Flux
Flux
22+4
Bona tarda.
A veure si algú em pot ajudar. Hi ha dies en què, en algun moment, noto com em cau el flux i m'espanto després de l'experiència viscuda amb les pèrdues. Hi ha alguna que noti també com li cau el flux? És que jo fa uns dies en tinc una mica més.
Moltes gràcies per la vostra ajuda, guapes.
Bona tarda.
A veure si algú em pot ajudar. Hi ha dies en què, en algun moment, noto com em cau el flux i m'espanto després de l'experiència viscuda amb les pèrdues. Hi ha alguna que noti també com li cau el flux? És que jo fa uns dies en tinc una mica més.
Moltes gràcies per la vostra ajuda, guapes.
- superpeach
- :: granota

- Entrades: 205
- Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am
Re: Flux
Hola rossetona!
Jo també ho noto, i a vegades és bastant :) Ara tot just estic refredada i a vegades quan tosso o estornudo ho noto moltíssim. Quan estava de 4 mesos vaig tenir una grip intestinal i vomintant amb l'esforç, em vaig espantar molt perquè em va sortir tant que vaig mullar moltíssim!! em vaig pensar que havia perdut líquid amniòtic i vaig anar d'urgències. La gine d'urgències em va explorar i fer probes i em va dir que era flux, i que era normal tenir-ne més durant l'embaràs, que no em preocupès per res :)
Espero haver-te ajudat ^^ Fins aviat!
Jo també ho noto, i a vegades és bastant :) Ara tot just estic refredada i a vegades quan tosso o estornudo ho noto moltíssim. Quan estava de 4 mesos vaig tenir una grip intestinal i vomintant amb l'esforç, em vaig espantar molt perquè em va sortir tant que vaig mullar moltíssim!! em vaig pensar que havia perdut líquid amniòtic i vaig anar d'urgències. La gine d'urgències em va explorar i fer probes i em va dir que era flux, i que era normal tenir-ne més durant l'embaràs, que no em preocupès per res :)
Espero haver-te ajudat ^^ Fins aviat!
Hola, Rossetona,
A mi també em passava, però d'una manera peculiar... Em sortia tot de cop. No anava baixant constantment. De tant en tant, potser un cop al dia, notava que em baixava i tacava els pantalons i tot. Cap al final de l'embaràs, a més, perdia pipí... I així fins al dia del part, que fins i tot vaig pensar que tenia la bossa trencada i no... Si tens dubtes, amb una tira reactiva pots saber si és líquid amniòtic.

A mi també em passava, però d'una manera peculiar... Em sortia tot de cop. No anava baixant constantment. De tant en tant, potser un cop al dia, notava que em baixava i tacava els pantalons i tot. Cap al final de l'embaràs, a més, perdia pipí... I així fins al dia del part, que fins i tot vaig pensar que tenia la bossa trencada i no... Si tens dubtes, amb una tira reactiva pots saber si és líquid amniòtic.

Rossetona, a mi també em passa. No tinc gaire fluix normalment ni ara amb l'embaràs, però ja m'ha passat alguns dies aïllats que de sobte durant un dia en tinc molt de constant, i a sobre de tant en tant me'n surt una glopada forta (perdoneu l'explicitesa). Una companya de mes d'octubre em va dir que a ella també li passava, ho havia consultat amb el metge i li havia dit que era la mar de normal, i a mi en la visita rutinària de gine em va dir ella sense que jo li comentés, perquè ho devia veure, que durant l'embaràs era normal tenir força fluix.
Però a mi també em passa que el dia que en tinc més m'imagino tot de coses… Com que a l'eco d'avui m'han dit que tot va com ha d'anar no li dono més voltes!
Però a mi també em passa que el dia que en tinc més m'imagino tot de coses… Com que a l'eco d'avui m'han dit que tot va com ha d'anar no li dono més voltes!
A mi també em passa, i en l'anterior embaràs també moltíssim quan estava més avançat. Només t'has d'alarmar si té olor fort o color extrany per si hi ha infecció. I si fos el tap mucós, et puc assegurar que es nota que el treus!
- GironinaNovata
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: ds. abr. 20, 2013 5:07 pm
- Ubicació: Girona
A mi també em passa i fins i tot te un olor mes forta (crec, o la sento més jejeje) pero li vaig comentar al meu Gine i em va dir que es totalment normal
Hola noies!
Jo estic de 26+4 setmanes i tambe em passa i això que comenteu de la "glopada" justament em va passar aquest dissabte passat i vaig anar a urgencies espantada... i en cap moment em vas dir que fos normal... em va donar ovuls vaginals perque era infecció vaginal... us ho dic perque no ho deixeu passar val mes fer-ho mirar i tornar a marxar sense res que no pas la infecció anes a més.
Jo de fluxe en tinc ja habitualment però estant ambarassada es horroròs! jejeje
Jo estic de 26+4 setmanes i tambe em passa i això que comenteu de la "glopada" justament em va passar aquest dissabte passat i vaig anar a urgencies espantada... i en cap moment em vas dir que fos normal... em va donar ovuls vaginals perque era infecció vaginal... us ho dic perque no ho deixeu passar val mes fer-ho mirar i tornar a marxar sense res que no pas la infecció anes a més.
Jo de fluxe en tinc ja habitualment però estant ambarassada es horroròs! jejeje
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
El que jo noto es que no es que en tingui mes, sino que potser un cop al dia noto que em baixa una mica de fluix i taco una miiica les calcetes o a vegades coincideix quan vaig al bany. Jo no noto que en tingui mes que abans de l'embaras, es com si tingues la mateixa quantita d'abans d'estar embarassada i que abans s'alliberava de manera constant i ara en moments puntuals. No se si m'he explicat gaire be...hihihihi
Pero penso que si no te mala olor, ni mal aspecte no ens hem d'alarmar. Si va acompanyat a mes a mes de picors o malestar llavors amb mes motiu cal consultar-ho
Pero penso que si no te mala olor, ni mal aspecte no ens hem d'alarmar. Si va acompanyat a mes a mes de picors o malestar llavors amb mes motiu cal consultar-ho
Jo de flux en tinc moltíssim,
l'altre dia quan em vaig anar a fer la eco, li vaig dir al gine que notava que sempre anava "mullada" de les calcetes, que tenia la sensació que em feia pipí constantment, em va mirar vaginalment i em va dir que no creia que fós pipí, sinó que tenia moltíssim flux, em va treure una mostra i va ser quan m'ho va comentar.
Però és normal ... hi ha noies que tenim molt més flux que altres, no passa res.
l'altre dia quan em vaig anar a fer la eco, li vaig dir al gine que notava que sempre anava "mullada" de les calcetes, que tenia la sensació que em feia pipí constantment, em va mirar vaginalment i em va dir que no creia que fós pipí, sinó que tenia moltíssim flux, em va treure una mostra i va ser quan m'ho va comentar.
Però és normal ... hi ha noies que tenim molt més flux que altres, no passa res.
22+5
Hola, guapes.
Moltes gràcies per les vostres respostes. A mi, igual que a algunes de vosaltres, em surt com de cop (vull dir, durant una estona i ja està, la resta de dia no en tinc). A més, igual que em passa abans de l'embaràs, quan he d'anar al lavabo a fer coses més sòlides, em surt flux una estona abans. No sé per què, però ja fa temps que em passa això.
PANXETA: Quan dius infecció, vols dir fongs o infecció vaginal (tipus vaginosi)? És que jo crec que, quan hi ha infecció, notes picors, cuissor, pudor en el flux...
Petonets a totes.
Hola, guapes.
Moltes gràcies per les vostres respostes. A mi, igual que a algunes de vosaltres, em surt com de cop (vull dir, durant una estona i ja està, la resta de dia no en tinc). A més, igual que em passa abans de l'embaràs, quan he d'anar al lavabo a fer coses més sòlides, em surt flux una estona abans. No sé per què, però ja fa temps que em passa això.
PANXETA: Quan dius infecció, vols dir fongs o infecció vaginal (tipus vaginosi)? És que jo crec que, quan hi ha infecció, notes picors, cuissor, pudor en el flux...
Petonets a totes.
Rossetona, no ho ser em va dir infecció vaginal... jo no tenia ni picors, ni mal estar... la olor e sla olor que poden fer tots els fluxos... jejeje ni molt menys us vull espantar... pero abans de anar a urgencies vaig trucar per si feia falta anar i em va dir que era millor mirar-ho... jo diria que vindrien a ser com uns fongs però ell en cap moment em va pronunciar la paraula... sinó em va dir infecció vaginal.
Gràcies, Panxeta. Igual m'hi acosto a urgències, però jo crec que no serà res. Fa 3 setmanes que em van fer un cultiu vaginal i em va sortir negatiu.
Al final he anat a urgències i m'han dit que tinc fongs. La 3a vegada en aquest embaràs. Per sort, aquesta vegada m'han donat probiòtic per restaurar la flora vaginal, a banda del clotrimazol.
Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Aixx sort que hi has anat Rossetona!! a mi la llevadora i el metge que em va atendre em va dir val més vindre i haver de tornar a marxar que no vindre i que se't haguem de quedar... aixi que ja fem be!
Bon cap de setmana a totes!
Bon cap de setmana a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |