![]()
|
|
Portabebès per nen "gran"
10 entrades • Pàgina 1 de 1
Portabebès per nen "gran"Hola maques,
El meu fill té sis mesos i pesa 8.5 kg, sempre ha estat molt gran. Em van deixar la motxilla babyjorn i em va fataaaaaaaal!!! Me'n vull comprar una de més bona (o fer-me-la regalar, jejeje...) Em podrieu recomanar quina? Que em duri com més millor i que estigui pensada per nens una mica nòrdics, així tot grossets. Gràcies!!!
Re: Portabebès per nen "gran"Hola!!!
De fet aquestes motxiles, ni pels nens "no tan grans" van bé... trobo que les cames es queden com apretadotes... no hi caben!!! La meva amb sis mesos pesa 7 kilos. Es d'un percentil 50, aixi que... el que mes bé m'ha anat es el foulard, aquests que hi han a kangura.com o a d'altres webs!! Hi ha més opcions i mes recomanables que las motxiletes, que jo he usat dos cops i prou amb el primer fill, i ara amb la segona, ni una vegada... el foulard m'ha anat tant i tant bé... Petons, Isa sf
Re: Portabebès per nen "gran"El meu també és grandot (ara pesa 8,5 kg) i amb la boba 3g puc caminar durant hores i després no em fa mal l'esquena. Jo també vaig començar amb una babybjorn que m'havien deixat i allò semblava una tortura xina... De fet ara quan les veig a les botigues m'indigno de com poden vendre una cosa taaaaaan incòmoda!!
Re: Portabebès per nen "gran"Mireu-vos aquest post
viewtopic.php?f=27&t=11817&start=3440 tant fa si els nens són grans com menuts, segur que hi ha un portabebés ergonòmic que us anirà bé
Re: Portabebès per nen "gran"Si vols una motxilla que et duri fins que són grandets, jo et recomano la Boba. Al meu fill encara el portem quan està molt cansat de caminar
Re: Portabebès per nen "gran"Al meu fill de 2 anys encara el porto sovint amb el/la Boba i cap problema! Tan al davant, com al darrera, fa de molt bon portar! I aixo que jo soc petitona...
Re: Portabebès per nen "gran"Jo et recomano la boba o la ergobaby. El meu fill amb gairebé 11 mesos pesa 12kg i fa 79cm i el porto a la ergobaby, fem moltes caminades i anem perfectes els 2!
Re: Portabebès per nen "gran"Com les companyes... una que sigui ergonómica! Amb la Boba 3G, anireu genial!
Sort!! Segueix-nos en facebook! http://www.facebook.com/pequekanguro
Portanadons i més http://www.PequeKanguro.com Estem a la provincia de Girona!! 5% de descompte en tota la web per a usuaris del Soc Petit. CODI: socpetit ![]() ![]()
Re: Portabebès per nen "gran"Jo tambe voto la manduca. I el meu fill es "gigante" segons la pediatra: als 3 mesos (fa 3 setmanes feia 6,75kg i 62,5cm).
10 entrades • Pàgina 1 de 1
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |