Mamis i futures del barri Sant Andreu/Sagrera/Nou barris
Re: Mamis i futures del barri Sant Andreu/Sagrera/Nou barris
Hola!
Potser ja ho coneixeu, però a l'Ateneu l'Harmonia (el Casal de Barri de St. Andreu dins la Fabra i Coats) es troben un grup de criança "Nadons en Harmonia" cada divendres al matí.
Potser ja ho coneixeu, però a l'Ateneu l'Harmonia (el Casal de Barri de St. Andreu dins la Fabra i Coats) es troben un grup de criança "Nadons en Harmonia" cada divendres al matí.
Hola nmir!
Doncs jo no hosabia! fins a quina edat podem anar? el meu te 17 mesos...i que és el que es fa? recolzament? m'interessa
Doncs jo no hosabia! fins a quina edat podem anar? el meu te 17 mesos...i que és el que es fa? recolzament? m'interessa

Hola:
a Nadons en Harmonia han dividit en 2 el grup: hi ha un grup de petitons i un altre de caminants.
Es troben divendres al matí de 10h a 12h i fa poc també dimecres a la tarda
Per afegir-se al grup cal anar-hi un dia per preguntar com està de places.
Si hi vas dimecres a la tarda pregunta a l taulell d'entrada a quina sala estan, doncs el mateix dia es fa una activitat per nens a partir de 3 anys just al costat de l'entrada i no és la mateixa activitat que nadons en Harmonia.
a Nadons en Harmonia han dividit en 2 el grup: hi ha un grup de petitons i un altre de caminants.
Es troben divendres al matí de 10h a 12h i fa poc també dimecres a la tarda
Per afegir-se al grup cal anar-hi un dia per preguntar com està de places.
Si hi vas dimecres a la tarda pregunta a l taulell d'entrada a quina sala estan, doncs el mateix dia es fa una activitat per nens a partir de 3 anys just al costat de l'entrada i no és la mateixa activitat que nadons en Harmonia.
Hola! Soc nova aqui! M'agradaria saber si encara esta vigent aixo del grup de mares de Sant Andreu/Sagrera? Visc a Sant Andreu i tinc una nena de quasi 2anys i mig i m'agradaria apuntar-m'hi per compartir experiencies, dubtes....
Hola! En tres mesos anirem a viure a sagrera. Tenim un nadó d'un any i trobem a faltar compartir experiencies amb d'altres pares, ja que som els primers del grup d'amics. A part, jo busco "fer tribu" amb d'altres mares, una cosa que es diu molt que és necessaria pero per mi fins ara impossible de trobar. Ens movem també per poblenou.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |