Menu foro

batejos i comunions

animació
 detalls
 fotografia i vídeo
 restaurants

festes i aniversaris

espais
 articles de festa
 servei de catering
 dolços i pastissos

premamà
 moda
 salut

nens
 alimentació
 higiene i salut
 escoles bressol
 llibres
 música
 moda
 mobiliari
 accesoris
 jocs i joguines
 cinema i televisió
 oci i temps lliure
 extraescolars
 museus

pares i mares

mascotes
 salut i bellesa
 receptes de cuina
 vehicles
 solidaritat
 associacions
 viatges

Leucospermia

Tractaments, clíniques, medicaments..

Leucospermia

EntradaAutor: Ninetaa » dt. ago. 07, 2012 7:56 pm

Hola noies! ja ho he preguntat al post de primera FIV pero obro post nou per si algú altre em pot ajudar. Us copio el mateix:

noies, tinc un dubte a veure si em podeu ajudar les que també teniu el factor masculí fotut. Alguna de vosaltres el vostre home té o ha tingut Leucoespermia?

a la clinica ens van dir de no fer el tractament FIV fins que no li mirés el uróleg lo de la Leuco, bueno li han fet una eco i li han vist un variocele de grau 1 (molt lleu) i una taca a la próstata que sembla d'una infecció anterior que pot ser el que li provoqui la leucoespermia. Encara li han de fer més proves pero l'uróleg ens va deixar anar que poca cosa hi havia a fer,.. i clar, no entenem res: si li donen tractament per la infecció de la prostata no li desapareixerá la leucoespermia? o potser encara que li desaparegui el semio continuará estant malament? que vol dir no hi ha res a fer? per que nasos estem perdent el temps i els diners en proves si 'no hi ha res a fer'....??? l'uróleg no ens va aclarir gaire res, ja que mentres el meu home es vestia es va fugar i no li va donar temps de precs i preguntes, i fins al setembre no tenim visita amb ell,.. pero voldriem anar amb les coses una mica clares i possar-li els punts a les ís

En el vostre cas com ha anat la cosa?
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!!
11/09/2014 Fi d'un somni. Legrat.
Ninetaa
:: lleona

Entrades: 989
Membre des de: dc. des. 29, 2010 6:39 pm

Re: Leucospermia

EntradaAutor: Xellota » dt. ago. 07, 2012 9:08 pm

hola ninetaa:

el meu marit tambe era el que tenia el problema per engendrar, i de la clinica de reproduccio ens van enviar al uroleg a veure què hi podiem fer.
no li van dir res de leucospermia, nomes li van dir que tenia un varicocele i que s'havia de operar i treure..pq les possibilitats de aconseguir espermatozous bons era molt baixa.
el meu marit no es va voler operar (toca-li la seva zona a un home....."va a ser que no")....
al tornar a la clinica i exposar-li la nostra decisio al ginecoleg aquest no va fer cap comentari negatiu..nomes va prendre una altra decisio: enlloc de fer FIV va fer ICSI...que es mes precis i dona millors resultats.
i aixi ho vam fer, i ara estic embarassada.
i el meu marit continua amb el seu varicocele.

com no se que es exactament la leucospermia ho he mirat a internet, i he trobat una resposta d'una noia a un altre forum, et faig un copiar/pegar, m'ha semblat una resposta molt coherent.

""leucospermia significa leucocitos en el semen, lo normal es que no haya o si hay que sea en grado bajo. Pero si es en grado alto, puede ser infección y por tanto afecta a la infertilidad, pero con tratamiento de antibióticos se quita.
Si es en grado bajo, obedece a otras causas...
Por ejemplo, en mi caso mi marido, también tiene leucocitos, pero es por el varicocele.
Por ello, a tu marido deben seguir haciéndole pruebas para averiguar, por qué tiene.- ""

per lo que llegeixo no ho trobo tan greu com per a que perdeu la esperança....
segur que el teu ginecoleg, amb els resultats del uroleg, us dona alguna altra alternativa, que es lo que em va passar a mi.
sort!!!
Xellota
:: granota
:: granota

Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

Re: Leucospermia

EntradaAutor: Ninetaa » dt. ago. 07, 2012 9:48 pm

Moltes gracies Xellota per la teva aportació! pero potser no m'he explicat prou bé, perdó! ja sabem que és la leucoespermia i que li ve segurament d'una infecció a la prostata, el que no sabem i ens agradaria saber es si es possible eliminar la infecció i per tant millorar la mostra d'esperma, o si tal com indica l'uróleg hi ha poc a fer. per que si fos el segon cas, doncs potser passariem de proves cares i absurdes i aniriem directament a fiv-icsi.

M'agradaria coneixer algun altre cas de leucospermia per infecció, i saber la seva história per poder comparar una mica i saber si fem ben fet o perdem el temps (i diners!!!)
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!!
11/09/2014 Fi d'un somni. Legrat.
Ninetaa

Entrades: 989
Membre des de: dc. des. 29, 2010 6:39 pm

Torna a: Reproducció assistida