L'orinal...

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
GemmaMM
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

L'orinal...

EntradaAutor: GemmaMM » dc. feb. 15, 2017 2:34 pm

Hola a tothom, he llegit diverses entrades sobre aquest tema però són de fa temps i m'agradaria saber si encara és un tema "d'actualitat"...
En fi, al gra. El meu fill farà 4 anys el mes vinent i no hi ha manera que faci caca enlloc més que no sigui un bolquer. Li vam treure el bolquer quan tenia 2 anys i 3 mesos i la veritat és que va anar molt bé. La caca sempre ens l'ha demanat de fer al bolquer i sempre li hem posat. Hi ha èpoques de tot (em refereixo a la nostra desesperació com a pares) i actualment estem en una d'aquelles èpoques en les que ens plantegem el fet de no posar-n'hi més. Ell s'ho passa molt malament, reté la caca, i el pediatre no li dona gens d'importància. Vosaltres com ho veieu? Estem bastant desesperats...
Moltes gracies.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7445
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: noviachuky » dj. feb. 16, 2017 12:33 pm

Gemma a nosaltres també ens va passar, et dic el que ens van dir que fessim i ens va funcionar, per probar no perds res.

Tu posa-li el bolquer, que faci caca com sempre, quan acabi que es tregui ell el bolquer, llenci la caca al water, es netegi el cul i tiri de la cadena.

Al cap d'una setmana de fer això ja va fer caca al wc.

Petons i ànims reina!
Imatge

Imatge
GemmaMM
Entrades: 11
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

Re: L'orinal...

EntradaAutor: GemmaMM » dv. feb. 17, 2017 7:53 pm

Ostres! Sembla un bon començament. Demà mateix ho comencem a posar en pràctica. A veure si tenim sort i funciona...
Moltes gràcies!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Yahoo [Bot] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: