vitrificació òvuls

Tractaments, clíniques, medicaments..
Etel
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 01, 2018 11:22 pm

vitrificació òvuls

EntradaAutor: Etel » dj. nov. 01, 2018 11:53 pm

Holaaaaaa,
tinc 33 anys, amh 1,1 i amb una eco feta a l'estiu.. bona reserva ovàrica. He començat procés per vitrificar i la resposta a l'estimulació està sent pobre. Aquest cicle tenia uns 8 òvuls en reserva però només en creixen 5, dels quals no t'asseguren q un cop feta la punció tots siguin viables ni q es puguin treure tots.

Estic molt desanimada ja que pensava que podria treure'n més, és per això q a 5 dies de realitzar punció he decidit aplaçar la punció i esperar un altre cicle en el que hi hagi més folis.

No vull invertir més temps ni diners en un procés amb garanties pobres d'embaràs futur.

Alguna d vosaltres q hagi passat per alguna cosa semblant???

Jo espero tenir cicles amb més folis per reiniciar el tractament , tot i q em fa ràbia plantar-me ara per la perdua de temps i diners q suposa, i sobretot de salut ( ja que ja fa més de 3 setmanes que m'estic medicant.

Salutacionss a totessssssss!! :)
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 618
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: vitrificació òvuls

EntradaAutor: Arya82 » dc. nov. 07, 2018 2:13 pm

Hola Etel,

A mi també em va passar el mateix, tot i que en el meu cas l’estimulació era per fer FIV i no per fer vitrificació. Jo vaig fer 3 FIVS entre els 30 i els 32 anys: Amh de 2,4 i antrals sempre entre 10 i 15, és a dir bona reserva. En canvi les estimulacions, un desastre. De totes maneres, tot i que jo tampoc aconseguia gaires folis, sí que és cert que sempre, tots ells, van ser òvuls madurs i viables. Sempre en vaig aconseguir 5 o 6 (que eren els que creixien), que no és una quantitat per tirar coets, però tampoc està malament si són de bona qualitat!

També has de tenir en compte que potser simplement ha estat un mal cicle o potser la medicació no era l’adequada. Fa ràbia haver de cancel·lar, però potser el pròxim tens millor resposta!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Etel
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 01, 2018 11:22 pm

Re: vitrificació òvuls

EntradaAutor: Etel » ds. nov. 17, 2018 10:50 pm

Hola Arya, moltes gràcies per la teva resposta :) ara penso q potser vaig tirar-me enrera massa ràpid, però com tampoc t'asseguren que els que puguin extreuret siguin viables.. aiixxx. En fi, hi tornaré quan tingui més temps q ara vaig d bòlit.
Una abraçada!

Arya82 ha escrit:Hola Etel,

A mi també em va passar el mateix, tot i que en el meu cas l’estimulació era per fer FIV i no per fer vitrificació. Jo vaig fer 3 FIVS entre els 30 i els 32 anys: Amh de 2,4 i antrals sempre entre 10 i 15, és a dir bona reserva. En canvi les estimulacions, un desastre. De totes maneres, tot i que jo tampoc aconseguia gaires folis, sí que és cert que sempre, tots ells, van ser òvuls madurs i viables. Sempre en vaig aconseguir 5 o 6 (que eren els que creixien), que no és una quantitat per tirar coets, però tampoc està malament si són de bona qualitat!

També has de tenir en compte que potser simplement ha estat un mal cicle o potser la medicació no era l’adequada. Fa ràbia haver de cancel·lar, però potser el pròxim tens millor resposta!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: