DUBTES SOBRE RESULTATS ESPERMIOGRAMA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

DUBTES SOBRE RESULTATS ESPERMIOGRAMA

EntradaAutor: meri68 » dl. març 17, 2008 5:25 pm

Hola noies, avui he recollit els resultats del seminograma del Jordi, En principi sembla tot bastant normal, excepte el tema MOBILITAT i el comentari de les aglutinacions espermàtiques. Com ho veieu vosaltres? A algú li sona tot aixó? He trobat un texte a internet que diu el següent:

"En ocasiones, al analizar el semen por el microscopio, se observan espermatozoides aglutinados, estas aglutinaciones pueden ser cabeza-cabeza, cola-cola, pieza intermedia-pieza intermedia o cualquier otra combinación. La aglutinación puede ser un fenómeno normal siempre que no afecte a más del 10 % de los espermatozoides del eyaculado.6 Cifras mayores pueden deberse a trastornos inmunológicos o a infecciones.4,5,7,13 Es importante conocer que la aglutinación puede interferir la medición de la movilidad y si tenemos una muestra de semen donde se informa aglutinación y movilidad disminuida es necesario repetir el examen antes de hacer conclusiones."

(l'he posat en imatge i no en text perque en text, per algún extrany fenòmen paranormal :r) em desapareixien tres o quatre linies del text, i he destacat en vermell allò que em sembla que es desvia de un resultat normal)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
meri68 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 17, 2008 6:04 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dl. març 17, 2008 5:34 pm

Meri!
Nena, jo no et puc dir gaire cosa d'això de l'aglutinació però per lo demés sí que sembla que està tot ok!
Pel que fa a repetir la prova, no t'estranyi.... de fet és moooolt comú que facin repetir els seminogrames.... avui a nosaltres ens han dit que un seminograma sol no vol dir gaire res....... (vull dir, per donar un diagnòstic definitiu).
Però vaja, crec que pots estar tranquila!
neukiss-)
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dl. març 17, 2008 5:53 pm

Quin patir, no tinc visita fins a finals de mes, aaaaaaaaaaaagh agonitzaré :r) :r) :r) :r) :r) :r)
Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. març 17, 2008 5:56 pm

Meri68 pel que diuen els números sembla que tot està bé no??? només això que està marcat amb vermell...per cert, per fer aquesta prova del seminograma es pot demanar pel metge de capçalera? m'estic plantejant que el meu company se la faci en vista a com estan les coses... ànims!!! :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dl. març 17, 2008 6:02 pm

Nosaltres li vam demanar a l'uròleg, per recomanació del meu ginecòleg. Millor li comentes al teu gine, a mi em va fer un paper a on el demanava, i li vam portar el paper a l'uròleg, que es el que autoritza el espermio, suposo
Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. març 17, 2008 6:03 pm

OK, a mi la meva gine no em va dir res de fer cap prova al meu company...suposo que com que jo no ovulo primer vol provar a veure si amb OMIFIN podem quedar embarassats i sinó, doncs llavors en parlarem. Gràcies reina!!! :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dl. març 17, 2008 6:06 pm

De res bonica, demana-li, jo crec que posats a fer proves, us les feu els dos, i així si hi ha alguna cosa extranya, se sap quan abans millor. :globus:
Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. març 17, 2008 6:20 pm

Tinc la propera visita el mes que ve, ja li comentaré a veure què em diu... :-) :-) :-) :ok: :ok: :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Avatar de l’usuari
esquirol
:: poltre
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 9:45 am

EntradaAutor: esquirol » dl. març 17, 2008 10:01 pm

Meri noia no et puc ajudar...

Pero entenc el teu neguit, el meu home tenia hora demà per comentar el seminograma amb l´uroleg pero li han aplaçat la visita 1 mes perque marxa de pont el tio i depsres està ple.. jo!! quina desesperacio!!! ?-) ?-) ?-)

T´envio un sac ple de paciencia i molta sort!!!! :ok:
<a><img src="http://tt.lilypie.com/umpKp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dt. març 18, 2008 1:47 pm

Meri, acabo de rebre un llibre que vaig veure en una llibreria i l'he comprat per amazon. Es diu Taking Charge of Your Fertility de la Toni Weschler.
Doncs l'estic fullejant i he anat a parar a un apartat sobre l'aglutinacio d'esperma. et poso mes o menys el que diu:

"Un dels resultats mes dramatics d'un estudi sobre fertilitzacio consistia amb homes amb aglutinacio d'esperma. Un grup de 27 homes amb aquest problema es va dividir en dos. A un grup se'ls hi va donar una pindola al dia de 1,000 mg de vitamina C amb calci, magnesi i manganes. CAda home en aquest grup va poder deixar embarassada la seva dona durant l'estudi (ara, no diu quan va durar'l'estudi ni durant quan de temps es van prendre la vitamina C...). Cap del homes de l'altra grup va poder impregnar la dona.Es un estudi molt petit, pero amb resultats impactants"


La veritat es que no informa mes sobre l'estudi...la qual cosa em fa pensar mes en 'un estudi-anecdota' (el llibre es molt mes complet sobre el tema grafiques, temperatures, cervix, etc...)
pero es interessant aixo de la vitamina...

si has estat buscant informacio, t'has topat amb alguna cosa que tambe esmenti la vitamina C?
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dt. març 18, 2008 1:54 pm

Ostres Irina, que interessant, no?
Meri, ja saps, sucs de taronja cada matí, i au, a buscar un complex vitamínic natural que tingui moooolta vitamina C.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dt. març 18, 2008 2:14 pm

Ondia nenes, quina potra, ja fa dies que tots dos ens prenem vitamina C, ell no pot prendre sucs, es alèrgic a la fruita. El pebrot vermell, per cert es molt i molt ric en vitamina C

gràcies per les respostes, sou uns solets!!! :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***:
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. març 28, 2008 6:34 pm

meri,
jo trobo q els resultats estan molt b!
i el q no entenc és pq els volen tornar a repetir??? :-:) :-:) :-:)
es pot saber quan et van clavar???
és q el primer vam anar per la SS i va ser un xurro, i ara anirem a un lloc més seriós per tant, tb serà caríssim imagino!! :-D però per una bona causa no? :ok:
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. març 28, 2008 6:35 pm

104 euros :-:)

l'uròleg ens va dir que sempre es fan 2 vegades... (i ell no te comissió, jajajajajajajajajaj)
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. març 28, 2008 6:42 pm

ah!!!!!!
doncs jo ja trucaré el dilluns q ve pq com q em vindrà la regla la set q ve, no vull pas q llavors ens faci anar malament per la set sessuà
a nos el meu gine ja ens ha derivat directament al laboratori, i llavors amb els resultats ens ha fet un paper demanant a un uroleg amic seu q ens ho miri...no sé... ja t'explicaré....
pensa q els 200 € estaràn ben invertits ... ji ji.... :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. març 28, 2008 6:46 pm

ja tens raó, ja... de moment, per augmentar la qualitat i la mobilitat dels soldadets del J. estem prenent maca i vitamina C, que he llegit que va superbe... i el dilluns a veure que diu el gine, jo també em presentaré amb les gràfiques, a veure si es riu de mi o em felicita... :r)
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dv. març 28, 2008 6:50 pm

nena,
q jo he quedat al.lucinada quan el meu gine ha quedat meravellata de les meves gràfiques, q el meu compi les acabava d'imprimir més a còrrer 15' abans, pq ahir a la nit no teniem tinta!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-D :-D :-D :r) :r) :r) :r) :r)
referent a la maca, jo ja la rescataré del fons d'un armari de la cuina, q li debia entufunyar fa mesos, quan va dir q no la prendria més, i el tema de la vitamina C, tb ho vaig llegir fa dies, i tb ho farem!!!!!!

reina,
ho veus, q sempre tenim una cosa o una altra per tenir el cap entretingut, ara q dominem força les gràfiques ara.... otra cosa mariposa...jijiji :-D :-D :r) :r) :r) :-) :-) ;-) ;-)
dlublanco
Entrades: 1
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 3:24 pm

EntradaAutor: dlublanco » ds. nov. 01, 2008 3:28 pm

mas informationnes :
Para que un espermatozoide fecunde el óvulo hace falta :

un volumen de esperma por lo menos de 2 mililitros con el fin de que éste transporte una cantidad suficiente de espermatozoides hacia el aparato genital femenino.
que esta eyaculación transporte por lo menos 20 millones de espermatozoides por mililitro de esperma. Efectivamente si varias decenas de millones de espermatozoides se presentan al nivel de la mucosidad, solamente unos millares se acercan al óvulo y sólo un elegido fecunda el ovocito.
que más del 75% de estos espermatozoides estén vivos.
que estos espermatozoides sean buenos nadadores para llegar a que suban el cuellos del útero, las trompas y después el ovocito. Un esperma es llamado "normal" si más del 50% de los espermatozoides tienen una motilidad progresiva.
que los espermatozoides tengan una buena morfología. Si la mucosidad cervical facilita el acceso de los espermatozoides a la región tubular, forma igualmente un filtro que permite eliminar los espermatozoides débiles o anormales. La OMS considera que un esperma es normal si más de un 50% de los espermatozoides tienen la cabeza con forma normal. Los espermatozoides que tienen una anomalía en la forma de la cabeza tienen efectivamente dificultades para atravesar la mucosidad cervical. Las anomalías en la cabeza de los espermatozoides reducen igualmente su capacidad para penetrar la superficie del óvulo.
que los espermatozoides no estén aglutinados. La aglutinación de los espermatozoides corresponde a la unión de espermatozoides móviles entre sí : por la cabeza, por la pieza intermedia, por el flagelo o de manera mixta, por ejemplo, aglutinación cabeza-flagelo. La aglutinación de los espermatozoides impide su migración hacia el óvulo.

detailles aqui : http://espana.fertimax.net/fertilidad-m ... nciona.php

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::