Inducció setmana 40?

Experiències i pors del moment més desitjat.

samsung
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Inducció setmana 40?

EntradaAutor: samsung » dj. oct. 11, 2018 5:37 am

Hola marones,
Avui compleix les 39 setmanes del meu segon embaràs. El bb i jo estem bé, sense cap complicació, el peque fa 3700kg, bé de líquid, pressió i sucre tot ok.
DIJOUS vinent surto de comptes i ahir el metge em va dir que si no m'he posat de part llavors, el dia 22 me L indueixen.
Ahir(igual q la setmana passada) estava dilatada de 1,5cm i amb contraccions poc efectives, però hi són.

Estic molt trista pel fet que ja m'hagin reservat hora per a la inducció :(

Com ho veieu induir a la 40+4? Pq a mi em dona la sensació que el cos només necessita més temps per poder posar-se de part tot sol però el metge ho té molt assumit q ens veiem el dia 22..
Rossinyola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 793
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Inducció setmana 40?

EntradaAutor: Rossinyola » dj. oct. 11, 2018 10:12 am

hola,

uff, això és un tema complicat. Una primera pregunta, metge public o privat? és que a mi em va passar, amb el meu segon fill, que havia de néixer super gran, més de 4kg segur deien, i em volien induir tb inclus abans de la 40, pel privat. Però vaig dir que no, vaig demanar hora amb la llevadora del CAP, li vaig explicar (ella no hi veia problema tampoc) i vaig solicitar la deirvació a l'hospital que em tocava. El nen va néixer just a la 40, en un part que va anar molt bé, i va pesar 3,400kg.... sense comentaris :-o00m

No vull dir q el teu cas sigui igual, però si t'angoixa i no ho veus clar, pots demanar una altra opinió, estàs en el teu dret, és el teu part i pots decidir molt més del que a vegdades ens deixen.

Molts ànims :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
samsung
Entrades: 354
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

EntradaAutor: samsung » dj. oct. 11, 2018 10:28 am

Doncs efectivament per privat.
Dilluns he demanat hora amb un altre i a veure què.
RedBerry
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 11, 2018 10:46 am

Samsum no t'amoins, i si creus que pots esperar una mica com t'han dit busca una segona opinio.

Els privats a vegades volen corre de mes, i el que jo veig sense saber res es que hi ha un super pont (el dels sants) una setmana despres que seria lo mes logic.
De totes maneres a lo millor es per algun motiu medic, que en aquest cas una segona opinio t'ho confirmaria.

Que vagi molt be el part! Et desitjo una hora curteta.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: