Periodes de reclamació

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sandra34
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 9:23 am

Periodes de reclamació

EntradaAutor: sandra34 » dj. feb. 16, 2017 9:53 am

Bon dia,

Algú que em pugui explicar com s'ha de fer en el periode de reclamacions per saber si hi haurà alguna familia que finalment deixa la plaça per posar-se en contacte amb ella. He llegit alguns comentaris conforme heu aconseguit la plaça d'aquesta manera però no em queda gaire clar.
Em, podeu explicar les vostres experiències?

Gràcies
sandra34
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 9:23 am

Re: Periodes de reclamació

EntradaAutor: sandra34 » dj. feb. 16, 2017 9:57 am

Sóc conscient que m'adelanto molt perquè ni tansols s'han fet les preinscirpcions però vull conèixer i entendre ben bé com funciona perque si arriba el cas com el periode de reclamació és curt tenir clar què fer.
Vull fer preinscipció per P4 i sóc conscient de la dificultat d'accedir en aquest curs, així que vull tenir prèviament totes les possibilitats clares.

De nou, moltes gràcies!
aurora75
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 09, 2013 10:07 am

EntradaAutor: aurora75 » dj. feb. 23, 2017 9:04 am

Hola. Suposo que ja ho saps, però hauries de fer prescripció a l'escoles que vulguis sabem si hi ha vacants preguntant a l'escola directament.
Un cop surten les llistes i si no heu tingut sort cal anar a la subcomissió de garanties d' admissió de cada districte x si no estas d'acord amb la plaça asignada d'ofici.
Si no es resol hauries d'anar al consorci a tramitar una reclamació.
Molta sort!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 23, 2017 3:13 pm

Aquest any introdueixen canvis en el funciinament de les llistes d espera. Si sou de Bcn,la setmana vinent el consorci fa cada dia una reunio informativa a cada districte per explicar les novetats. Al web surten les dates

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: