Eco 4D Mataró
Eco 4D Mataró
Hola noies,
Alguna s'ha fet la 4D a Mataró? A mi em porten a l'hospital i l'únic lloc on sé que fan la 4D és al CGO, però costa 180 € (em sembla excessiu!).
Coneixeu algun altre lloc on ho facin bé i que no sigui tan car? A quina setmana m'aconselleu que me la faci?
Gràcies!
Alguna s'ha fet la 4D a Mataró? A mi em porten a l'hospital i l'únic lloc on sé que fan la 4D és al CGO, però costa 180 € (em sembla excessiu!).
Coneixeu algun altre lloc on ho facin bé i que no sigui tan car? A quina setmana m'aconselleu que me la faci?
Gràcies!
Re: Eco 4D Mataró
Curqueja, jo vaig a un metge privat que també visita a Granollers. Aquest cop no hem fet 4D, però en el primer embaràs sí que la vam fer i vam anar al centre que tenen a Granollers. Val 120 eur crec.
A Mataró també hi ha Lepant Centre.
A Mataró també hi ha Lepant Centre.
Jo sóc de MAtaró, però vam fer la eco a Barcelona, perquè ens la van regalar per REis, però igualment, ho hagués fet a Barcelona, perquè els preus són molt més normalitzats. I a més, si aprofites descomptes de LEtsbonus o Groupalia, o grups d'aquests, et surt molt bé de preu!!
Nosaltres la vam fer a la setmana 27
Nosaltres la vam fer a la setmana 27
L'any passat ens la vam fer en aquest centre que comenta Xisca, i la veritat que molt bé, recomanable 100%. A més el preu indicat és super ajustat.
Bon preu+professionalitat= immillorable !!!!

Bon preu+professionalitat= immillorable !!!!

Hola,
Jo conec als de Nadó4D, van a domicili, em consta que a tota la província de Barcelona i crec que també a Girona. La meva germana se la va amb ells i va estar molt emotiu, amb tota la famili, a mes et regalen un Pendrive amb les fotos i videos i també un montatge de totes les imatges amb el nom del bebé i amb música, queda molt maco!. www.nado4d.com, diria que el preu es uns 100€.
Espero que et vagi molt be!
Jo conec als de Nadó4D, van a domicili, em consta que a tota la província de Barcelona i crec que també a Girona. La meva germana se la va amb ells i va estar molt emotiu, amb tota la famili, a mes et regalen un Pendrive amb les fotos i videos i també un montatge de totes les imatges amb el nom del bebé i amb música, queda molt maco!. www.nado4d.com, diria que el preu es uns 100€.
Espero que et vagi molt be!
Hola,
Moltes gràcies per les respostes. Al final ens la vam fer a Lepant Centre i hem quedat molt contents.
Van estar mirant fins que vam aconseguir que se li veiés bé la cara (no parava de moure's!).
Et donen un CD molt complet (el nostre tenía 10 vídeos i més de 40 fotos). A més et donen una petita canastilla amb mostres.
Ens va costar 80 €. Us ho recomano!
Moltes gràcies per les respostes. Al final ens la vam fer a Lepant Centre i hem quedat molt contents.
Van estar mirant fins que vam aconseguir que se li veiés bé la cara (no parava de moure's!).
Et donen un CD molt complet (el nostre tenía 10 vídeos i més de 40 fotos). A més et donen una petita canastilla amb mostres.
Ens va costar 80 €. Us ho recomano!
Curqueja, jo també m'he decidit per fer-me la eco a Lepant centre. Saps si deixen entrar més d'un acompanyant?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |