Acretisme placentari, algú s'hi ha trobat?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Tiritiri
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. juny 08, 2008 10:49 pm

Acretisme placentari, algú s'hi ha trobat?

EntradaAutor: Tiritiri » dj. ago. 10, 2017 9:18 pm

Bona nit maques, alguna de vosaltres ha passat per un acretisme placentari? Una vegada ha nascut el nadó, la placenta no surt perquè està adherida parcialment o totalment a l'úter, llavors te l'han de treure manualment i això provoca una hemorràgina post part considerable.
A mi em va passar en el 1r embaràs i ara em plantejo anar pel 2n i clar...va ser durillo. Transfusió de sang, embolització, primera nit a la UVI, etc.
Ja em direu!
Gràcies!
Buscant dsd Març '12
9/13: 1a.FIV: 7 folis - 4 òvuls madurs-3 fecundats - n'evolucionen 2 que transferim. Beta negativa.
11/13: Test ERA
12/13: Test positiu: Receptiva a +7.
2/14: Iniciem 2a. FIV. 3/14: Punció: 8 folis - 5 òvuls - en descarten 2 - 3 fecundats - n'evolucionen 2 - congelats a +2 dies
7/14:Transf. 1 embri, l'altre no supera descong. Beta -
PetitPrincep79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1991
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Acretisme placentari, algú s'hi ha trobat?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. ago. 12, 2017 9:37 am

Bones,

A mi em va passar... La placenta no sortia, van estirar manual... I ja no recordo res. Em van fer un legrat d'urgència i, afortunadament, l'hemorragia va parar i no va caldre transfusió (vaig quedar al límit).
Als 2 mesos, continuava amb molts loquis i van veure que encara tenia trossos de placenta "vius". Novament legrat. Després, van quedar restes calcificades, vaig fer abortius i res. Als gairebé 3 anys em van fer una histeroscòpia quirúrgica per treure'ls.

Estic en "recerca passiva" de l'embaràs, se que a l'hora del part estaria nerviosa, però com a mínim, ja saben que hi ha la possibilitat i suposo que actuarien en conseqüència. Aniria a la mateixa gine que em va atendre.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: