Lactància durant l'embaràs i lactància en tàndem

Tria el pit o el biberó.

novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Lactància durant l'embaràs i lactància en tàndem

EntradaAutor: novella » dj. jul. 17, 2014 1:01 pm

Hola! He llegit alguns fils on demanen com destetar durant un embaràs, però no he trobat cap que parli de la lactància en l'embaràs i lactància en tàndem. Tinc un fill de 21 mesos que encara fa pit (mooolt pit!) i acabo de saber que estic embarassada de nou (x cert, un embaràs totalment desitjat). I m'agradaria sentir experiències de mares que doneu pit estan embarassades i mares que feu tàndem.
Gràcies!!
Imatge
Imatge
cyprus
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 1:51 pm

Re: Lactància durant l'embaràs i lactància en tàndem

EntradaAutor: cyprus » dj. jul. 17, 2014 1:51 pm

Novella moltes felicitats per l'embaras!! Em vaig trobar com tu que nomes veia com destetar durant l'embaras. El meu fill nomes tenia 14 mesos quan em vaig quedar embarassada i tenia clar que no volia deixar-ho. El primer trimestre tenia els pits sensibles i la veritat no era massa agradable, sobretot quan s'agafava. El segon trimestre va baixar mooolt la produccio i em va semblar que ell perdia l'interes. Li havia d'oferir jo i casi sempre em deia que no. No se que em va passar pero estava al borde de la depre...suposo que les hormones no ajuden i el veia tan petito i que perdiem aquests moments...pero no! Ara em falta un mes per tenir al peque i ha recuperat el ritme, demana mes sovint. Deu ser que ara tinc calostre. Farem lactancia en tandem, em fa una mica de por per experiencies q m'han explicat, pero ho provarem amb ilusio i tranquilitat!
Espero que pogueu seguir gaudint de la lactancia i que tinguis un bon embaras. Muuuaak
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dj. jul. 17, 2014 10:02 pm

Hola Novella,

Estic embarassada de 37 setmanes i tinc un peke de 30 mesos que encara fa teta, i farem lactància en tàndem. la sensibilitat als pits la tinc des de que em vaig quedar embarassada. Durant els segon trimestre va semblar que es destetava, suposo per que la producció va baixar, fins hi tot a la nit s adormia sense pit. Però al tercer trimestre va tornar a demanar molt. Ell és conscient que em fa mal per que li he explicat molt i quan li demano que pari normalment no es queixa. Va arribar un punt, que el pit que feia de nit em molestava molt per que demanava molt, i vaig decidir destatar-lo de nit. I així estem, durant el dia va fent pit,dies mes i altres menys, i a la nit no en fem,tot i que encara demana. Sé que quan neixi la peke serà dur, diuen que el gran demana igual que el petit i que moltes vegades s ha de pactar torns, etc. Jo aniré a un grup de lactància per no sentir-me tan sola, i per què en moments de crisi em donin un cop de mà.
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. jul. 18, 2014 7:03 am

Hola novella,

Jo sóc de les que va obrir un post per deslletar durant l'embaràs, jeje. La veritat que aquest segon embaràs és desitjat perquè voliem un altre fill, però totalment inesperat perquè no el voliem tan d'hora, així que al principi se'm va fer tota una muntanya alletar embarassada i pensar en un tàndem, sobretot perquè jo estic sola tot el dia amb la meva filla sense gairebé ajuda. Ara ja estic de gairebé 37 setmanes, i no he deslletat! La veritat que al principi em vaig obsessionar una mica, perquè em molestava molt, però després vaig pensar que aniriem fent i el que hagués de passar que passés. La meva filla mica en mica va anar demanant menys, sobretot per la baixada brusca en la producció, però té moments en que demana molt per fer xumet. En els últims mesos jo no he tingut llet així que tot ha estat xumet, i he de dir que ara al final m'ha tornat a molestar moltíssim perquè no fan el mateix moviment per mamar que per fer xumet. Cada cop que s'hi posa s'hi està molta estona i m'agafen contraccions, a part que la sensació no és agradable tampoc. El principal problema l'he tingut amb les migdiades, perquè no deixa de fer xumet durant tota la migdiada, que pot ser de 2 hores! He provat de treure-li quan està adormida, de pactar-ho abans, de tot, però no sempre ha funcionat, i clar, 2h fent xumet no et dic la de contraccions que m'agafen, a part d'incomoditat amb la panxota, jeje. Alletar embarassada no ha estat fàcil per mi, ni agradable del tot, Sincerament tinc ganes de parir, crec que portaré el tàndem millor, més que rès pel tema de les contraccions i la sensació incòmode que em provoca quan fa xumet, i això que abans no m'incomodava pas que fés xumet! En fi, ja queda poquet per iniciar el tàndem, a veure com ho portem!
Imatge

Imatge

Imatge
novella

EntradaAutor: novella » ds. jul. 26, 2014 5:48 pm

Gràcies a totes per compartir experiències. Us ho vull agrair, encara que el meu embaràs ha finalitzat amb un avortament espontani a les 5 setmanes.
Seguim amb el desig de donar un germanet/a al nostre fill i espero poder compartir experiència amb vosaltres ben aviat!
Imatge
Imatge
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dg. jul. 27, 2014 9:52 pm

Quin greu novella! Espero que aviat arribi aquest germanet tan desitjat :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
novella

EntradaAutor: novella » ds. nov. 22, 2014 8:24 am

Hola noies! Ja torno a ser aquí. Torno a estar embarassada, de 6 setmanes i estic ben espantada. Després de l'avortament del juliol ara no paro de pensar que tot pot anar malament. Segueixo alletant al meu fill, que té 25 mesos. Tinc sensibilitat als mugrons però de moment s'aguanta. Ara bé el dubte, després de l'avortament hi ha qui m'ha dit que tot va ser culpa de la lactància, que estimula l'úter i per aixo vaig tenir avortament. He de dir, però, que la ginecòlOgassa que em va atendre d'urgències em va dir que no tenia res a veure. Jo he llegit que si no és un embaràs de risc,la lactància tampoc és un risc, però estic rallada. Com puc saber si és de risc o no si fins les 12 setmanes no em mira ningú! Bé, crec que aniré per privat a fer eco a les 8 setmanes, però tinc por. Jo no vull deslletar al meu fill, encara gaudim de la lactància, i més ara que de nit ha acceptat més al seu pare i mama menys i jo dormo més!! Què en penseu, estic tonta?? ;-)
Imatge
Imatge
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » ds. nov. 22, 2014 1:29 pm

Ostres novella, quin greu el q has passat, imagino q ara deus tenir el cap ple d dubtes. Jo no puc dir-te si t'has de preocupar o no, no sé si la lactància pot afectar el teu embaràs... Però el q si sé és q hi ha molts prejudicis envers la lactància i q quan alletes el teu fill durant molt de temps qualsevol cosa que passi és culpa de la lactància per segons qui.... Potser haguéssis patit aquesta pèrdua de totes maneres, encara q no alletéssis el teu fill, qui sap. Jo vaig alletar a la meva filla durant l'embaràs i per aquest sol fet em van dir q el nen naixeria prematur, ja q cada cop que mamava jo tenia contraccions no doloroses, com les Braxton. Resultat, el nen va néixer a les 40 setmanes clavades, puntualitat anglesa tu. I jo em vaig passar els dos últims mesos patint per si em posava de part... Tot s'ha de dir, al final de l'embaràs vaig anar a un altre metge i em va dir q no tenia rès a veure, que el coll de l'úter estava tancat i barrat i que les contraccions no éren productives en absolut. En fi. Si t'has de quedar més tranquila no està de mes anar a un privat a veure com et veu.
Espero q aquest cop vagi tot la mar de bé. Molts ànims bonica! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. nov. 24, 2014 11:08 pm

Hola noies!
Novella,felicitats pel nou embaras. Entenc q has d'estar feta una coca. Jo estic e!barassada de 38 setmanes i alleto a la meva filla de 35 mesos. A mi em van dir que la lactancia no afectava si no era de risc i q si no em prohivien les telacions sexuals no calia q deslletes. Si t'has de quedar mes tranquil.la fes eco i q et diguin si el teu embaras es de risc o no.
Per cert q çs meva llevadora em diu q no em posare de part pel sol fet d'estar alketant encara q tingui contraccions, q ara ja en tinc moltes!
Rossinyola, i com va el tandem?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::