Desesperada amb l'alletament matern...
Desesperada amb l'alletament matern...
Bones noies!
Tinc una nena de 18 mesos que encara fa pit, mooooolt pit!
A la nit es pot despertar 5 vegades i els caps de setmana que estic amb ella arriba a ser desesperant... No vol res més que teta i em començo a agoviar.
Em sento malament per agoviar-me però no hi puc fer més.
Em pensava que amb el temps no mamaria tant però és al contrari i si no li dono monta uns espectacles...
No se que fer, perquè treure-li el pit penso que ella ho passarà malament i em sap greu.
Però he intentat reduir tomes i és impossible!
Li demana teta a la cangur i tot!!!
Necessito consells si algú s'ha trobat igual!
Moltes gràcies!
Tinc una nena de 18 mesos que encara fa pit, mooooolt pit!
A la nit es pot despertar 5 vegades i els caps de setmana que estic amb ella arriba a ser desesperant... No vol res més que teta i em començo a agoviar.
Em sento malament per agoviar-me però no hi puc fer més.
Em pensava que amb el temps no mamaria tant però és al contrari i si no li dono monta uns espectacles...
No se que fer, perquè treure-li el pit penso que ella ho passarà malament i em sap greu.
Però he intentat reduir tomes i és impossible!
Li demana teta a la cangur i tot!!!
Necessito consells si algú s'ha trobat igual!
Moltes gràcies!
Re: Desesperada amb l'alletament matern...
Emami t'acabo de llegir i m'he vist a mi! La meva nena però ja té 23 mesos casi 24. El que estem fent és canviar de rutines, cada cop que demana teta fem que faci una altre cosa, per exemple... demana pit i li dic que no, que és l'hora de jugar amb la mama. Demana pit i li dic que no que és hora del conte... Coses així. De moment a mi m'està funcionant i ja portem 3 dies sense res de teta.
I per dormir?? És que la meva és incapaç d'adormir-se sense teta...
- flordelavida
- :: puça

- Entrades: 11
- Membre des de: dg. maig 06, 2012 8:33 pm
Hola Emami! la meva petita té 33 mesos i continúa amb la seva teti. Alguna vegada mhe sentit com tú dius, agobiada pq només fa q demanar pit i senfada sinó li dones. pel deslletament gradual i amb amor diuen q la idea és no oferir no negar, però qué passa quan la demanda augmenta?? Nosë tú Emami però quan mhe proposat deslletar hem fet passes enrera i les demandes augmenten!!! Laveritat és q jo tampoc vull deslletar , ja magrada, però és q a vegades tinc el sentiment dagobio i tampoc vull, així q entenc com et pots sentir i lúnic q mha fet pensar és q la petita no està preparada per deixarho (i jo tampoc). ANEM introduont petits canvis, anem fent petited sustitucions de les seves demandes ( q vols beure? Q vols dormur? Q vols mimos?) i començo a dir-li de vegades q no pot ser en aquell momnt, de vegades millor i de vegades pitjior.MOLTA SORTMOLTA PACIÈNCIA
Mamis q interessant tot el q dieu!!! Com em sento identificada! El meu petit té 15 mesos i mig hi ha dies q em dona la sensació q no fa res més q mamar!! Les nits són terribles!! No dormim bé cap dels tres!!! De dia provare els canvis de rutines com dieu! Però a les nits, q feeu???
Marsa
Marsa
Les nits la meva ja no en demanava, només el xupito d'abans d'anar a dormir així que no sé que dir-vos la veritat... Podeu provar a canviar rutines pel matí i suposo que ells mateixos assimilaran que si pel mati no els hi doneu teta per la nit no serà diferent... no sé la veritat.
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Hola!
La meva gran es va acabar deslletant sola als 26 mesos. Abans ens despertàvem entre 2 i 6 vegades x nit per fer teta i era esgotador! A mi no m'impotava massa però algun dia d'agobio també hi era... Vam substituir les tomes del dia per altres activitats (jugar, massarges, contes, ...) i ella no se'n recordava tant del pit. A la nit seguia igual d'enganxada! Pro amb els dies també es va reduir a la nit i al final ho va deixar del tot.
Cal paciència! Porten tooooota la seva vida adormint-se amb el pit i de cop ho han de canviar... es com si nosaltres haguessim de passar a dormir del llit al terra... ens costaria acostumar.nos! A ells també, per ser algo nou i diferent i perquè ells no ho trien!
Sort i molts ommmmms!
La meva gran es va acabar deslletant sola als 26 mesos. Abans ens despertàvem entre 2 i 6 vegades x nit per fer teta i era esgotador! A mi no m'impotava massa però algun dia d'agobio també hi era... Vam substituir les tomes del dia per altres activitats (jugar, massarges, contes, ...) i ella no se'n recordava tant del pit. A la nit seguia igual d'enganxada! Pro amb els dies també es va reduir a la nit i al final ho va deixar del tot.
Cal paciència! Porten tooooota la seva vida adormint-se amb el pit i de cop ho han de canviar... es com si nosaltres haguessim de passar a dormir del llit al terra... ens costaria acostumar.nos! A ells també, per ser algo nou i diferent i perquè ells no ho trien!
Sort i molts ommmmms!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Emami com vas?
t'he llegit i m'he vist a mi. l'Ot te 18m i es teta-adicte!!! Ell va a la llar i allà normalment no en demana, però a la que el vaig a buscar... ja m'està treient la semarreta. A mi donar pit en públic no m'importa però m'agobia que no puc ni xerrar 5min amb la profesora que ja estic amb la teta a fora. Fins i tot l'altre dia una mare em va dir que el seu fill que feia 6m que estava destetat li tornava a demanar pit pq em veia a mi donan-lo...
I a la nit.. ell s'adorm amb pit. Si no hi sóc l'adorm el meu marit a braços però a les 2h ja es desperta i dorm molt pitjor. A mi a la nit, doncs encara però els caps de setmana que vol pit tot el sant dia... buff també m'agobio. I m'agrada eh, però a la vegada hi ha dies que se'm fa pesat. L'altre dia no va voler ni berenar ni sopar res que no fos pit. De fet l'únic que sap dir es mama, papa, no i teta...
Ja m'explicaràs si t'han funcionat les coses que t'han dit!
t'he llegit i m'he vist a mi. l'Ot te 18m i es teta-adicte!!! Ell va a la llar i allà normalment no en demana, però a la que el vaig a buscar... ja m'està treient la semarreta. A mi donar pit en públic no m'importa però m'agobia que no puc ni xerrar 5min amb la profesora que ja estic amb la teta a fora. Fins i tot l'altre dia una mare em va dir que el seu fill que feia 6m que estava destetat li tornava a demanar pit pq em veia a mi donan-lo...
I a la nit.. ell s'adorm amb pit. Si no hi sóc l'adorm el meu marit a braços però a les 2h ja es desperta i dorm molt pitjor. A mi a la nit, doncs encara però els caps de setmana que vol pit tot el sant dia... buff també m'agobio. I m'agrada eh, però a la vegada hi ha dies que se'm fa pesat. L'altre dia no va voler ni berenar ni sopar res que no fos pit. De fet l'únic que sap dir es mama, papa, no i teta...
Ja m'explicaràs si t'han funcionat les coses que t'han dit!
Bones!
Doncs anem pitjor! Demana a totes hores i tot el dia va dient teta!
L'únic que em funciona es sortir al parc i si s'enfada per algo ja hi som!
Les nits són horribles! Cada dues hores maxim!
I ara mentres mama amb l'altra ma m'agafa el mugró de l'altre pit!
Amb el que dic sembla que no m'agradi donar pit! Tot al contrari! Pero ojalà fos menys demandant...
Doncs anem pitjor! Demana a totes hores i tot el dia va dient teta!
L'únic que em funciona es sortir al parc i si s'enfada per algo ja hi som!
Les nits són horribles! Cada dues hores maxim!
I ara mentres mama amb l'altra ma m'agafa el mugró de l'altre pit!
Amb el que dic sembla que no m'agradi donar pit! Tot al contrari! Pero ojalà fos menys demandant...
Ai Emami!!! jo t'entenc eh. A mi també m'ho fa això, com si fos una radio, vinga a donar voltes al mugró que queda lliure. I sinó l'altre opció és anar fent 2min a cada teta. Ma mare quan em veu em diu: ara entenc pq les africanes van amb les tetes a l'aire, pq tenen fills com l'Ot. Si fos per ell aniria així, sense samarreta i anar fent xupitos.
Jo avui he arribat i quan m'ha vist (a les 21.30h i s'espera a que arribi) ha sigut "tetaaa". Ara ja s'ha adormit, així que intentaré deixar-lo a la cuna. Ell algunes nits aguanta fins a les 4h i altres cada 2-3h demana.
I a mi també m'agrada donar pit, eh però estem en el punt aquest que hi ha moments que preferiries que no en fes. Nosaltres ens estem plantejant un llit 2x2. Creiem que si que ens hi cap (ho hem de mirar) tot i que no se si sortirem del llit pels laterals o per davant, però com acabem fent collit i l'Ot dorm travesser (cap a la teta, peus a l'esquena del papa) doncs dormim tots fatal!
En fi... sempre ens quedarà el poder desfogar-nos per aqui!!!
Jo avui he arribat i quan m'ha vist (a les 21.30h i s'espera a que arribi) ha sigut "tetaaa". Ara ja s'ha adormit, així que intentaré deixar-lo a la cuna. Ell algunes nits aguanta fins a les 4h i altres cada 2-3h demana.
I a mi també m'agrada donar pit, eh però estem en el punt aquest que hi ha moments que preferiries que no en fes. Nosaltres ens estem plantejant un llit 2x2. Creiem que si que ens hi cap (ho hem de mirar) tot i que no se si sortirem del llit pels laterals o per davant, però com acabem fent collit i l'Ot dorm travesser (cap a la teta, peus a l'esquena del papa) doncs dormim tots fatal!
En fi... sempre ens quedarà el poder desfogar-nos per aqui!!!
Recomforta llegir que moltes mares tenim moments de desconcert. Nosaltres dormim tots tres al mateix llit des de la segona nit que vam ser a casa. D'això fa gairebé 15 mesos! El nen segueix mamant de dia i de nit. Les dues coses que més m'atabalen són: quan li acabaran de sortir totes les dents? Resulta que cada vegada que en té una a punt, a banda de mamar em fa servir de rosegador. Alguna vegada li he hagut de dir que no tenia llet de tan adolorits que tenia els mugrons... quins plors pobret. L'altra cosa és quin m
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)
18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
Els ultims queixals (d'aquesta primera tanda) surten entre els 24 i 30 mesos....
Anim!!!!
Al meu li van sortir poc despres de fer els dos anys i quin descans!!!
Anim!!!!
Al meu li van sortir poc despres de fer els dos anys i quin descans!!!
Noies! Us he anat llegint i em sento identificada! Com ho porteu? El meu xic té 18 mesos i després d'una temporadeta que de dia m'anava molt poc (com a molt un cop,alguns dies res.de nit sempre mama) ara ha engegat una època que no para! Demana molt sovint i no us penseu pas que mami 2 minuts no!! S'ho pren amb una calmaaaa! I a la nit es continua despertant sovint. Hi ha dies que ho porto bé, la major part del temps m'encanta donar el pit però reconec que a vegades se'm fa pesat. I tinc claríssim que no el vull destetar bruscament, però no sé ni per on començar! I esperar que ho faci ell...no crec que ell en tingui ganes de moment!
com ho aneu fent vosaltres?? Heu provat deslletar o aneu seguint??
com ho aneu fent vosaltres?? Heu provat deslletar o aneu seguint??Re: Desesperada amb l'alletament matern...
Doncs nosaltres seguim amb el pit!! Passem estones meravelloses!! el que hem canviaT el bressol amb sidecar per un llit de 90 al nostre costat!! i dormim molt millor i no es desperta taaaant!!!

Bones! Nosaltres també continuem amb el pit i ja té 21 mesos!
Ara estic embarassada i despertar-me tant sovint a les nits, la nena, l'embaràs... Vaig rebentada i hi ha mmoments que necessitaria que no fes tant pit... Tot i que m'agrada eh!
A més no és que mami gaire, per no dir gens...és el seu xumet...
Molta paciència!
Ara estic embarassada i despertar-me tant sovint a les nits, la nena, l'embaràs... Vaig rebentada i hi ha mmoments que necessitaria que no fes tant pit... Tot i que m'agrada eh!
A més no és que mami gaire, per no dir gens...és el seu xumet...
Molta paciència!
Jo també segueixo eh. Dies bons i dies que em cago en tot jajajaj! La veritat és que va a dies perquè a vegades quasi no fa pit i altres dies només vol teta! El cap de setmana quan arribo de treballar no em deixa ni dinar i a sobre ara me les estruja com per comprovar que estan plenes, jajajaja.
Jo si que el vull destetar en breu, al setembre anem a Madrid un cap de setmana sols i no vull estar patint pq no te teta (ja patiré per altres coses!). Ja us explicaré!
Jo si que el vull destetar en breu, al setembre anem a Madrid un cap de setmana sols i no vull estar patint pq no te teta (ja patiré per altres coses!). Ja us explicaré!
Hola!
Ostres, em pensava que era l'única que anava tot el dia amb els pits a l'aire! Doncs us resumiré la meva experiència, que ni jo mateixa m'acabo de creure, la veritat:
Als 24 mesos, vaig decidir provar de destetar-lo de dies, perquè em feia anar amb els pits a l'aire a tot arreu i durant molta estona i me n'estava cansant. Vaig provar de reduir les preses distraient-lo, però no me'n vaig sortir i al cap de poc ho vaig deixar estar.
O sigui, em teniu amb un nen de 26 mesos fent teta tothora i jo contenta i amb ànims per continuar força temps... i llavors, descobreixo que les càries que té a les dents del davant (cada dia pitjor!) són degudes, en una proporció important, al fet que faci tanta teta durant la nit. Podem continuar igual i mirar de rentar-li les dents després de cada presa, però és molt difícil i em faig a la idea que haurem de mirar de deixar-ho...
Doncs un dissabte li explico que les tetes estan cansades, que han de reposar, que si no fan mal. I no fa teta en tot el dia!!! Me'n demana un o dos cops, però amb molt poca insistència. Anem fent sense teta de dies i amb força teta a la nit durant una setmana.
A la nit, em pensava que la cosa seria molt més difícil, però al cap d'una setmana li he dit que cal dormir, que hem de reposar, que ja farà teta al matí... i ara estem en procés, però ja no es desperta tant i ahir fins i tot va fer teta al vespre però la va deixar anar per adormir-se!!!
En conclusió: arribarà un moment que estarà preparat i ho deixarà sense problemes. Si ho hagués hagut de deixar als 24 mesos, no sé pas com ho hauríem fet, però, en canvi, dos mesos més tard, està anant de meravella!!!
I, per estrany que us pugui semblar, ara ja m'està fent nostàlgia pensar que s'està tancant una etapa!!!
Una abraçada i molts ànims!
Ostres, em pensava que era l'única que anava tot el dia amb els pits a l'aire! Doncs us resumiré la meva experiència, que ni jo mateixa m'acabo de creure, la veritat:
Als 24 mesos, vaig decidir provar de destetar-lo de dies, perquè em feia anar amb els pits a l'aire a tot arreu i durant molta estona i me n'estava cansant. Vaig provar de reduir les preses distraient-lo, però no me'n vaig sortir i al cap de poc ho vaig deixar estar.
O sigui, em teniu amb un nen de 26 mesos fent teta tothora i jo contenta i amb ànims per continuar força temps... i llavors, descobreixo que les càries que té a les dents del davant (cada dia pitjor!) són degudes, en una proporció important, al fet que faci tanta teta durant la nit. Podem continuar igual i mirar de rentar-li les dents després de cada presa, però és molt difícil i em faig a la idea que haurem de mirar de deixar-ho...
Doncs un dissabte li explico que les tetes estan cansades, que han de reposar, que si no fan mal. I no fa teta en tot el dia!!! Me'n demana un o dos cops, però amb molt poca insistència. Anem fent sense teta de dies i amb força teta a la nit durant una setmana.
A la nit, em pensava que la cosa seria molt més difícil, però al cap d'una setmana li he dit que cal dormir, que hem de reposar, que ja farà teta al matí... i ara estem en procés, però ja no es desperta tant i ahir fins i tot va fer teta al vespre però la va deixar anar per adormir-se!!!
En conclusió: arribarà un moment que estarà preparat i ho deixarà sense problemes. Si ho hagués hagut de deixar als 24 mesos, no sé pas com ho hauríem fet, però, en canvi, dos mesos més tard, està anant de meravella!!!
I, per estrany que us pugui semblar, ara ja m'està fent nostàlgia pensar que s'està tancant una etapa!!!
Una abraçada i molts ànims!
Noies, com aneu amb el tema de destete? Tinc un nen de 28 mesos que encara pren força pit de dia i de nit, portem amb això de no oferir no negar des de desembre
Acabem de passar una etapa de molta demanda que va coincidir en un moment que estava molt agobiada amb la lactància i li vaig negar amb distraccions alguna vegada, sembla que s'adonava que li volia treure i feia l'efecte contrari. El tema és que cara l'estiu- tardor volem buscar un germanet i no em veig amb cor de fer tàndem. Necessito consell de com fer-lo de una manera gradual
Moltes gràcies.
Acabem de passar una etapa de molta demanda que va coincidir en un moment que estava molt agobiada amb la lactància i li vaig negar amb distraccions alguna vegada, sembla que s'adonava que li volia treure i feia l'efecte contrari. El tema és que cara l'estiu- tardor volem buscar un germanet i no em veig amb cor de fer tàndem. Necessito consell de com fer-lo de una manera gradual
Moltes gràcies.
Hola noies!
Ja fa temps q vaig obrir aquest post però he de dir que hem anat a millor.
La meva filla està a punt de fer els 23 mesos i hem aconseguit treure el pit a la nit!
S'adorm amb el bibi i si es desperta a mitja nit un altre! Però tot i que fa un mes que ho fem ella encara demana teta però es conforma.
Quan arribo de treballar fa pit i després ja està. Fins l'endemà a la mateixa hora.
Si he après algo és que arriba un moment que ja estan preparats i no els hi costa tant!
I des de que hem tret el pit dorm tota la nit la majoria de dies!! Vaia canvi!!
Molta paciència perquè és durillo però tot arriba!
Ja fa temps q vaig obrir aquest post però he de dir que hem anat a millor.
La meva filla està a punt de fer els 23 mesos i hem aconseguit treure el pit a la nit!
S'adorm amb el bibi i si es desperta a mitja nit un altre! Però tot i que fa un mes que ho fem ella encara demana teta però es conforma.
Quan arribo de treballar fa pit i després ja està. Fins l'endemà a la mateixa hora.
Si he après algo és que arriba un moment que ja estan preparats i no els hi costa tant!
I des de que hem tret el pit dorm tota la nit la majoria de dies!! Vaia canvi!!
Molta paciència perquè és durillo però tot arriba!
Gràcies EMAMI per la resposta, suposo que tot és qüestió de paciència
M'alegro que vosaltres aneu millor
M'alegro que vosaltres aneu millor

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |