jugar i jugar

Més qüestions.
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

jugar i jugar

EntradaAutor: Helena » dv. feb. 15, 2008 4:09 pm

Hola!!

He descobert una web interessant on hi ha alguns articles i recursos que estan força bé:

www.jugarijugar.com

nosaltres ara per jugar, tenim el terra del menjador forrat de puzzles de goma i una escampada general de joguines de tota mena,...i entre coixins, ninos, pilotes,cotxes,...no hi cap ni l' apuntador!!!....a veure si aquest finde posem ordre!!!!

i vosaltres, com/a què jugueu??

:anec: :camio:
:-eh_::
Marta_fp
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dv. feb. 15, 2008 7:18 pm

La Mariona també té molts animals de peluix. Al principi els fèiem servir per imitar sorolls d'animals i ens referíem a ells amb noms. Ara que és més gran també li agrada abraçar-los.

També té molts llibres. Amb els llibres d'animals també li fem els sorolls o els gestos d'animals i sorpresa! un dia va començar a imitar-los! Si no sé quin soroll fan m'invento un gest (la girafa es menja els seus cabells) Els llibres que em suggereixen una cançó també aprofito per cantar-li: si hi ha una lluna, la lluna la pruna. I si el llibre té objectes que tinc per casa, li ensenyo la versió real: taronges, flors...

Ara comença a jugar amb les pilotes tan amb les mans com amb els peus i també li agraden molt els interruptors i els botons de la tele i la minicadena. Jo deixo que explori amb risc que em faci malbé alguna cosa.

Li agrada molt empènyer objectes per la casa.

Li he ensenyat parts del cos tot jugant: parts de la cara, peus, llombrigol-ring-ring...

Anem a ballar a les sessions de ball de la biblioteca. Li agraden molts les cançons per gesticular.

Li agrada molt vestir-se sola encara que no se'n surti gens i jo l'ajudo. Li agraden les cremalleres, belcros, betes, cordills...Total, que juga amb sabates, caçadores...

Hem provat de pintar, però de moment està més interessada a menjar-se els colors.
MamadeEmma
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » dv. feb. 15, 2008 9:44 pm

Nosaltres teníem el menjador amb el terra de puzzle i ple de coses de la nena. Fa uns mesos ja li em posat el terra de puzzle a tota la seva habitació i al menjador em deixat bastants joguines...

Nosaltres deixem que la nena vagi on vulgui, ja que tb es casa seva... i juguem per tot arreu...es clar que em adecuat la casa pq no hi hagi perill...

A part dels jocs de ballar, saltar, amagar, mirar contes, jugar a pilota, jugar al llit dels papas...tenim un joc que a l'Emma li agrada molt...vaig comprar una llanterna gran i a un foli vaig dibuixar uns animalets i els vaig retallar (una mosca, tortuga, un peix...) enganxo un dels dibuixos a la llanterna i ens anem a la seva habitació...apaguem el llum i juguem a atrapar l'animal...es molt divertit....
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 15, 2008 10:04 pm

sembla molt divertit aquest joc de la llanterna

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::