Viure a Bcn (Gràcia Nova) o Cornellà? Què opineu?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Anamnesi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 13, 2014 2:58 pm

Viure a Bcn (Gràcia Nova) o Cornellà? Què opineu?

EntradaAutor: Anamnesi » dv. gen. 12, 2018 11:13 pm

Hola boniques!!
He dubtat molt d'escriure aquest post.. però estem en molts dubtes i tot i que sóc conscient que és un tema personal, al final he pensat que em podria anar bé les vostres opinions, o almenys escriure-ho a veure si m'aclareixo una mica...
Us explico, jo sóc de Bcn de sempre, de Gràcia Nova, al costat de Pg St Joan. Ma mare encara viu allà, sola, i ha arribat un moment que econòmicament hauria de tenir ingressos, i la idea és llogar el pis i que visqui aprop nostre en un pis de lloguer aquí Cornellà, on hem acabat vivint ma germana (amb la seva família) i jo amb el meu marit i el meu peque de 7 mesos. Ma mare però ja és gran i en breu no podrà viure sola..
Nosaltres vivim de lloguer a un mini pis, i l'altre dia el meu marit em va proposar que anéssim nosaltres a viure a Bcn, reforméssim el pis (que això s'ha de fer si o si encara que el volguem llogar) al nostre gust, i visquéssim amb ma mare allà fins que ella necessités una residència. I més endavant comprar-li la seva part a ma germana.
Per nosaltres seria genial pagar molt poca hipoteca per un pis que és enorme, els lloguers estan fatal, i en canvi aquest en 5 anys estarà pagat.. xo em sap greu que el meu nen no tingui tanta relació amb els seus cosins com ara, que estem al mateix "poble" i també el fet de viure a bcn, que té menys natura i espais verds que on som ara, que tot i ser Cornellà, està millor en aquest sentit. També penso que per ambient en general és molt millor barri a bcn que Cornellà...
estem fets un embolic.... què en penseu?? Què faríeu?? Gràcies guapes!!!!!!!!!!!!! Petonssss
GRÀFICA FERTILITY FRIEND:
My Ovulation Chart
Maria V.
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Viure a Bcn (Gràcia Nova) o Cornellà? Què opineu?

EntradaAutor: Maria V. » dt. gen. 16, 2018 6:52 pm

Si us quedeu a Cornellà i convé que la mare visqui amb vosaltres, us caldrà canviar de pis; potser hauríeu de fer el canvi encara que l'àvia no vingués, perquè el menut creixerà i el "mini pis" se us quedarà petit. Com que els pisos a Cornellà no són tan cars, potser amb el que cobréssiu de lloguer pel pis de Barcelona pagaríeu el lloguer d'un pis gran a Cornellà per viure-hi amb l'àvia. Però no és segur i, a més, ella preferirà no anar-se'n de casa seva.
De zones verdes a Barcelona també n'hi ha. I tampoc no cal recórrer sempre a un parc: les dues places que hi ha als costats de la Sagrada Família us deuen quedar ben a prop. Això sí, perquè el menut jugui amb els cosins hauríeu d'aprofitar els caps de setmana.
No dius res del caràcter de l'àvia. La convivència pot ser fàcil i pot ser difícil, depèn. Us pot ser de molta ajuda, si vol i té forces. Com que dius que aviat la salut no li permetrà de viure sola i que el teu marit proposa d'anar vosaltres, ja ara, a viure amb ella, és que ho veieu bé. Només ho esmento perquè bé s'hi ha de pensar, abans de prendre la decisió.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: