Test de cribatge no invasiu estil Trisonim de NM Genètics, què en sabeu?

Salut, dubtes i preparatius.
aiguablava
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Test de cribatge no invasiu estil Trisonim de NM Genètics, què en sabeu?

EntradaAutor: aiguablava » ds. gen. 13, 2018 7:48 am

Tenim un fill i quan el vam tenir vam fer la prova del cribatge amb l'ecografia aquella que mesura el plec de la nuca i altres paràmetres.
Uns quants anys després m'han recomanat una prova no invasiva de cribatge que costa 500 euros mínim i naturalment ja ens han vingut els dubtes.
1% d'abortament per amnioscentesi, és una dada elevadíssima, però aquest test és realment segur?
La meva ginecòloga només m'ha parlat d'una marca, la NM Genètics, però he llegit que n'hi ha més.
Només tinc el cap: què faria una ginecòloga embarassada?
La veritat és que cada vegada crec més que em faré el test, tot i que no entra per mútua, de totes formes, per què ja no m'han parlat de l'analítica de l'altre cop que es combinava amb l'ecografia, tot i que em faran l'ecografia igualment? Aquella prova diuen que té un 96% d'encerts i la de cribatge no invasiu Trisonim un 99%. Que la primera disminueix eficàcia amb l'edat?
Les ginecòlogues embarassades què fan?
Què heu fet vosaltres? Quina heu fet?

Gràcies, no pensava trobar-me amb una controvèrsia tan gran en un segon embaràs.
Eupatina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: Test de cribatge no invasiu estil Trisonim de NM Genètics, què en sabeu?

EntradaAutor: Eupatina » dl. gen. 15, 2018 8:54 pm

Hola,

La meva cunyada és metge i la seva millor amiga ginecòloga, en un cas similar al teu, se la va fer.

Espero ajudar-te, ànims en el procés i l'espera.

Eu
aiguablava
Entrades: 36
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Test de cribatge no invasiu estil Trisonim de NM Genètics, què en sabeu?

EntradaAutor: aiguablava » dt. gen. 16, 2018 12:02 pm

Moltes gràcies.
M'he donat com a màxim demà dimecres per prendre la decisió.
En aquests dies que ens hem donat de reflexió també he buscat i he vist que fins i tot a la Sanitat Pública de Galícia o ja entra o està en procés de que entri. També l'estan fent en alguns hospitals públics d'Andalusia i això encara està reforçant més aquesta opció i saber que professionals de la medicina opten per la prova, encara més.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: