Ecografia 3d o 4d en Lleida

Salut, dubtes i preparatius.
airuni
:: tortuga
Entrades: 300
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Ecografia 3d o 4d en Lleida

EntradaAutor: airuni » dj. març 14, 2019 8:29 pm

Hola!!!
Algú sap on fer una eco 3d o 4d a lleida i quin es el preu?
Se que en fan a l'avantmedic pero no se el preu i no conec cap lloc.

Gràcies!!!
Imatge
--Juno--
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 06, 2019 7:36 pm

Re: Ecografia 3d o 4d en Lleida

EntradaAutor: --Juno-- » dc. març 27, 2019 10:48 pm

Hola Airuni!

Jo vaig estar fent recerca quan volia fer-me una eco a les 7 setmanes però ens ho vam repensar pq vam pensar q era massa aviat. Tot i així, dels llocs q vaig mirar, l'avantmèdic era el que em semblava millor, els altres anaven molt del pal q si o si havies de fer una sanitat privada amb ells i jo només buscava poder fer alguna eco extra de tant en quant. El preu rondava uns 100€ que eren 33 de la eco i la resta de la consulta del ginecòleg o ginecòloga, ja que aquest/a et revisa la eco i fa tot l'estudi pertinent. A la web també surt info dels professionals que hi ha ja que pots triar, segons l'horari, quin professional vols que t'atengui.

I és tot el què et puc dir. Si més endavant ens volem fer una eco a més a més de les de la SS crec que triaria aquest lloc. No sé si algú coneix alguna més que puguis anar sol a fer una prova d'aquestes. A veure si ens diuen alguna coseta.

Una abraçada!! :*
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

EntradaAutor: piruletademaduixa » dg. abr. 28, 2019 8:18 am

Hola!

Al final et vas fer la eco 3d a Lleida? Pots informar de preus, el lloc i la teva experiència?

Merci!
airuni
Entrades: 300
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dg. abr. 28, 2019 10:40 am

No, perque vaig cada mes a vithas i l'ultima eco l'ha va fer amb 4d, van ser 5 minuts nomes pero confio en que la següent l'ha torni a fer en 4d i si ja l'anem veient ni que sigui poca estona no vull gastar-me 100 euros en una eco. Sento no poder ajudar-te
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: