Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
nienna
:: zebra
Entrades: 1971
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

EntradaAutor: nienna » dg. març 19, 2017 8:53 am

Doncs això, a casa són 3 nens i se'ns ha acumulat una gran quantitat de dibuixos, manualitats, albums de l'escola, etc etc. Ara tinc una capsa amb el nom de cada nen i els vaig guardant però sense cap ordre ni sentit. M'agradaria organitzar-ho d'alguna manera i poder escollir guardar només alguns dibuixos i no tots.

Fa uns anys em vaig posar a escanejar dibuixos i els guardava així, i només guardava els més xulos, però ho vaig deixar perque es necessitava molt de temps.

Com ho feu vosaltres?
Imatge

Imatge
el mes de març al Club de lectura llegirem "Las normas de la casa" de Jodi Picoult T'apuntes?
Anna Maria
Entrades: 1106
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Que feu amb els dibuixos i manualitats dels nens?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. març 19, 2017 9:48 pm

Hola guapa!
Doncs en un altre post les companyes van comentar que en feien fotos, suposo jo que podent-les guardar a l'ordinador, imprimir-les o revelar-les per guardar en un àlbum.
viewtopic.php?f=25&t=47303&p=1792389&e=1792389
Pel que fa a classificar-les d'alguna manera, jo si en tingués tres potser m'agradaria ajuntar-les per temes o fins i tot si pogués ser per edats, no sé si això és possible al cap del temps si no s'ha fet del principi, però a mi em faria gràcia tenir junt, per exemple, el que van fer als dos anys, però no per comparar, eh? sinó per veure com han canviat les maneres de fer, etc. si a l'escola es va treballar la mateixa temàtica com es va abordar...
Totes les manualitats de nadal juntes, les d'activitats d'estiu i/o setmana santa, o d'activitats extraescolars, ...
Edito per dir que els dibuixos, un cop triats els més significatius, els posaria en una carpeta d'aquelles que porten tot de fundes a dins
https://www.google.es/search?q=libreta+ ... 09#imgrc=_
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge
Imatge
Al maig al Club de lectura del SP llegim Sentit i sensibilitat de Jane Austen. T'apuntes?
nienna
Entrades: 1971
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » ds. març 25, 2017 9:03 am

Moltes gràcies per les idees Anna Maria! :-()-) Em semblava que hi havia un post que en parlava però no el trobava!

La veritat amb 3 s'acumulen moltes coses, i són coses que vull guardar, però de manera ordenada per poder mirar-los de tant en tant. Ara es un caos :-o00m

Gràcies!
Imatge

Imatge
el mes de març al Club de lectura llegirem "Las normas de la casa" de Jodi Picoult T'apuntes?
Anna Maria
Entrades: 1106
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » ds. març 25, 2017 10:30 pm

No es mereixen! Si et serveix de consol, et diré que jo farà 9 anys que visc amb la meva parella i he acumulat moltes coses, que faig anar i que no, sembla estrany com acumulem...

Ah, i pel que fa a trobar un tema, pots provar de buscar-lo pel google, poses sóc petit i el que busques i et sortiran els posts.

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge
Imatge
Al maig al Club de lectura del SP llegim Sentit i sensibilitat de Jane Austen. T'apuntes?

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: