AGRUPACIÓ MUTUA FATAL (2)

Experiències i pors del moment més desitjat.

tremendindebu
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 7:13 pm

EntradaAutor: tremendindebu » ds. oct. 18, 2008 4:31 pm

Hola amics,
gràcies pels missatges de suport a tots.
La veritat es que estem una mica desilusionats amb tot el que ens ha passat però tenim el consol de disfrutar d´una filla encantadora.
Això si, hem hagut de fer front a quasi 5.000 euros, un deute que amb la crisi ha estat més dificultós. Sort en tenim de la familia i amics que han col.laborat. També he de donar les gràcies a la Clínica Corachán que ens ha ajudat en tot moment i a qui per cert encara debem 70 euros.
Sabeu quan triga a arribar l´ajut de 2.600 euros de l´estat?.
Finalment, us demanem el vostre suport votant favorablement a l´enquesta proposada. Petonets a tots els petits.
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » ds. oct. 18, 2008 4:55 pm

La gestió es pot fer telefònicament a hisenda. Es pot demanar que et donguin els 2500€ amb la propera declaració o demanar-ho per anticipat. En aquest cas has de donar una sèrie de dades entre elles el n1 de cc i en 10 dies es rep.

Sort!!
Imatge

Imatge
tsunade
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » ds. oct. 18, 2008 8:37 pm

Jo fa un mes que ho he demanat i encara no ho he rebut, però tinc entès que és força ràpid (comparat amb l'ajut de la generalitat... u_u). Alguna noia del post d'agost ja ho ha cobrat, aixi que en 2 mesos és possible que ho tinguis, si ho has fet per escrit almenys..

Molta sort, és una gran me el que us ha passat, no hi ha dret, i més amb la que està caient a nivell econòmic, fer front a 5000 euros no deu ser fàcil.
ANNNA
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dg. oct. 19, 2008 10:48 am

Jo vaig rebre-ho als 15 dies de sol.licitar-ho.
tremendindebu
Entrades: 8
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 7:13 pm

AGRUPACIÓ MUTUA FATAL (3)

EntradaAutor: tremendindebu » dt. oct. 21, 2008 6:54 pm

Hola a tots,
Sapigueu que continuo i continuaré informant-vos de l´evolució del nostre cas als tres assumptes que tenim oberts.
Sento no poder-vos oferir fotos de l´Alba però es que s´ens ha espatllat la nostra càmara digital, això si, m´en deixaràn una la setmana que be.
Sort tenim que el part no fos a la Dexeus, ja que en tal cas ens hauria costat molts més diners.
Ara estem esperant respostes del nostre cas, esperant els 2.500 euros de l´estat, espererant els 200 de la Generalitat, esperant cobrar els 1.200 de la declaració de la Renda, esperant cobrar la meva nómina de 1.200 de final de més, i esperant la canastreta del Caprabo.
També espero que em toqui la loteria, però això ja es més dificil...
Moltes gràcies a tots pel vostre suport i fins aviat.

Petonets a tots els petits i una abraçada molt forta.
sita78
Entrades: 34
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 6:05 pm

EntradaAutor: sita78 » dv. oct. 31, 2008 4:25 pm

Hola nois.
Després de parlar amb vosaltres i explicar-vos com a anat el nostre cas no entenc com esteu tant desanimats i dieu que voleu borrar-vos de la mútua.
Penseu que en aquest cas perdreu tots els drets que us amparen i no podreu reclamar els diners.
Espero que finalment no ho feu i que els denuncieu.
No tenen dret a fer-vos això.
No se si encara no us ha respost el defensor del soci de la mútua, però teniu dret a que ho faci ja.
Repeteixo que els heu de denunciar abans dedonar-vos de baixa si ho feu.
Molts records i petons nois.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::