Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Louisiana
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. gen. 10, 2019 9:27 am

:camio: M’he animat a obrir aquest tema per ajudar-nos a triar la futura escola dels nostres fills ja que m’ha estat molt útil lllegir el fil del curs anterior.
De moment el proper dissabte 26 de Gener tenim les portes obertes de l’escola Thau de Sant Cugat. Algú s’anima a compartir impressions??!!
Louisiana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 10, 2019 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
susanatovar
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 10, 2019 4:56 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: susanatovar » dj. gen. 10, 2019 5:04 pm

Hola!! Doncs jo estava igual, buscant informació i opinions... que bé que hagis obert el fil!
Nosaltres hem visitat ja Thau i Avenç, i són força similars la veritat, tot i que les instal.lacions del Thau són més noves, però fan una mica menys d’anglès. Estem també a l’espera de si fan zona única o no, perquè sinó som de zona Thau i no Avenç...
També volem visitar Ramon Fuster per valorar tema logística ja que es veu que als matins es formen força cues...
De públiques volíem mirar Turó de Can Mates i Ciutat d’Alba q ens toquen per zona... el q ens fa més cosa de la pública és què tal estarà la Secundaria a la pública no tant com l’educació primaria... en aquest dilema estem entre pública i concertada...
Si algú té informació d’aquestes dues públiques serà super benvinguda!!
Sabeu quan es sabrà lo de la zona única si o no??
Gràcies!!
Louisiana
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. gen. 10, 2019 6:55 pm

Hola Susana! Qué bé que t’hagis animat >.-<:
Nosaltres som de la zona de l’Avenç, això de la unificació de zones ho hauríem de saber per tal de programar les visites a les jpo. Intentaré esberinar-ho!
Jo penso com tu: em preocupa el tema de la continuïtat a l’escola pública, és per això que visitaré les concertades ademés de les públiques que tinc a prop i les que cregui podrien funcionar com a segona opció.
Ens hem mudat aquest any a Sant Cugat i no tinc masses referències encara. Ahir vaig entrar amb la bici al Pins i ens vam quedar encantats amb el pati, el meu nen no volia marxar!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: