Arteria umbilical única

Salut, dubtes i preparatius.
Lola91
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. feb. 07, 2017 1:06 pm

Arteria umbilical única

EntradaAutor: Lola91 » dj. ago. 10, 2017 10:34 pm

Hola a tothom!

Estic a la meitat de l'embaràs i des de la setmana 12 aproximadament em van diagnosticar arteria umbilical única.

De moment tot esta anant bé i estem molt contents però ens agradaria coneixer algú que hagi passat pel mateix per saber la seva experiència.

Moltes gràcies a totes!
shyla
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Arteria umbilical única

EntradaAutor: shyla » dv. ago. 11, 2017 1:41 pm

Amb el meu primer fill van veure que tenía AUU a la setmana 30. A les altres ecos es veien tots els conductes. Em feien ecos de control de pes mes sovint. El meu fill va neixer a les 40 justes i va pesar 2,600.
Imatge Imatge
Lola91

EntradaAutor: Lola91 » dv. ago. 11, 2017 3:43 pm

Moltes gràcies per la teva resposta shyla!
shyla
Entrades: 1336
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dv. ago. 11, 2017 4:28 pm

Ah per cert, a mi en feien fer repos relatiu per tal que no em cansés gaire. Una altra cosa es que les ecos les fes sempre la mateixa persona amb el mateix ecograf, ja que hi ha moolta variacio. A mi a les 37 setmanes em van fer la ultima eco ja que en teoría el meu fill ja pesava 2,950... Si tens dubtes ja saps.
shyla l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 11, 2017 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
Lola91

EntradaAutor: Lola91 » dv. ago. 11, 2017 7:13 pm

Moltes grácies de nou shyla!

Doncs a mi no m'han comentat res de fer repos...tot i que si que m'han anat fent força mes ecos per anar controlant el creixement i que tot vagi bé. De moment estic fent seguiment per mútua i per seguretat social i a tots dos llocs m'han confirmat AUU..no ens volem preocupar en excés però sempre anem a totes les ecos amb l'ai al cor.

M'alegro molt que al teu embaràs anés tot be :globus:
nona
Entrades: 1062
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dc. set. 13, 2017 8:50 am

Hola Lola,
En el meu segon embaràs també em van detectar a la eco de les 20 setmanes que tenia una arteria umbilical única. Vaig patir tot l'embaràs, em van tenir molt controlada, no em van dir res a mi tampoc de fer repós... i la meva filla va pesar 3600 g al neixer!!! Quan m'ho van dir vaig deixar anar un: sort que només tenia una arteria!!!

Tot va anar molt bé i només vam haver d'anar a fer-li una eco per comprovar que els seus ronyons estiguessin bé quan la petita tenia pocs mesos de vida.

Segur que anirà tot bé!
Imatge

Imatge
Lola91

EntradaAutor: Lola91 » dt. set. 19, 2017 7:53 am

Hola Nona!

Moltes gracies per la teva resposta! M'anima molt que m'expliqueu les vostres experiències :ok: !

A nosaltres de moment ens han programat alguna eco més per controlar el creixement, i ens passa el mateix, sempre anem patint a cada visita...però esperem que tot segueixi anant bé!

Ja us aniré explicant! :-()) gràcies a les dues!!!
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

EntradaAutor: pingu2015 » dv. oct. 06, 2017 6:44 pm

A una de les meves millors amigues li van diagnosticar també, no li havien dit res del repòs però si el seguiment més exhaustiu, va anar tot bé, i va ser un nen preciós,de pes i alçada de percentil 90!
Et desitjo molta sort :-()-)
mimu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:28 am

EntradaAutor: mimu » dt. oct. 10, 2017 10:29 pm

Hola!!
De coses extranyes en passen... el meu tot lo contrari... al neixer em van dir que tenia 2 arteries i 2 venes, que no ho havien vist mai, li van fer fotos i tot... era un cordó enorme... li van haver de posar doble pinça... jo em vaig preocupar molt xq em van dir q tenien q fer li una eco abdominal... pero estava tot perfecte, es un nen sanissim i aixo si, va neixer grandot!! Jejej 3,830 a la setmana 38,6. Aixi que tranquils i més si t ho van mirant!!!! Anims!!!
Lola91

EntradaAutor: Lola91 » dg. des. 03, 2017 2:51 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes! De moment anem molt bé de creixement, ja que a la setmana 37 ja gairebé pesava 3Kg, així que estem més tranquils en aquest sentit.

Als vostres peques els hi van haver de fer alguna prova més un cop van néixer?

Ostres Mimu no ho havia sentit mai això! M'alegro molt que anés tot perfecte :globus: ens ha ajudat molt anar-vos llegint i veure que no ens ha passat només a nosaltres!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Moxaina i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: