DUBTES SOBRE RESULTATS ESPERMIOGRAMA
DUBTES SOBRE RESULTATS ESPERMIOGRAMA
Hola noies, avui he recollit els resultats del seminograma del Jordi, En principi sembla tot bastant normal, excepte el tema MOBILITAT i el comentari de les aglutinacions espermàtiques. Com ho veieu vosaltres? A algú li sona tot aixó? He trobat un texte a internet que diu el següent:
"En ocasiones, al analizar el semen por el microscopio, se observan espermatozoides aglutinados, estas aglutinaciones pueden ser cabeza-cabeza, cola-cola, pieza intermedia-pieza intermedia o cualquier otra combinación. La aglutinación puede ser un fenómeno normal siempre que no afecte a más del 10 % de los espermatozoides del eyaculado.6 Cifras mayores pueden deberse a trastornos inmunológicos o a infecciones.4,5,7,13 Es importante conocer que la aglutinación puede interferir la medición de la movilidad y si tenemos una muestra de semen donde se informa aglutinación y movilidad disminuida es necesario repetir el examen antes de hacer conclusiones."
(l'he posat en imatge i no en text perque en text, per algún extrany fenòmen paranormal
em desapareixien tres o quatre linies del text, i he destacat en vermell allò que em sembla que es desvia de un resultat normal)
"En ocasiones, al analizar el semen por el microscopio, se observan espermatozoides aglutinados, estas aglutinaciones pueden ser cabeza-cabeza, cola-cola, pieza intermedia-pieza intermedia o cualquier otra combinación. La aglutinación puede ser un fenómeno normal siempre que no afecte a más del 10 % de los espermatozoides del eyaculado.6 Cifras mayores pueden deberse a trastornos inmunológicos o a infecciones.4,5,7,13 Es importante conocer que la aglutinación puede interferir la medición de la movilidad y si tenemos una muestra de semen donde se informa aglutinación y movilidad disminuida es necesario repetir el examen antes de hacer conclusiones."
(l'he posat en imatge i no en text perque en text, per algún extrany fenòmen paranormal
em desapareixien tres o quatre linies del text, i he destacat en vermell allò que em sembla que es desvia de un resultat normal)No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
meri68 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 17, 2008 6:04 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Meri!
Nena, jo no et puc dir gaire cosa d'això de l'aglutinació però per lo demés sí que sembla que està tot ok!
Pel que fa a repetir la prova, no t'estranyi.... de fet és moooolt comú que facin repetir els seminogrames.... avui a nosaltres ens han dit que un seminograma sol no vol dir gaire res....... (vull dir, per donar un diagnòstic definitiu).
Però vaja, crec que pots estar tranquila!

Nena, jo no et puc dir gaire cosa d'això de l'aglutinació però per lo demés sí que sembla que està tot ok!
Pel que fa a repetir la prova, no t'estranyi.... de fet és moooolt comú que facin repetir els seminogrames.... avui a nosaltres ens han dit que un seminograma sol no vol dir gaire res....... (vull dir, per donar un diagnòstic definitiu).
Però vaja, crec que pots estar tranquila!

Meri noia no et puc ajudar...
Pero entenc el teu neguit, el meu home tenia hora demà per comentar el seminograma amb l´uroleg pero li han aplaçat la visita 1 mes perque marxa de pont el tio i depsres està ple.. jo!! quina desesperacio!!!
T´envio un sac ple de paciencia i molta sort!!!!
Pero entenc el teu neguit, el meu home tenia hora demà per comentar el seminograma amb l´uroleg pero li han aplaçat la visita 1 mes perque marxa de pont el tio i depsres està ple.. jo!! quina desesperacio!!!
T´envio un sac ple de paciencia i molta sort!!!!
<a><img src="http://tt.lilypie.com/umpKp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Meri, acabo de rebre un llibre que vaig veure en una llibreria i l'he comprat per amazon. Es diu Taking Charge of Your Fertility de la Toni Weschler.
Doncs l'estic fullejant i he anat a parar a un apartat sobre l'aglutinacio d'esperma. et poso mes o menys el que diu:
"Un dels resultats mes dramatics d'un estudi sobre fertilitzacio consistia amb homes amb aglutinacio d'esperma. Un grup de 27 homes amb aquest problema es va dividir en dos. A un grup se'ls hi va donar una pindola al dia de 1,000 mg de vitamina C amb calci, magnesi i manganes. CAda home en aquest grup va poder deixar embarassada la seva dona durant l'estudi (ara, no diu quan va durar'l'estudi ni durant quan de temps es van prendre la vitamina C...). Cap del homes de l'altra grup va poder impregnar la dona.Es un estudi molt petit, pero amb resultats impactants"
La veritat es que no informa mes sobre l'estudi...la qual cosa em fa pensar mes en 'un estudi-anecdota' (el llibre es molt mes complet sobre el tema grafiques, temperatures, cervix, etc...)
pero es interessant aixo de la vitamina...
si has estat buscant informacio, t'has topat amb alguna cosa que tambe esmenti la vitamina C?
Doncs l'estic fullejant i he anat a parar a un apartat sobre l'aglutinacio d'esperma. et poso mes o menys el que diu:
"Un dels resultats mes dramatics d'un estudi sobre fertilitzacio consistia amb homes amb aglutinacio d'esperma. Un grup de 27 homes amb aquest problema es va dividir en dos. A un grup se'ls hi va donar una pindola al dia de 1,000 mg de vitamina C amb calci, magnesi i manganes. CAda home en aquest grup va poder deixar embarassada la seva dona durant l'estudi (ara, no diu quan va durar'l'estudi ni durant quan de temps es van prendre la vitamina C...). Cap del homes de l'altra grup va poder impregnar la dona.Es un estudi molt petit, pero amb resultats impactants"
La veritat es que no informa mes sobre l'estudi...la qual cosa em fa pensar mes en 'un estudi-anecdota' (el llibre es molt mes complet sobre el tema grafiques, temperatures, cervix, etc...)
pero es interessant aixo de la vitamina...
si has estat buscant informacio, t'has topat amb alguna cosa que tambe esmenti la vitamina C?
ah!!!!!!
doncs jo ja trucaré el dilluns q ve pq com q em vindrà la regla la set q ve, no vull pas q llavors ens faci anar malament per la set sessuà
a nos el meu gine ja ens ha derivat directament al laboratori, i llavors amb els resultats ens ha fet un paper demanant a un uroleg amic seu q ens ho miri...no sé... ja t'explicaré....
pensa q els 200 € estaràn ben invertits ... ji ji....

doncs jo ja trucaré el dilluns q ve pq com q em vindrà la regla la set q ve, no vull pas q llavors ens faci anar malament per la set sessuà
a nos el meu gine ja ens ha derivat directament al laboratori, i llavors amb els resultats ens ha fet un paper demanant a un uroleg amic seu q ens ho miri...no sé... ja t'explicaré....
pensa q els 200 € estaràn ben invertits ... ji ji....
nena,
q jo he quedat al.lucinada quan el meu gine ha quedat meravellata de les meves gràfiques, q el meu compi les acabava d'imprimir més a còrrer 15' abans, pq ahir a la nit no teniem tinta!!!!!!!
referent a la maca, jo ja la rescataré del fons d'un armari de la cuina, q li debia entufunyar fa mesos, quan va dir q no la prendria més, i el tema de la vitamina C, tb ho vaig llegir fa dies, i tb ho farem!!!!!!
reina,
ho veus, q sempre tenim una cosa o una altra per tenir el cap entretingut, ara q dominem força les gràfiques ara.... otra cosa mariposa...jijiji

q jo he quedat al.lucinada quan el meu gine ha quedat meravellata de les meves gràfiques, q el meu compi les acabava d'imprimir més a còrrer 15' abans, pq ahir a la nit no teniem tinta!!!!!!!
referent a la maca, jo ja la rescataré del fons d'un armari de la cuina, q li debia entufunyar fa mesos, quan va dir q no la prendria més, i el tema de la vitamina C, tb ho vaig llegir fa dies, i tb ho farem!!!!!!
reina,
ho veus, q sempre tenim una cosa o una altra per tenir el cap entretingut, ara q dominem força les gràfiques ara.... otra cosa mariposa...jijiji

mas informationnes :
Para que un espermatozoide fecunde el óvulo hace falta :
un volumen de esperma por lo menos de 2 mililitros con el fin de que éste transporte una cantidad suficiente de espermatozoides hacia el aparato genital femenino.
que esta eyaculación transporte por lo menos 20 millones de espermatozoides por mililitro de esperma. Efectivamente si varias decenas de millones de espermatozoides se presentan al nivel de la mucosidad, solamente unos millares se acercan al óvulo y sólo un elegido fecunda el ovocito.
que más del 75% de estos espermatozoides estén vivos.
que estos espermatozoides sean buenos nadadores para llegar a que suban el cuellos del útero, las trompas y después el ovocito. Un esperma es llamado "normal" si más del 50% de los espermatozoides tienen una motilidad progresiva.
que los espermatozoides tengan una buena morfología. Si la mucosidad cervical facilita el acceso de los espermatozoides a la región tubular, forma igualmente un filtro que permite eliminar los espermatozoides débiles o anormales. La OMS considera que un esperma es normal si más de un 50% de los espermatozoides tienen la cabeza con forma normal. Los espermatozoides que tienen una anomalía en la forma de la cabeza tienen efectivamente dificultades para atravesar la mucosidad cervical. Las anomalías en la cabeza de los espermatozoides reducen igualmente su capacidad para penetrar la superficie del óvulo.
que los espermatozoides no estén aglutinados. La aglutinación de los espermatozoides corresponde a la unión de espermatozoides móviles entre sí : por la cabeza, por la pieza intermedia, por el flagelo o de manera mixta, por ejemplo, aglutinación cabeza-flagelo. La aglutinación de los espermatozoides impide su migración hacia el óvulo.
detailles aqui : http://espana.fertimax.net/fertilidad-m ... nciona.php
Para que un espermatozoide fecunde el óvulo hace falta :
un volumen de esperma por lo menos de 2 mililitros con el fin de que éste transporte una cantidad suficiente de espermatozoides hacia el aparato genital femenino.
que esta eyaculación transporte por lo menos 20 millones de espermatozoides por mililitro de esperma. Efectivamente si varias decenas de millones de espermatozoides se presentan al nivel de la mucosidad, solamente unos millares se acercan al óvulo y sólo un elegido fecunda el ovocito.
que más del 75% de estos espermatozoides estén vivos.
que estos espermatozoides sean buenos nadadores para llegar a que suban el cuellos del útero, las trompas y después el ovocito. Un esperma es llamado "normal" si más del 50% de los espermatozoides tienen una motilidad progresiva.
que los espermatozoides tengan una buena morfología. Si la mucosidad cervical facilita el acceso de los espermatozoides a la región tubular, forma igualmente un filtro que permite eliminar los espermatozoides débiles o anormales. La OMS considera que un esperma es normal si más de un 50% de los espermatozoides tienen la cabeza con forma normal. Los espermatozoides que tienen una anomalía en la forma de la cabeza tienen efectivamente dificultades para atravesar la mucosidad cervical. Las anomalías en la cabeza de los espermatozoides reducen igualmente su capacidad para penetrar la superficie del óvulo.
que los espermatozoides no estén aglutinados. La aglutinación de los espermatozoides corresponde a la unión de espermatozoides móviles entre sí : por la cabeza, por la pieza intermedia, por el flagelo o de manera mixta, por ejemplo, aglutinación cabeza-flagelo. La aglutinación de los espermatozoides impide su migración hacia el óvulo.
detailles aqui : http://espana.fertimax.net/fertilidad-m ... nciona.php
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















