Opinions Escola Pràctiques Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
LauraSants
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 19, 2017 1:40 pm

Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: LauraSants » dg. març 19, 2017 5:28 pm

Hola a tothom!
és el primer cop que escric al fòrum i bàsicament és perquè necessito conèixer opinions sobre l'escola Pràctiques del barri de Sants. Hem de fer la preinscripció per la nostra filla que farà P3 i ens debatem entre Jaume I i Pràctiques. És obvi que la Jaume I té millors instal.lacions i és més gran, però l'escola Pràctiques ens va causar bona impressió a la jornada de portes obertes i necessitariem conèixer opinions de gent que hi porti els seus fills o la conegui d'aprop per poder decidir.
Algú que ens orienti?
Gràcies!!!
Essuca
:: poltre
:: poltre
Entrades: 693
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: Essuca » dt. març 21, 2017 6:02 pm

Hola!

No et puc ajudar gaire amb el tema pràctiques - tot i que tinc alguns amics que hi van i n'estan contents -. Només dir-te que el meu fill fa P3 a JaumeI o sigui que si tens algun dubte d'aquesta escola aquí estic per ajudar-te. :-()-)
Imatge
Imatge
Lídiap21
Membre des de: dt. març 28, 2017 2:32 pm

EntradaAutor: Lídiap21 » dt. març 28, 2017 2:49 pm

El meu fill gran actualment està cursant P5 a l'escola Pràctiques i el curs vinent la meva filla petita començarà P3.
Nosaltres estem molt contents amb l'escola. És una escola familiar i humil. El projecte educatiu és molt bo i amb formació continuada. El professorat molt implicat amb les coses de l'escola i les families també. Evidentment, com a totes les escoles, hi haurà professors que agradaràn més i d'altres no tant. Per mi és una bona escola on els nens es coneixent entre tots.
Com a instal.lacións no son les millors però personalment el que més em va agradar és el pati d'infentil, amb sorral, hort, arbres....
Al final cadaú ha de posar en una balança el que més l'interessa per els seus fills.
raquel_aina
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

EntradaAutor: raquel_aina » dt. març 28, 2017 4:34 pm

Essuca ha escrit:Hola!

No et puc ajudar gaire amb el tema pràctiques - tot i que tinc alguns amics que hi van i n'estan contents -. Només dir-te que el meu fill fa P3 a JaumeI o sigui que si tens algun dubte d'aquesta escola aquí estic per ajudar-te. :-()-)

Hola!!

Ens pots explicar una mica de Jaume I??? Avui em fet la preinscripció i la tenim la primera de la llista, però ens agradaria saber més de gent que està "dins", ja que no coneixem ningú i encara que de portes obertes vam sortir super contents, volem més info!!!

Gràcies!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: