Canvi de llevadora

Salut, dubtes i preparatius.
Bombeta
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. març 16, 2017 9:09 pm

Canvi de llevadora

EntradaAutor: Bombeta » ds. març 18, 2017 2:54 pm

Hola,

He buscat pel forum aquest tema, i com que no he trobat res he decidit obrir aquest fil.

El cas és que aquesta setmana hem tingut la primera visita amb la llevadora i ni jo ni la meva parella hem sortit gens contents d'aquesta visita. Resumint una mica, durant la entrevista va semblar que volia que fessim tot el seguiment del embaras desde la privada, només pel fet de voler fer una eco la setmana 8 per confirmar si tot va bé. I un cop arribats a casa, repassant el carnet d'embarassada vam veure com molts punts els havia omplert amb informació diferent al que haviem comentat a l'entrevista.

Es pot canviar de llevadora de la pública?
PetitPrincep79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1999
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Canvi de llevadora

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. març 18, 2017 5:30 pm

No se si pots canviar o no, el que si et diré és que si us ha tractat malament o amb dades incorrectes, podeu fer un escrit.
Jo vaig passar per 3 llevadores diferents com a mínim per la pública per que a cada visita hi havia una de diferent; amb una de les que em va visitar, vaig haver de posar una queixa formal per com em va tractar. Si creus que és el vostre cas, heu de demanar full de reclamacions/queixes al centre mateix.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Bombeta

EntradaAutor: Bombeta » dg. març 19, 2017 5:49 pm

Gràcies per la resposta PetitPrincep79. Ni se m'havia passat pel cap que es podia fer un escrit de queixa, però a ben segur que si continuem amb aquesta llevadora i la próxima visita que tinguem amb ella és com aquesta primera que el presentarem.
jaruma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. març 21, 2017 1:16 pm

Jo vaig demanar que em donéssin una altra llevadora, directament. Em van dir l'horari de l'altra i cap problema. És important que et sentis a gust, encara que siguin visites curtes. El dia del part resulta que la meva llevadora estava treballant a l'hospital, i la vaig tenir una estona :-)

No crec que et posin cap problema. Si en tenen vàries, només és fer un canvi d'horari.
Papagaya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. març 12, 2012 10:06 pm

EntradaAutor: Papagaya » dj. abr. 06, 2017 1:33 pm

Hola Led!

Si que pots demanar canvi de llevadora, si et pregunten el motius alegues el que ha passat, i si no cedeixen poses queixa. Respecte a que la llevadora insisteixi que vagis només per mútua, li demanes que t´ho especifiqui per escrit. No ho farà perquè tu a part de pagar la mútua pagues la SS com tots.

Heu de sentir-vos agust per davant de tot, és una etapa preciosa però a la vegada molt vulnerable i has de sentir-te acompanyada emocionalment.

Un petó!!
Imatge
Imatge
Bombeta

EntradaAutor: Bombeta » dv. abr. 07, 2017 9:31 pm

Hola,

Gràcies per les vostres respostes! :)

Al final, degut a que els horaris de les visites que teniem eren difícils de compaginar amb la feina, hem decidit anar per la privada. De cara al part ja veurem..

De moment el tracte amb la ginecòleg que tenim és molt millor que el que vam tenir amb la llevadora.

Salutacions a tots!! :)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: