Histeroscòpia quirúrgica

Tractaments, clíniques, medicaments..
Pingu
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Histeroscòpia quirúrgica

EntradaAutor: Pingu » dt. nov. 14, 2017 9:51 am

Bon dia!
El dia 28 em fan aq prova. Us va servir per millorar en la següent transferència? En el meu cas es fa per engruixir l'endometri ( fer la cavitat més gran ), ja que no aconseguim q passi de 4-5

Gràcies! A veure si m'en podeu donar referències positives :)
Jo 29 Hipogonalisme central Ell 33, tot ok
Iniciem Set 15 ( regles irregulars )
De Gener16 a Març16: Omifin sense èxit
Proves vàries durant l'estiu 16
Oct 16 1a IA - Negativa
Gen 17 2a IA - Negativa
Abrl 17 FIV, 7 embrions dia 5 congelats
Jul 17 1a transf d'1 embrió -Negativa
Set 17 Test Era
Nov 17 i Des 17 Descans
Gen 18 - . . .
Gustineta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Histeroscòpia quirúrgica

EntradaAutor: Gustineta » dt. nov. 14, 2017 10:23 am

Hola Pingu,

A mi el juliol em van fer una histeroscòpia que havia de ser diagnòstica, però va acabar sent quirúrgica. El motiu de la intervenció va ser que van detectar-me l'úter arquat . És una malformació uterina lleu i que no hauria de causar problema, però me la van corregir pels antecedents.

En el meu cas el procediment va ser aquest:
- Vaig trucar amb la regla (de fet un pèl just, de poc m'he d'esperar un mes)
- Anticonceptives durant una setmana (des de CD5 fins el dia de la intervenció).
- Antibiòtic el dia abans de la intervenció, el mateix dia de la intervenció i l'endemà.
- Protector d'estòmac el dia abans de la intervenció.
- La intervenció va durar uns 45 min i em van sedar.
- Després de la intervenció, Progyluton durant 21 dies i relacions sexuals amb protecció.

Pel que fa als "efectes secundaris":
-Desajust del cicle per les anticonceptives i després el Progyluton.
-Una mica de dolor després de la intervenció i durant un parell de dies, però molt lleu! Vaig tornar caminant a casa i l'endemà a treballar sense problema. Va ser una recuperació ràpida.
Jo estic contenta d'haver-la fet, però encara no sé si afavorirà la implantació... segurament sí, perquè fa poc que sabem que el problema ve d'una altra banda, no de l'úter.

No sé si en el teu cas el procediment serà igual ni si et donaran la mateixa medicació, ja que la histeroscòpia és per un motiu diferent del meu, però espero que t'orienti una mica.

Molta sort!
Del 1984
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-novembre 2017: FIV + DGP. Tenim un campió per transferir.

Imatge Imatge
Pingu

EntradaAutor: Pingu » dt. nov. 14, 2017 5:05 pm

Hola!! Gràcies x la resposta... però que va... amb mi ja tiren q te veo... la regla mha vingut avui i em fan la prova el 28 ni preparació ni res jajajaja

Aq procediment q expliques, o molt semblant, me'l van fer per lhisterosalpingografia lestiu de lany passat, allò de mirar les trompes. I tmb em van fer la histeroscòpia diagnòstica, però com el q el nostre problema és lendometri q no creix ni a la de tres, ens proposen tornar a fer lhisteroscòpia però aq cop quirúrgica, fer una talls a lúter i intentar q daq manera engruixeixi, que hi hagi més teixit.
Es veu q és nou això i q per provar no perdem res... i suposo q una mica adolorida surtiré i au... deu meu... quan arribarà el dia q ens enriurem de tot aixoooo!!! Nosaltres aq any acabarem així... i de cara a gener ja farem la segona transfer... suposo!! Pq cada mes passa alguna cosa... aq mes no lhem pogut fer pq vaig agafar fongs... i vam haver de suspendre...
En fi... q the dexplicar....
Gràcies!! ;)
Oct 16 1a IA - Negativa
Gen 17 2a IA - Negativa
Set 17 Test Era
Nov 17 i Des 17 Descans
Gen 18 - . . .
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: tossuda » dj. nov. 16, 2017 1:58 pm

Hola Pingu,

Jo tenia el mateix problema que tu. A mi em va portar el Dr. Ballesteros a IVI Barcelona i el que vam fer durant uns 6 mesos va ser prendre L Arginina, vitamina E i unes pastilles (no recordo el nom ?-) a diari . També prenia maca andina (pel meu compte) i anava a acupuntura. Em controlaven el gruix de l'endometri setmanalment via ecografies. Al final va funcionar!

Aquesta nova tècnica que dius la desconec totalment. Caram, quines coses que fan. Suposo que amb aquesta tècnica de fer talls a l'úter et receptaran antibiòtic!!

No et desanimis. No em vaig batejar com a "tossuda" per res ;-) Pensa que cada mes el teu endometri està diferent a l'anterior i al que vindrà. Ànims i que tinguis moltíssima sort!!!!

Tossuda
Pingu

EntradaAutor: Pingu » dj. nov. 16, 2017 8:49 pm

Hola Tossuda!! Gràcies x contestar i donar la teva vivència.
Jo tmb faig maca pel meu compte i acupuntura, vaig a caminar i ioga ( aq dos últims quan en tinc ganes jeje) ara vull començar tmb amb la vit E q també vaig llegir q va bé x fer-lo créixer.
Què prens tu de vitamina E, són pastilles?

El tema ha estat, q finalment la mútua no em cobreix aq operació i té un cost d'una mica més de 1000€... suma y sigue... així que, a part que el dia 28 mhavien doperar i no pot ser per temes interns de la clínica, m'ofereixen el dia 5 de desembre...i ara el 5 no ens va bé a nosaltres. Pensem que el què farem serà descansar una mica i de cara a gener fer l'operació.

Nosaltres estem amb Fecunmed de Granollers, algú també hi va?

Pensàvem que aquest seria el nostre any però, ja enfilem cap el 2018... molta sort tindríem de quedar-nos de manera natural amb aq mini-descans... això només passa a casa dels altres...
Fins aviat ;)
Oct 16 1a IA - Negativa
Gen 17 2a IA - Negativa
Set 17 Test Era
Nov 17 i Des 17 Descans
Gen 18 - . . .