Idees per sopar

Teòricament poden menjar de tot.

Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Idees per sopar

EntradaAutor: Sibil·la » dc. ago. 08, 2007 9:54 am

vinga :-.:·::

Jo de moment (hi ha dies que segons com encara li donc el bibi de cereals i prou) he fet:

pa amb tomata, truita, pernil dolç, formatge, salsitxa, sopa de sèmola, pa amb mantega i patè (coses alemanyes jeje), tomata, alvocat,

?-) ?-) ?-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 08, 2007 12:14 pm

A VEURE,
JO LI DONO SOPAR I DESPRÉS BIBI.

DE MOMENT HE FET VERDURA AMB TRUITA, I VERDURA,PEIX I PASTA.
AHIR LI VAIG FER LA VERDURA AMB PERNIL DOLÇ A BOCINS PETITS, PERÒ ESTAVA TAN CANSADA PERQUE NO HAVIA DORMIT A LA NIT I POC DURANT EL DIA, QUE VA DEIXAR-NE LA MEITAT...FINS I TOT EL BIBI

MMMM, AVUI NO SÉ QUÈ LI FARÉ.

TINC UN ALVOCAT A CASA, COM LI VAS FER SIBIL·LA? SOL O AMB ALGUNA COSA? EM SEMBLA QUE LI FARÉ AMB TONYINA!

VAAA, DONEU MÉS IDEES!!!
Mamalaia
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dc. ago. 08, 2007 12:40 pm

ImatgeImatge
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. abr. 10, 2008 11:44 am

:cangui:
cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Helena
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dj. abr. 10, 2008 8:06 pm

uff,...nosaltres també fem cereals per sopar,..però rondina, i com que ja té 8 dents penso que potser vol sopar el mateix que nosaltres, alguna truita, pà amb tomàquet, sopa de carbassó,...però em fa una mandra,..és molt més còmode fer els cereals!!!,...

en fi, suposo que ho provarè a veure si deixa de rondinar i és aixó el que vol,...quines ganes que tinc de que s' expressi parlant!!!!!
Imatge

Imatge
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dv. abr. 11, 2008 8:35 am

Nosaltres ahir com que esta amb passa de la panxolina i no menja gaire (la llet ni en pintira i cereals tampoc) li vaig donar arros bullit amb pastanaga i patata i una pechugueta de pollastres (triturat hi havia uns 100 o 120 gr) i despres vaig sucar pa amb tomata ben sucadet i en vamenjar una mica (potser la mitat de la molla d'una llesca de pages) i pernil dolç i pernil salat !
Imatge
Imatge
carbassona
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dl. abr. 14, 2008 12:59 pm

La meva nineta cada dia per sopar menja verdura triturada, perquè ella no ha volgut mai biberons i els cereals del mati els hi donc en forma de papilla, per tant per sopar he hagut de buscar alguna cosa i mira de moment verdureta, que ja va bé per anar a dormir.
Per dinar comença a menjar una mica de tot ara, com nosaltres vaja.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dt. abr. 15, 2008 10:23 am

En medir vomita els cereals. No pot amb ells. No li n'he donat des de l'any, o així...

el sopar estrella és : hamburgueses de peix.

o sigui que faig un sofregit de verdures, normalment ceba i alls tendres, ho barrejo amb peix triturat (el faig serveir congelat, filets d'aquells sense espines), hi poso llet (perque és al.lergic a l'ou) , farina de galeta, i el sofregit.
Faig hamburgeses les enfarino les les fregeixo.
De vegades faig boletes i són mangonguilles.
també queda bé al vapor.

Normalment en faig una pila,i les congelo. I així tinc sopar pels dies que vaig tard, o que simplement em fa mandra cuinar.
ImatgeImatge
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dl. set. 15, 2008 12:32 pm

Totxo, ho trbo perfecte! jo no li faig pq la verdura li faig amb la baby cook i de caldet no en keda gaire. Ara el que li dono es caldo de carn i li agrada molt. a dins li poso una pilota xafadeta i aixi tb menja xixa! (el primer cop no li va agrada massa, pq era caldo molt fluix, pero la segona vegada que era caldet de carn i verdures pero sense sal, li va encantar) Deixala que estigui ben bullida! jo li vaig donar fideu fi super bullit que casi es desfeia i keda casi com un pure claret!

Despres sempre li faig un bibe! si veig que ha menjat poket (sobretot si es per cansament) li faig de 270 amb 6 de cereals. Si veig que ha mengat mes o menys be li vaig de 240 amb 4 o 5 de cereals. A vegades s'els acaba, a vegades no... pero prefereixo llençar-ne 100 cc que es quedi amb gana.
Imatge
Imatge
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dl. set. 15, 2008 1:27 pm

Si em sembla molt bona idea, així aprofites el caldo que fan les verduretes i si a sobre hi afegeixes un tallet de pollastre perquè dongui més gustet, encara li agradarà més. Ja ho veuràs.
Segur que el primer dia posarà una cara rara, però tu dona-li de tant en tant i ja s'acostumarà.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dl. set. 15, 2008 2:21 pm

I si proves amb sèmola de blat o d'arròs? A la meva nena li encantava, i també les sopetes de Maizena o de tapioca.
El seu preferit era un caldet on hi triturava una llenca de pernil dolç i un formatget, i quan bullia ho espessia amb maizena. Queda una papilla de color rosa que la tornava boja! I això que la meva nena mai no ha sigut gens menjadora...
Imatge

Imatge
mei
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 10:33 pm

EntradaAutor: mei » ds. nov. 22, 2008 7:56 pm

Hola noies,

Jo també estic capficada en sortir de la monotonia de les verdures amb carn o peix! clar que la Laia només té 10 mesos!!

Aquesta nit per primera vegada he fet tapioca per la Laia! Havia de ser la seva primera sopeta i ..... n'he tirat 3 cullarades al caldo de verdures i una mica de peix, ho he bullit tot 5 minuts però l'he hagut de llençar !!!!! :ufs: Ha quedat una massa gelatinosa i no ens ha fet massa gràcia. Hem acabat fent un plat de cereals d'urgència.

Com es fa la tapioca?

Salut
Carme74

EntradaAutor: Carme74 » ds. nov. 22, 2008 9:24 pm

mei ha escrit:Hola noies,

Ha quedat una massa gelatinosa i no ens ha fet massa gràcia. Hem acabat fent un plat de cereals d'urgència.

Com es fa la tapioca?

Salut

Si t'ha quedat massa espessa és que has posat massa tapioca o bé que no l'has remenada mentre bullia.
La propera vegada prova amb dues cullerades i prou o bé encara que no et sembli apetitós, a la nena li agradi.
A la meva Laia li encantava tant espessa com no, amb caldet, amb sopeta de verdures... Mmmmmm! Vam estar una època que compràvem moltíssima tapioca. Ara espero que aviat començaré a fer-n'hi a la Núria.
Imatge

Imatge
nurma
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

Re: Idees per sopar

EntradaAutor: nurma » dc. feb. 04, 2009 11:44 am

Sabeu on puc comprar Tapioca? és que tinc unes receptes i ho posa però al super no l'he trobat.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Laina
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

EntradaAutor: Laina » dc. feb. 04, 2009 10:32 pm

Hola nurma!

Jo la vaig comprar al Mercadona, i es de la casa Royal A veure si tens sort!
Imatge

Imatge
Carme74

EntradaAutor: Carme74 » dj. feb. 05, 2009 6:15 pm

No la tenen a tpt arreu, jo la compro també a Mercadona o a vegades a Caprabo.
Imatge

Imatge
Quimbo
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dt. abr. 28, 2009 12:13 pm

...i sèmola? també n'hi ha d'arròs i en tenen a tot arreu.
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: miula » dt. juny 30, 2009 7:14 pm

HOLAAA,
pujo el post per si algú pot donar idees que ja se m'acaben!!

nosaltres li fem: pa amb tomaquet i pernil, o truita francesa, també croquetes pollatres amb pure patata, sopa de sèmola o de fideuets, papilla cereals, verdura, una mica de peix...

ara ja pot menjar de tot i li agrada bastant tot però no sé que més fer-li per anar variant...
el pediatre em va dit que ja podia menjar llegums, a la guarde encara no n'hi donen, i un dia li vaig fer llenties amb verdura una mica triturat per sopar però no va dormir gaire bé i ja no m'he atrevit a repetir x si de cas li van sentar malament... vosaltres com li feu les llegums?
Imatge
Imatge
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dt. juny 30, 2009 8:43 pm

Hola, Miula:

la meva filla té 18 mesos. Els llegums jo només li dono per dinar, perquè també li donen mala nit. Suposo que la digestió és una mica pesada, amb els llegums. A la meva filla li dono cigrons cuits (tovets) i amb un raig d'oli. Els va agafant amb els dits i li agraden molt. Les llenties les barrejo amb arròs o amb patata, i també li agraden. Ella ja ho menja tot sencer.

Idees per sopar: a mi també se m'acaben les idees, però et dic algunes coses que ens donen bon resultat... A la meva filla li agrada molt l'amanida de pasta: espirals de colors ben cuits (ben tous), amb trossets d'alvocat i trossets d'ou dur. Ho devora! Ho va agafant tot amb els ditets, també. Però si et fa por que no mastegui bé els espirals els hi pots tallar a trossets. Li amaneixo amb un raig d'oli i una punteta de sal (i a l'alvocat li tiro també unes gotetes de llimona). També li agrada molt el rap arrebossat (amb farina i ou). Li faig "baritas de pescado" casolanes i se les menja d'un gust... També macarrons amb salsa de tomàquet i carn picada. O arròs bullit amb una mandonguilla i una mica de salsa de tomàquet, també (o amb oli, simplement...). Ah, també li agrada el cuscús amb trossets de verdura i amb una mica de caldo (que quedi sucós).
Ja veus que la meva de triturats res, me'ls he de menjar jo!

Sort!
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::