ESCOLA SANTS: OPINIONS PRÀCTIQUES i JAUME I

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Essuca
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

ESCOLA SANTS: OPINIONS PRÀCTIQUES i JAUME I

dl. març 07, 2016 8:59 am

Hola!

Ja estem immersos en l'elecció de l'escola. Nosaltres vivim a Hostafrancs i ens toquen varies escoles. N'hem anat a veure 6 (totes públiques) i després d'aquesta ronda estem dubtant entre dues: Jaume I i Pràctiques.

Sabem que tal com està al barri, la primera opció és la que compta, que sinó te l'assignen d'ofici, per tant tenim molt dubtes de quina posar de primera. Ens podeu donar opinions (preferiblement de pares/mares que hi assiteixin) sobre les escoles. Gràcies.

I si voleu parlar d'altres escoles de la zona també les escoltarem! que tenim un cacau al cap :P

Aix que complicat!
Imatge
Imatge
Essuca

Re: ESCOLA SANTS: OPINIONS PRÀCTIQUES i JAUME I

dc. març 09, 2016 8:40 am

Em contesto a mi mateixa per pujar-lo. Algú hi porta ela fills? Conec varia gent que va al pràctiques i ningú del jaume I que a priori és la nostra primera opció ja que ens va agradar molt el projecte educatiu. Peró ens agradaria saber-ne més...
Imatge
Imatge
Essuca

dv. març 11, 2016 9:23 pm

Pujo el post! A veure si algú comenta :p
Imatge
Imatge
SandraUA
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

ds. març 12, 2016 7:54 am

Hola Essuca,
Diria que tu i jo haviem parlat pel socpetit quan els nens eren nadons...
El meu fill va al pràctiques. Ha començat aquest any P3 i estem molt contents!

Ell s'ha adaptat molt bé, l'ambient és molt maco i a infantil treballen super bé!

Si tens algun dubte concret, ja ho saps.
Essuca

dg. març 13, 2016 6:41 am

Hola Sandra!

Si recorda que havíem parlat fa un temps quan eren peques >.-<: >.-<: >.-<:
Vam anar a veure pràctiques també, ens va agradar però la contemplem més com a segona opció. T'explico a veure què opines.
Ja que ets per aquí et faré unes quantes preguntes :content:

Abans de veure les escoles teníem amb molt bon concepte de pràctiques, de fet coneixem 4 famílies que ara estan fent P3 (o sigui que seran companys de la teva/teu) i una que el nen ja fa primària i n'estan molt contentes. En canvi no coneixem ningú que vagi a Jaume I. Així abans de la ronda creiem que pràctiques seria la nostra primera opció. Però a les jornades de portes obertes ens van agradar més Jaume I, sempre són qüestions de subjectivitat com de feeling, ja que crec que les dues són bones i seria feliç si el miniessuco entrés en una de les dues, però em va semblar que pràctiques era més tradicional que Jaume I en relació al projecte educatiu. Vull dir menys grups flexibles o aquests més grans a infantil, més deures a primària...

No sé, estic feta un embolic perquè no sé si a Jaume I em van vendre "el producte" però són molt semblant amb pràctiques o realment el que em va transmetre a nivell de sensacions m'agrada més, tothom em parla bé de pràctiques i no sé ningú de Jaume I, i aixó em fa dubtar. I aquí estem a 15 dies de la preinscripció i sense una opció clara. :-o00m

Genial, haver-te retrobat!!!
Imatge
Imatge
SandraUA
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

dg. març 13, 2016 7:00 am

Hola,

S'ha de dir que el Jaume I no el vam anar a veure. El que et puc dir és que mames que van anar a veure'l els hi va agradar molt però van triar pràctiques per diferents motius. Però jo personalment no puc opinar, tampoc conec a ningú.

En quan a grups flexibles: 3 matins a la setmana es junten els tres P3 per fer espais d aprenentatge ( de 3 grups fan 5) que van passant tots els nens i els dimarts fan ambients que es barregen p3 p4 i p5.

Pel que es diu la primaria és més tradicional. Dóna la sensació que, poc a poc, s'està fent un canvi...

Nosaltres estem encantats!
anairda
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 14, 2016 10:11 am

dl. març 14, 2016 10:46 am

Hola Essuca,

és el primer cop que escric en un forum d'aquests...
jo porto a la meva filla (P4) a l'escola Jaume I i t'he de dir que n'estem molt i molt contents. No era la nostra primera opció en el moment de fer les preinscripcions però ara realment és una escola que ens agrada molt. Tenen un projecte educatiu jo crec que molt bo, almenys per a infanti que és el què jo conec, treballen molt amb grups reduïts, compartint amb alumnes d'altres classes, compartint moments amb alumnes de P3 i P5, han creat una manera de treballar per ambients dues tardes a la setmana (suposo us ho van explicar a les portes obertes) que la meva filla disfruta moltissim i que sé que altres escoles del barri volen també incorporar en el seu dia a dia... l'equip de mestres d'infantil és una meravella, sempre oberts a atendre't pel què sigui i quan sigui i interessats en allò que passa també fora l'escola...

resumint, jo la recomanaria...
espero et serveixi la meva opinió, només sóc una mare de sants que aposta per l'escola pública per s tothom!
Essuca

dl. març 14, 2016 3:21 pm

t'envio un privat! yuppi algu que la coneix >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
anairda

dt. març 15, 2016 7:49 am

Ok
Essuca

dt. març 15, 2016 10:37 am

Perdona, has rebut el missatge privat? és que ara no el trobo en missatges enviats i ara no sé si ho faig fer bé :content: quin desastre! si no l'has rebut avisa que te'l torno a enviar. Gràcies!
Imatge
Imatge
anairda

dt. març 15, 2016 9:42 pm

Doncs crec q no he rebut res...o potser no ho sé trobar, on s' envien els privats? Soc nova en aquest mundillo jajajaa
Essuca

dc. març 16, 2016 6:29 am

N'he enviat un altre, a veure si arriba! Ho sento ser tant pesada, pero aixó de l'escola em porta de cap...

Jo quan inicio la sessió, si tinc un MP em surt com una indicador. Sino al tauler de control de l'usuari hi ha una pestanya que posa missatges privats. Si no t'arriba potser és que has de tenir x entrades fetes abans de tenir aquest servei, ni dea, si fos el cas, et faria les preguntes en obert.

Gràcies!
Imatge
Imatge
Jolis
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 23, 2016 12:13 pm

dc. març 23, 2016 2:00 pm

HOLA!!

Nosaltres som un grups de mares que ens agradat molt el JAUME I i volem inscriure els nostres fills !! volem trancar una mica la fama de gueto que te l'escola , ja que el projecte educatiu i la ilusió que tenen no l'hem vist a cap altre escola del BARRI
Jolis
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 23, 2016 12:13 pm

dc. març 23, 2016 2:03 pm

Disculpeu les faltes escric desde el Tel :((
Essuca

dc. març 23, 2016 3:39 pm

Ostres!

M'encanta la idea, perquè el projecte educatiu i els/les mestres ens van encantar, vam sortir superdecidits de triar-la com a escola. Però al parlar amb gent del barri, i veure una mica la sortida de l'escola, la fama de guetto ens frenava una mica (tot i que continua estan al nostre top de preinscripció).
He estat preguntat a gent que conec i ningú s'animava, tenien altres preferències. (tampoc no fa molt que som al barri i no coneixem gaire gent). T'envio privat perquè estic molt interessada amb la idea.

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Essuca

dc. març 30, 2016 8:42 am

Avui comencen les preinscripcions!!! Quin descans tenir decidida l'escola
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Essuca

dv. abr. 08, 2016 6:55 am

Bé, la preinscripció s'ha acabat. Espero que tingueu molta sort en les vostres eleccions.

Poso per aquí dades no oficials sobre nombre de sol.licituds (per saber com ha acabat la cosa, i per si l'any vinent algú busca informació com hem fet nosaltres), si algú sap de més escoles o d'algun número diferent (ja que totes són extretes via whatssapp de pares, res oficial) que avisi :ok:

Per odre de més ple a menys:

Barrufet: 63 de 50 places (37 amb més de 30 punts)
Jaume I: 49 sol.licituds de 50 places
Institució Montserrat: 45 sol.licituds de 50 places
Cal Maiol: 21 sol.licituds de 25 places
Lluís Vives: 20 sol.licituds de 25 places
Pràctiques: 35 sol.licituds de 50 places
Cavall bernat: 13 sol.licituds de 25 places

Aquest any sembla que ha esta més repartit en el Barri de Sants i que casi totes les escoles podran satisfer les primeres demandes >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
bluenoreen
Entrades: 32
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

dv. abr. 08, 2016 11:28 am

Essuca ha escrit:Bé, la preinscripció s'ha acabat. Espero que tingueu molta sort en les vostres eleccions.

Per odre de més ple a menys:

Barrufet: 63 de 50 places (37 amb més de 30 punts)
Jaume I: 49 sol.licituds de 50 places
Institució Montserrat: 45 sol.licituds de 50 places
Cal Maiol: 21 sol.licituds de 25 places
Lluís Vives: 20 sol.licituds de 25 places
Pràctiques: 35 sol.licituds de 50 places
Cavall bernat: 13 sol.licituds de 25 places

Escola Magòira: 31 sol.licituds de 25 places (21 famílies a sorteig)
eliseo
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 26, 2018 2:54 pm

dl. feb. 26, 2018 3:01 pm

Hola a totes/tots
Voldria saber si algú porta els seus fills/filles a les escoles Jaume I o Pràctiques de Sants i la vostra opinió, si n'esteu contents i què en valoreu més. Moltes gràcies per endavant,
Essuca

dl. feb. 26, 2018 5:39 pm

Hola, jo porto el meu fill a Jaume I, i n'estic molt contenta. És una escola molt acollidora, que escolten molt els nens. Si tens algun dubte més concret potser te'l puc resoldre.
Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::