat, així no em preocupo per la paperassa quan sigui el moment de dedicar-me als bebès).

Us comento:

1º- he anat al Centre de benestar social i familia de la Generaliat (per internet busqueu el que us queda més a aprop de casa vostra..n'hi ha a casi totes les comarques); i m'han confirmat que per ser part múltiple tenim una ajuda única de uns 660 euros. S'ha de demanar el formulari corresponent, omplir-lo i entregar-lo un cop els nens hagin nascut (juntament amb altres documents que soliciten, tipus el certificat del padró, els DNI, etc..)

2º- he anat a les oficines del INSS.... i m'han confirmat que tenim una ajuda del govern central d'uns 2560 euros per part multiple. M'han donat un fotimer de formularis i instruccions de com omplenar-los, cosa que s'ha de fer quan neixin les criatures, i retornar-los juntament amb molts altres documents al mateix lloc. De moment no sembla difícil solicitar les ajudes, ja us ho aclariré quan em toqui tornar-hi.

I de moment no he investigat res més...

la setmana vinent miraré quant ens desgravarà per hisenda, ja us ho diré.

Apa, espero que us serveixi d'ajuda.
Xellota

EntradaAutor: izansu » dc. juny 27, 2012 12:33 am

Moltes gracies Xellota, la veritat es que t'ho has currat amb temps, gracies per compartir l'informació. Aquesta mateixa setmana seguiré els teus passos per deixar-ho tot mig encarrilat-
Imatge
izansu

EntradaAutor: miula » dc. juny 27, 2012 8:15 am

recordeu tb l'ajut de 100 eur per nen per mare treballadora... heu d'imprimir el model 140 a la pagina http://www.aeat.es i presentar-lo emplenat a hisenda un cop hàgin nascut els fills.

i si passèssiu a ser família nombrosa, quan aneu a la generalitat depart. benestar i familia a tramitar l'ajuda de part multiple, també aprofiteu per fer el carnet de famílía nombrosa.
Imatge
Imatge
miula

Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Xellota » dc. juny 27, 2012 8:24 am

gracies miula, avui mateix mirare aixo que dius d'hisenda, es el que em faltava per esbrinar.
Xellota

EntradaAutor: izansu » dv. juny 29, 2012 7:50 pm

Quina sort Xellota, a tu et van donar formularis a l'INSS, jo he anat i m'han dit que no donen informació, que si vull cualsevol cosa que demani cita prèvia i que els formularis m'els vaigi de la pàgina web (més antipàtica la senyora)
Imatge
izansu

EntradaAutor: Xellota » dv. juny 29, 2012 8:09 pm

que fort! em deixes parada.. a mi em van atendre molt be, i no tenia cita previa ni res...em van donar tots els formularis i m'ho van explicar tot. clar que la noia que ens va atendre era un sol. per si et serveix d'algo jo vaig anar al de mataro a demanar-ho.
sort!
Xellota

Següent

Torna a: Estic embarassada

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants